Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lence

16. 05. 2005
4
2
3001
Autor
Beezer

Mé nejvěrnější a nejlepší přítelkyni... Je to vlastně lehce zhudebněný ale netroufl sem si to označit jako text písně.

 

Záminka pocitů

Nutí mou hlavu stonat

Schovaný v úkrytu

Svou duší zemi orat

Pár kostek domina

Veškeré moje jmění

A zima nezima

Brodit se v utrpení

 

Jsi láhev tequilly

Jsi tabák z Virginie

Lásku jsme zabili

Ve stavu agónie

Písmo kvést začíná

Slzy jsou pokolení

Zažít smrt zaživa

A druhé narození

 

Lehký chvěv na těle

A v kapse trocha snění

Smějem se vesele

Živí i popravení

Jsi moje prokletí

Jsi strom ve středu buše

Celé mé století

A strážce teskné duše

 

Se svými nápady

V koši jsme zahozeni

Chatrné základy

Přátelé ve vězení

Mé slzy polykáš

A zase vracíš zpátky

Když se mnou odtékáš

Na další křižovatky


2 názory

Manuamanua
22. 11. 2010
Dát tip
Juj, to je smutné i hezké.

ROMYNIKA
06. 05. 2009
Dát tip
je to krásné/*

Beezer
24. 05. 2005
Dát tip
Tak ale teď nevíš jakou máš trefu. Ono totiž když sem to ohudebnil tak sem si až za nějakou dobu uvědomil že to je lehce podobný jedný krylově písničce :) Ale jen trošku :) Každopádně moc děkuju.

Lyryk
17. 05. 2005
Dát tip
zhudebněný si to dovedu představit .-) jen drobnou připomínku: když do hudebního textu použiješ: "Lehký chvěv na těle" - myslím slovo chvěv, které se špatně artikuluje, musí to mít důraz a význam v hudebním frázování, což se mi tady nejeví, na tvém místě bych raději použil třeba slovo "trn", které by vyvolalo podobný účinek jako chvěv... .-)

Beezer
17. 05. 2005
Dát tip
J - Promiň že nesedlo. Je to jen proud emocí v mollu. Nejní to žádné veledílo, žádné perly. Lyryk - Jo s tou artikulací máš pravdu. I ten "trn" by tam sedl krásně ale... zase "trn na těle"... dvě "n" po sobě to taky bude dělat nedobře :) ale uznávám že asi lepší. Jinak jak sem řekl výš. Žádná báseň ani píseň... možná tam dát: Jen tak pro radost? :)

Jeheheman
16. 05. 2005
Dát tip
Nutí mou hlavu stonat...:))) Schovaný v úkrytu Svou duší zemi orat...:))) ..emh ,o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru