Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inzerát

12. 12. 2000
1
1
2412
Autor
LILINKA

Tak říkajíc z nedostatku příležitostí, si zatím ještě mladé děvče, hledá známost. Možná zcela vážně, ale i nezávazně, někoho s trochou humoru, jenž umí vykouzlit pohodu. Nehledám prince z pohádky, však nejsem loutka ovládaná provázky. Jsem trochu blázen, trochu poeta, jsem květina co rozkvétá. Stále marně hledám svého motýla, štěstí mé mi zatím uniká. Jsem něžná lilie, přivoň než uvadnu, kdo jen mě utrhne? Mé číslo je v seznamu. Snad tě můj inzerát zaujal, je schován desítky jinými. Zlákal tě abys mi odepsal? věřím že dopis již píšeš mi. PS: Pár slůvek na konec jen, mé jméno je Lilien.

1 názor

Když jeden nachází, a když se dva najdou, nejde o legraci, dokud svá srdce neztrácí. L

Willi
05. 07. 2002
Dát tip
Inzeráty nemám moc v lásce, nevěřím jim, ale tento není až tak špatnej!

Drakkan
22. 01. 2001
Dát tip
Dnes konečně jsem Tě našel Již nejsi jen Neznámá tvář z mých snů Jsi skutečná A neskutečně krásná Jen museli jsme oba Prožít mnoho bolesti a smutku Než našli jsme Jeden druhého Teď po tom všem Přišlo naše štěstí Jehož si tím více Dokážeme vážit A nic nerozdělí naše kroky Budeme jen my dva My dva a naše láska.

LILINKA
14. 12. 2000
Dát tip
A chcete opravdu poradit ???

Vio
12. 12. 2000
Dát tip
;-)))

Koom
12. 12. 2000
Dát tip
ve zlatejch strankach sem te nenasel ale zkousim to dal:-)

Vyjan
12. 12. 2000
Dát tip
Hledal jsem i v Cibulkových seznamech, nenašel jsem

ruby
12. 12. 2000
Dát tip
zkuste schindleruv seznam:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru