Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postupový finál

15. 05. 2005
0
0
3430
Autor
Andreika

zachycení okamžiku po výhře nad Švédskem u otevřeného okna (nic proti hokeji-ten mám naopak ráda ;) )

Postupový finál

 

trubky a píšťalky

a najednou jsme všichni Češi

tak co se řeší?

Křičíme do dálky

 

s opilou radostí

zakleslí v objetí

jsme jenom obětí

té české malosti


Jeheheman
20. 05. 2005
Dát tip
óó, tak to se mě netýká, z těhle megačechů mám prdel:o) tohle je ale spíše říkanka.. verši bych to nezval,) pozorovatel: mě švejk v dětství nebavil i když jsem ho nějak přelouskal.. docenil jsem až nedávno. on je ten humor v tom místy skrytý. švejk si vytvořil vlastní novou logiku a to jak se z něj stal úředně uznaný blb snad nemá chybu:))

Jezuita
17. 05. 2005
Dát tip
Nevím, jestli má význam se tímto zabývat v poezii a nvíc formou úvahy.

pozorovatel
16. 05. 2005
Dát tip
nereagoval bych, kdybys nepsala takovýhle ehm...no, zajímavosti, který jsem nikde jinde nečetl je blbost si řikat, kdo má pravdu - je jen argumentování podle mě, na Haška koukáš skrze nějaký brejle, protože určitě nejsem sám, kdo si myslí, že Švejk je jedna z nejlepších literárních postav - propracovaná postava, která vlastně zesměšňuje i sama sebe vždyť i ten film byl jasnej... prostřednictvím Švejka ukázat, jaká ta doba byla blbá

Andreika
16. 05. 2005
Dát tip
ano.. nějaký brejle mám (oni tři dioptrie nejsou zas tak málo...) ale myslím, že s tímhle to nemá co dělat... to, že si názor, kterej tady zastupuju v životě neslyšel, je vážně divný, neboť je bežně platnej... ale znova... ja přece neříkám, že Švejk není propracovaná literární postava...hm? prostě jsem ti jen napsala, že je mi z duše nesympatická. a film je podle mého zcela jiný než-li kniha... zrovna ta hlavní postava tam prostě vyzní dost odlišně, než z knihy.. kdys to četl?

pozorovatel
16. 05. 2005
Dát tip
před rokem :)))ale tys chtěla asi vědět, jestli před nebo po filmu, co?

Andreika
16. 05. 2005
Dát tip
mno.. to taky ;)

Yasmínová
16. 05. 2005
Dát tip
výstižné

Andreika
16. 05. 2005
Dát tip
ach... to je veselé tak ty vždycky reaguješ na to, na co jsem já vůbec nenarážela ;) dobře, máš svou pravdu, ale proboha tě prosím, už se mě o ní nesnaž přesvědčovat, protože i já mám tu svou. Tak ji zkus uznat, stejne tak jako ja akceptuju tebe. problém možná bude v tom, že mě ta knížka ani nepříjde moc vtipná, spíš smutná. Mám radši jinný hrdniny a jinej styl psaní, ale to je jedno..k Haškovi je tady docela zbytečný se vyjadřovat (vidís? Začali jsme u Čechů a skončili až tady) Samozřejmě že si dělá srandu z vysokopostavenjch..ale jak jistě víš, okolo postavy Švejka se odjakživa vznášela mlha, protože nikdo nebyl s to dokonale prohlédnout, co tak podivným charakterem hlavní postavy autor vlastně sledoval...a jaky Švejk ve skutečnosti vlastně je?? to že ty si myslíš opak než já, to pouze dokazuje a potvrzuje... tak...asi tak... a taky bys mi mohl řict o co ti vlastně jde ;)

....ja som to pozeral bez zvuku na svadbe...chlastal som vodku...a celkom som vam to zelal.... ...a aj ked dnes budem fandit kanade... ...si myslim ze vyhrate ten titul...

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
to je milé ;) ale proč budeš fandit Kanadě?? ;)

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
blbost, takhle je to všude nevim, proč se nebavit, když je nějaká záminka

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
opravdu je to tak všude? to by mě totiž vážně moc zajímalo...já to nevím.. jinde jsem nikdy na hokeji nebyla..a cizí publika neznám..takže těžko soudit.. ale myslím, že tohle dost vystihuje ten náš čecháčskej charakter...

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
všude slavěj hokej, fotbal, box, tenis,...všude já nevim, na co básní narážíš... že jindy nejsme tak pospolu? Proč bychom být měli? čecháčskej charakter (hnusný spojení) je spíš švejkovství jsme normální národ

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
samozřejmě- čecháčství je švejkovství- to se přece normálně používá ne? ;) jsme asi tak normální jako každej jinej národ ;) to si posuď sám...normálnost neni podle mě tak docela určitá a definovatelná...ale ano, narážela jsem na to, že když vyhráváme najednou držíme pospolu a chlubíme se svým původem, kdežto v opačném případě pouze nadáváme, jak to ti naši neumí hrát a vymlouváme se na smůlu atd. Samozřejmě proč bychom měli být pospolu..nic nás totiž nespojuje, že? no... ono to totiž možná právě v tom bude...

...aby som nastval bratranca...on zije v cechach....resp. na morave...a potom by bol neznesitelny....

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
;) ach tohle příbuzenský pošťuchování ;) mno ale musím s potěšením konstatovat, že asi fandíš málo.. ;)

....este to nesledujem....ale tretiu uz budem sledovat....v kanadskom drese....ale zas tipujem zatial spravne.... ...som ho vo stvrtfinale nestihol spalit...

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
chodíme společně do hospody, na hokej, na fotbal, sdružujeme se svět se na nás dívá jako na přátelský a společenský národ čecháčství zní hrozně, spíš jako nadávka jasně, že jsme na svůj původ hrdý... jen to nepřeháníme, protože se ještě stále stydíme za komunismus

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
myslím, že je za víc se stydět než jen za komunismus ;)

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
ne víc než ostatní

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
to netvrdím, ale ani zcela nesouhlasim... hele..asi se neshodnem, ale tak to má být..různorodost názorů je hezká a já jsem vlastně docela ráda, že jsem poznala po dlouhý době někoho, kdo je tak moc rád a hrdej na to, že je Čech.. ;) já proti našemu národu nic nemám, (jsou tací, kteří mi vadí mnohem víc-naopak však i ti, které mam radši), ale stejně si myslím, že ta pospolitost se projevuje právě jen okolo toho sportu (v úspěšném sportu)...a pak už jen velmi zřídka..

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
89 byl neskutečnej rok a celej svět jen čuměl když jde do tuhýho, jsme pospolu Češi maj historii a nejsou blbý

Nemi
15. 05. 2005
Dát tip
:-)...at žijou češi!! líbí

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
ale to já přece vůbec netvrdim... musíš ale přiznat ze v sobě dost z toho Švejka dost z nás má...

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
zaleží, jestli vidíš Švejka špatně nebo dobře Švejk je géniální příklad, jak malej člověk může bojovat proti velkym blbcům (ve zkratce)

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
aha.. no tak tak přesně ho nevidim ;)

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
no tlustej vožrala to neni

Andreika
15. 05. 2005
Dát tip
;) hele... podle mě je to blbec... fakt prostě bezcharakterní idiot...(každej idiot má v sobě možná kousek geniality, to uznávám, ale jako knižní postavu Švejka fakt nemám ráda a osobně je mi hodně nesympatickej a nepříjemnej.takovej chlápek bez hrdosti a bez cti...) mno...proti tlustejm vožralům totiž nic nemám ;)

pozorovatel
15. 05. 2005
Dát tip
Hašek si dělal srandu z vysokopostavenejch těžko by k tomu použil bezcharakterního idiota ta knížka je sranda a ještě něco navíc Hašek byl chytrej vožrala, kterej věděl, co je špatný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru