Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vážená redakce!

12. 12. 2000
11
0
2984
Autor
Cthulhu

Tuto blbůstku věnuji všem začínajícím spisovatelkám a spisovatelům (tedy paradoxně i sám sobě). Ona to vlastně ani není blbůstka. Je to blbost. A pořádná.

Vážená redakce! Jsem začínající spisovatel a rád bych, abyste mi otiskli moji první povídku. Sice mi ji odmítli už v několika časopisech a řekli mi, že bych měl na sobě ještě hodně pracovat, ale já vím, že to tak není, protože oni mi jenom závidí a nepřejí literární slávu a úspěch, který bych si určitě svojí povídkou vydobyl. Vám ale, vážená redakce skvělého časopisu, plně důvěřuji, poněvadž jste všichni hrozně poctiví a nevíte, co je to závist, a povídku mi otisknete. Povídku je přiložena k tomuto průvodnímu dopisu, takže si ji můžete přečíst, ale ještě bych vám chtěl napsat, o čem je, abyste všechno lépe pochopili. Hlavním hrdinou mé povídky je muž jménem Beerman. Je to superhrdina, ale nikdo o tom neví, jenom on sám to ví, ale skrývá to. Nechce být odhalen, protože by to pro něj znamenalo velké potíže. Beerman je v mé povídce vysoce kladný hrdina. Koná dobro a chrání lidi před zlem. Zosobněním zla v mé povídce je Abstinentman, který se vyznačuje tím, že nepije alkohol. Na začátku mé povídky čtenář neví, že Beerman je superhrdina, to postupně odhalí až v průběhu rozvíjejícího se děje. Beerman je v civilním životě uklízečem v jedné restauraci. Většinou zametá podlahu, ale někdy také myje nádobí v kuchyni. Majitelka restaurace se jmenuje Pamela a Beerman je do ní tajně zamilovaný. Sice by mohl využít svých superschopností a znásilnit ji, ale neudělá to protože je kladný hrdina, ale představuje to pro něj velké morální dilema. Řeší to pravidelnými návštěvami u psychoterapeutky CJ, která je tajně zamilovaná do Beermana, ale on tomu nevěnuje pozornost, protože je tajně zamilovaný do Pamely. Je to vlastně takový milostný trojúhelník, v jehož rozích jsou Beerman, Pamela a CJ. Nikdo z nich ale s ostatními členy trojúhelníku nespí. Beerman má superoblek, který má takovou, řekli byste, poblitou barvu. V něm v noci vychází hájit barvy dobra. Oblek dokonale vykresluje křivky jeho vypracovaného pivního břichu. Beerman má u pasy úchyty na lahve s pivem. Když se totiž napije piva, jeho superschopnosti ještě zesílí. Proto se mu také říká Beerman, protože "beer" znamená anglicky "pivo". Beerman má anglické jméno, protože se celý příběh odehrává v Americe. Mezi jeho superschopnosti patří alkoholová aura, smrtící šavle, kterou jednou za dvě minuty může vrhnout na vzdálenost až osmadvacet metrů, a tzv. "Velký flus" s dosahem třistajedenáct metrů, který ale není tak smrtící jako šavle. Vážená redakce, nechci vám prozrazovat všechny překvapivé pointy. Jenom musím dodat, že na konci povídky se Beerman s Pamelou vezmou a CJ se s ním také vyspí. Abstinentman bude po zásluze potrestán pádem do soudku s pivem. Jeho smrt je popsána velice naturalisticky, takže by z toho mohlo být některým čtenářům nevolno. Ale jestli chcete, tak tuto pasáž mohu přepsat, aby v ní bylo méně krve, zvratků a vyhřezlých vnitřností. Vážená redakce, doufám, že se vám moje povídka bude líbit stejně jako mně a že ji otisknete hned v příštím čísle Vašeho časopisu. Chci to proto, že už mám rozepsáno druhé pokračování Beermana, které se jmenuje Druhé Beermanovo dobrodružství, aby všichni pochopili, že se jedná o druhé pokračování, a to byste mohli otisknout v čísle přespříštím. Honorář mi pošlete složenkou typu C na adresu, která je uvedena na obálce. Doufám, že jeho výše bude přiměřená kvalitě povídky. Na další spolupráci se těší Ernest King Bulgakov P.S.: To jméno je vlastně můj pseudonym, pod kterým bych chtěl, aby byla moje povídka o Beermanovi otištěna. Moje pravé jméno jsem napsal na zadní stranu obálky, abyste ho viděli jenom vy a pošťák.
Úsměvné. Pěkné. Trochu z jiného soudku. TIP. Už jsem uvažoval o něčem podobném (parodie na fantasy) ale nakonec jsem to vzdal.

Android
05. 07. 2002
Dát tip
:-)))

Popelucha
13. 11. 2001
Dát tip
Já bych tam dala trochu víc skromnosti, aby to nebylo tak jakseteďmoderněříká prvoplánové. Hlavně ze začátku. Jinak řehot, zvlášť poblitý superoblek mě dostal. Jinak viz Dědouch!

Radost
31. 10. 2001
Dát tip
velky flus s dosahem tristajedenact metru je sakra nebezpecny...

DarkSoul
19. 08. 2001
Dát tip
:o)) Fakt dobre. Smrtici savle.. :o)))

u vsech bohu tohle se mi zatracene libi !!!!!!!!!!!! :)))))) takhle jsem se uz dlouho nezasmal ...dekuju :) je to s TIPem :)

Yeziiinka
17. 12. 2000
Dát tip
Jooo!!! Ohromný!!! Ač jsem na půdě spící nemocnice a je něco kolem druhé hodiny noční, rozřechtal jsi mě tak, že je pravděpodobně na nohou celé mé patro i ta dvě přilehlá. Autor je geniální, zdravě ambiciózní a nemám teď většího snu, než se s ním osobně poznat :))) Samozřejmě přikládám * upozorněnku!

StvN
15. 12. 2000
Dát tip
~tak napul~

Merle
13. 12. 2000
Dát tip
totální souhlas s Dědouchem! :-)))))))

Bambulka
13. 12. 2000
Dát tip
ač povahou "abstinentwoman" směji se na celé kolo:-)))) TIP! Dědouch jede!:-))

Falka
13. 12. 2000
Dát tip
Dobrý, nemohl bys ještě dopsat, co na to redakce???? Ráda bych si to přečetla... :o)

ruby
12. 12. 2000
Dát tip
tak doufam ze k beermanovi se nedopracuju ani ja ani ty:-)

Dědouch
12. 12. 2000
Dát tip
konečně pořádný dílo, už mam z těch básní lyrickejch veršovanejch trouchnivou hlavu...:-))) Dobře napsaný,rád si vod tebe zas na něco kliknu.

Skleboun
12. 12. 2000
Dát tip
chacha! dobry...tip :) My chceme beeermana! V kterem casopise to bude? (abych mohla vystourat prasatko :)

Ženatej
12. 12. 2000
Dát tip
Pěkný :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru