Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babská jízda před maturou

13. 05. 2005
3
1
5224
Autor
zelva

                        Babská jízda před maturou

 

-         v 8 hodin budíček ( možno prodloužit dle potřeby, nic nám neuteče J )

-          

-         do 9 hodin bohatá snídaně, rozcvička a ranní hygiena každý dle možností, ale myslím, že přetěžovat se už od rána není vhodné, nejsme na galejích

-          

-         od 9 – 12 hodin první pokus o nalití všech informací, které považuje maturitní komise za podstatné, do našich hlavinek – pokud to nepůjde, nic se neděje, do září máme času dost

-          

-         od 12 hodin do 13 hodin polední pauza, doplnění cirkujícího objemu – prostě se pořádně najíme a chvilku vydychnem – pauzu možno prodloužit

-          

-         od 13 hodin druhý pokus o to, aby se z nás staly einsteinové ( mám jisté pochybnosti )

-          

-         od 18 hodin až do té doby, dokud nebudem únavou o sebe zakopávat  - večeře, opékání špekoňů, grilování, výprava k hradu, výprava ke Svaté vodě…kecání, sranda, dělání bince…

 

 

 

Zákaz!!! Zákaz neustálého připomínání blížící se maturity!!!


1 názor

Pisces
27. 11. 2006
Dát tip
Jo, tohle se stává mým heslem pro tento školní rok! Zákaz :-)

_Rebelka11
09. 11. 2005
Dát tip
dílo rozesmálo, už jsem ho četla i dřív, t* docela mě zaujala i diskuze, já bych na to asi neměla žaludek, ale jsem ráda, že jsou ještě lidi s nadšením pro tuhle práci :-)

zelva
09. 11. 2005
Dát tip
zatím nadšení je, ale až pak příjde první zaměstnání...tak pak se uvidí...

jeeeee... Zákaz!!! Zákaz neustálého připomínání blížící se maturity!!! = nejlepší věta!!! jinak pogram taky fajn... uz abych to taky mela za sebou cekani (bez priprav) je nejhorsi

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
sů to sice nervy, ale na čtvrťák budu zpomínat hodně dlouho, protože to už sme byly jakš takš super parta a společně sme bojovaly a došly také k cíli Nevím, co studuješ za střední, ale já osobně bych nikdy nešla na gympl, i když sem dělala přijímačky na ten osmiletý, ale neudělala, protože mám pocit, že tam bych nezažila to co na zdravce, kde mám za ty čtyři roky tolik zažitků...sice sme hodně poznamenaní touto školou, ale kdo není

Budes se divit ale mam stejny osud jako ty=o)... Sme sestra vedle sestry - ani sem se nedivala - si z Brna? no kazdpadne nervy zatim pocituju vlastne ale i ten kloektiv je v pohode a asi NE ASI obulim konec 100% .....ani nemyslet... Ted se jen dokopat a zacit neco delat... jelikoz u me po dvou mesicich zacal fungovat syndrom vyhoreni a totalne sem rezignovala tak se ted musim snazit zas vratit do kolobehu... Uz pracujes? Nebo studujes nekde dal? Docela by me zajimalo jestli mam sanci se vubec nekam dostat... ? ...

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
Ukončila sem zdravku ve Zlíně a teď studuju na bakaláře všeobecnou sestru v Olomouci...pracovat ještě nechci...no víš asi neptáš té pravé, protože já sem hodně ctižádostivá, ale ne kariéristka jen se moc nesmiřuju s neúspěchem a tak sem se hodně připravovala, ale na vlastní učení k maturitě u mě došlo tři týdny před ní a o svatáku sem byla u kamošky na chatě byly sme tam tři a každých deset minut sme chodily na záchochod tak uchcané baby sme byly...všem spolužačkám sme posílaly sms abysme zjistily jak sou na tom a tak sme se ujištovaly že sme na tom dobře akorát že my sme patřily k těm vyjímečným co měly akorát jedničky a dvojky kromě prváku druháku kdy byly ty všeobecnější předměty...já sem si podávala 6 přihlášek tři medi¨cíny a tři bakalaře ve Zlíně a v Olomouci mě vzali na Bc...V Brně sem na bakaláře udělala, ale byla sem 67, protože sem dělala jen přijímačky na medinu a biologie a chemie se mi převáděla a tím sem byla znevýhodněna protože na Bc byly stopro lehčí příjímačky...na medinu sem je v Brně neuděla a ani v Praze na 2. lékařské sem přijímačky neudělala...teď budu ty samé medicíny zkoušet podruhé a pokud to výjde tak přestoupím a pokud ne dodělám Bc a budu pokračovat na Mgr. šance si myslím, že bys mohla mít v Ostravě a u nás ve Zlíně, ale je to hodně o štěstí hlavně si neříkej že na to nemáš prostě si věř a podej si přihlášky tam kde bys chtěla srudovat, ale dej si jednu jistotu, kde si myslím, že tě stopro vezmou...já sem měla jistotu Zlín a taky že jo protože ve Zlíně sem na přijímačkách ztratila jenom deset bodů...A rano před přijímqačkama do Olomouce sem se ještě ráno učila a prostě sem si řekla, že se tam musím dostat a to sem měla takovou migré¨nu, že sem myslela že mi hlava upadne ale nic sem si nevzala aby se mi nezamlžil mozek a ono to vyšlo až teď sem se dozvěděla, že nás ze 650 brali 15 prötože zbývajících 10 vzali bez přijímaček což považuji u sebe za největší úspěch Jo a jediné přijímačky kde sem to předem vzdala a to na medinu v Olomouci sem udělala, ale na odvolání brali jen pět lidí, takže nic...problém je tady ten, že oni berou 70% gympláků bez přijímaček, ale to uvidíš sama jak tě začnou srát gympláci a slováci na přijímačkách že se kvůli nic nikam nedostaněš...jak já sem schýzovala a byla sprostá a slovo kurva sem měla v ústech pořád a všechny sem posílala do prdele...ale to už k tomu tak nějak patří...hlavně si rozmysly jestli chceš zůstat ve zdravotnictví tak si podle toho vyber školu a pokud tak si vyber zase jinou školu ze zdravky sou holky na všech možných oborech a není to o tom že když nejsi z gymplu tak si totálně v prdeli to spíš gympláci pokud je nevezmou bez přijímaček sou totálně v prdeli teda sou i vyjímky je to jenom o štěstí já sem měla na přijímačky motto...nemusíte nic umět, stačí když si zprávně tipnete!!!

Jeminacky... Tak ted dekuju za zvednuti nalady:o)... ve zdravotnictvi bych zustat chtela... Ale medinu sem nejak odsoudila... Ne ze bych si rikala ze na to nemam i kdyz myslim ze opravdu nemam:o)... ale hlavne mi a doktorska prace pride takova - ne az tak zajimava - ne zajimava...ale proste moc zodpovednosti moc rozhodovani moc vsech jinych problemu - jako sestra si s tema lidma muzu povidat a to je pro me dulezity- mam pocit ze tak jim opravdu pomaham... ale to je jedno - zas moc kecam.... Planuju bakalare v Brne - jelikoz asi nechci moc daleko z domu - Ten zlin me ale ted taky zaujal - takze zkusim najit nejake stranky - posbirat informace a uvidime - prijimacky sou asi vsude biologie , chemie...?. . myslim-doufam..... kazdopadne sem pochopila ze gymplaci sou pekne vycurani... Co nadelam nejak se s nima poperu..... Dekuju za cene info!!!!!!

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
jen v Brně a Praze je biologie chemie fyzika...v Olomouci je to OSE, klinická symptomatologie, somatologie a základy společenskych věd, někde jsou ještě testy studijních předpokladů Praha a myslím aj Ostrava Ano souhlasím s tebou to co píšeš to je to co mě na povolání sestry baví nejvíc kromě výkonů, které bych jako doktorka už nedělala...já nevím když mě vezmou tak do toho půjdu ale na druhou stranu si přeji aby mě nevzali je to moc težké protože vím, co to obnáší a jaká je to odpovědnost, ale když to neskusím tak bych si to nikdy neodpustila protože všichni kolem ví, že na to mám, ale já někdy prostě nevím jestli to bude to co bych chtěla dělat ...teď se nabízí otázka ví gympláci do čeho když se hlásí na medinu nebo je jen láká to povolání a mít titul který něco znamená...

Přesně tak to vidím .... Taky mě většina kamarádů a rodiny nutí at to zkusim, ale ja sem se uz rozhodla ze nechi delat co nechci... ani zubrem byt nechci - ale nebudu Te tu ovlivnovat- to bych si neodpustila.... Urcite to zkus... Rozhodnout se vlastne muzes az potom... No a gymplaci - myslim ze je to tak jak rikas!!! Nevi co to je za "praci".... Nevi do ceho dou... a potom z nich sou takoví ti """""doktori-doktori""""" na houby - no ale to nevyresime:( bohuzel - myslim ze Ty jako zdravotni sestra, ktera vi a takhle o tom premysli muze byt mnohem lepsi a kvalitnejsi doktorkou nez jakykoli gymplak! Proto to zkus a snaz se! Budu Ti drzet palecky!!! =o)

promin - delam strasne chyb =o)... ne zubrem- ale zubarem =o) ... i kdyz ziubrem bych taky byt nechtela =o) ...

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
Já Tobě taky a uvidíš, že to bude za čtyři a přijímačky taky uděláš...fakt stačí věřit...hlavně si neříkej já to neudělám musíš si říkat já to udělám a já se tam dostanu...a uvidíš co se bude dít budeš klidnější vem si rozhodně talisman Jinak já sem pila čaj Milenium s ginko bilobou a jedla Ginko Prim...nevím do jaké míry to pomohlo, ale míň mě bolely nohy ale jestli se mi víc prokrvoval mozek to netuším, ale pokud to účinkovalo na nohy tak na mozek taky a nepij nic s bublinkama a hlavně ne Tonic a taky nedělej takovou kravinu jako moje spolužačky, že začaly brát Piracetam nevím jestli 800 nebo 1200 ale jedna z toho blula jak šakal...to se stejně musí brát dlouhodobě aby se dostavil efekt a myslím, že na tom nejsme tak špatně jako lidi po CMP, abysme to musely brát!!!

dobre =o) ... zatim beru jen cokoladu - u te se teda ale zacinam bat predavkovani =o) ... ale myslim ze cas caju z gikobilobou brzy pride.... S talismanem budu mit asi problem - mam jich moc... do te doby ale muze byt nejakej nejaktualnejsi - novej tak si s tim nebudu zalamovat hlavu ... A budu si verit!Nebo se o to aspon snazit! Psychika je zradna - dela strasne moc! Ale hrozne moc!!! Dekuju za souzneni:o) potesilo i podporilo! Je fajn e si mam s koym promluvit- jest kdyz mas tak cerstve vzpominky !!! Dekuju ... papapa

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
Na takovou prdel se prostě nezapomíná, i když sou to nervy...klidne mi napiš do zprav nebo sem když budeš cokoliv potřebovat...

dekuju =o) dobrou ....

zelva
22. 10. 2005
Dát tip
nemáš zač...kolegině si přece musejí pomáhat...

Několikrát jsem se zasmála! Konečně něco odlišnýho...

Laura_L
26. 06. 2005
Dát tip
:))))) jo

WilliF
28. 05. 2005
Dát tip
Ja du az za rok ... pomoooc !!!

zelva
28. 05. 2005
Dát tip
Klidně Ti příští rok pomůžu...podpora od druhým je to nejlepší...

zelva
25. 05. 2005
Dát tip
gabičku mám to za pět celkově...češtinami mi trošku nesedla...no toš šak je to vidět, že mi poezie žilami nekoluje...musím říct, že je to docela prdel ale pokud alespoň něco víš...komise už ze mě nemohla protože jsem na potítku trávila poloviční dobu než bych měla, protože už prostě nemělo smysl nic psát...osnova byla hotová a tak už jen si jít trošku pokecat...s úsměvem jde všechno mnohem líp!!!

gab_1
25. 05. 2005
Dát tip
BLAHOPŘEJU!!!! :-)))) Vždyť jsem Ti psal, že to neni tak strašný!!! A pokud Tě tam nikdo nechce potopit, tak je to pohodička!!!! Tak kam dál???? :-)))

zelva
25. 05. 2005
Dát tip
ahojky gabe podívej se do kritik pod moje dílo Motto tam je to v jedné mojí kritice napsané...mě už se to nechce teď znova vypisovat...

gab_1
24. 05. 2005
Dát tip
TAK SE ZÍTRA DRŽ!! A DEJ VĚDĚT, JAK SI DOPADLA!! SACCO MÁ PRAVDU, NENÍ TO TAK STRAŠNÝ!! :-)

zelva
24. 05. 2005
Dát tip
už aby to bylo...

sacco
23. 05. 2005
Dát tip
...ve středu šťastnou ruku a k tomu "dobré znalosti". ale neboj. až to přejde, budeš si říkat, jaká to byla fraška.

zelva
23. 05. 2005
Dát tip
už aby to bylo

zelva
20. 05. 2005
Dát tip
Já už šílím teď...asi si něčeho hltnu...

gab_1
20. 05. 2005
Dát tip
Chlast až potom! Kdy jdeš????:-)))))

zelva
20. 05. 2005
Dát tip
ve středu v 7:15 ráno já jsem si hltla aj ráno před písemnou a tu mám za dva Moje heslo je alkohol jen z rukou zdravotníka, tak že já můžu...

gab_1
20. 05. 2005
Dát tip
DRŽÍM PĚSTI!!!! :-)) To máš opravdu výhodu!! :-)))

zelva
20. 05. 2005
Dát tip
ale neboj on je to vždycky jen malý hlteček vínečka...a dneskaj jsem to opravdu potřebovala...je to lepší než prášky na uklidnění...ty v takových situacích neuznávám...

gab_1
16. 05. 2005
Dát tip
"pokud to nepůjde, nic se neděje, do září máme času dost" - TO ZNÍ FLEGMATICKY - ale ve skutečnosti by si šílela, že?????? :o))))))

heroin
13. 05. 2005
Dát tip
no..jenom aby bylo co slavit...hehe

zelva
13. 05. 2005
Dát tip
no to se uvidí...dlouhý předlouhý týden je předemnou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru