Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak mladá...

13. 12. 2000
3
0
3195
Autor
Adelan

 

Bez síly k boji

bez víry vítězství

větrným mlýnům já v plen se dám

území podstoupím

lačný jsou kořisti

mou duši svažte si

já zbraň nemám

vínem se zpila zem

když zemřela tak mladá

po stopách vyčtených

odejdeš sám

to láska nám zemřela

a my ji tak nechali

pár střepin v srdci jen

zůstalo nám ...

 

 

 


Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
*!

Mamba
04. 01. 2001
Dát tip
Myslím, že občas je kolem nás dost mlýnů a záleží na tom, zda je obejdeme nebo "pokoříme"...

Jákob
20. 12. 2000
Dát tip
Měl jsem stejnou asociaci jako Mamba (*)

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
Cítím, co jsi chtěla říct, ale umíš to i líp. Ten rým na konci slok je příliš jednoduchý. Víra je většinou V něco. Dvakrát použité "zemřela" mi taky kazí dojem.

Merle
14. 12. 2000
Dát tip
kořist? kde?? :-))

Adelan
14. 12. 2000
Dát tip
Díky všem, ale to není depka, měla jsem jen na mysli, že někdy pro člověka ve vztahu s momentálně zataženou oblohou je pohodlnější nesnažit se, nedělat nic, mávnout rukou, předem vše vidět jako ztracené, rezignovat a odejít jinam... Racek: v Tvé verzi by to vyznělo hodně silně a bolestně, to by zde nebylo na místě, tady si odnáší každý svůj rovný díl střepin ... Vio: Já na ty rýmy moc nejsem, to je pravda, ale ani tady jsem se o ně nesnažila, jen jsem chtěla, aby kažká sloka měla stejný rytmus... 2x zemřela...podruhé to mělo být jakoby s větším důrazem Díky moc za názory :-)

Adelan
14. 12. 2000
Dát tip
Větrné mlýny jsou nepřející, nejlepší kořist je pro ně, když člověk cítí prázdno....(?) Nevím to sice jistě, ale třeba to tak je :-)))

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
Ale důraz na "zemřela" tam máš stejný. Ten se řídí třeba i slovosledem. Takže, jestli si chtěla potlačit důraz na první "zemřela", mohla si zdůraznit "mladá", třeba takto: "když zemřela tak mladá" Chápeš? ;-)))

Adelan
14. 12. 2000
Dát tip
Že by...? ;-)))

Albireo
14. 12. 2000
Dát tip
Ať to Vio a jiní rozebírají, já jim to neberu, ale mně se ta básnička líbí (ostatně od Adelan se mi líbí skoro všechno).

Vio
14. 12. 2000
Dát tip
;-))) Albi, mě taky ;-)

racek
14. 12. 2000
Dát tip
To se máš, Adelan, že nemáš všechny střepy sama.

Mamba
13. 12. 2000
Dát tip
To je krásná balada... fakt pěkná (trochu jako rytíř Don Q.)

suva
13. 12. 2000
Dát tip
odcházím probodaná bezmocí *

clovrdik
13. 12. 2000
Dát tip
juj, to je depka, ale nikdy není tak blbě, aby nemohlo být ... líp !

racek
13. 12. 2000
Dát tip
Cetla jsem, ja bych napsala: par strepu pro doma ja v sobe mam. Protoze bolest ze ztracene lasky jde s Tebou vsude, jde i do nejintimnejsch mist duse, domu...Hezky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru