Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já, rak

19. 05. 2005
1
1
13695

Tak co, milí raci, jste tu?

Sedí na vás horoskopy?

A tak...


1 názor

Vojtek
08. 07. 2008
Dát tip
Hihih, Rak (asc střelec, měs: štír), kohout, Jedle, Geb, Datel :-D A je veselo...

Trubadůr
24. 06. 2006
Dát tip
Já jsem taky rak, sice ne příliš typický, ale přesto rak. Jen jsem chtěl podotknout, že je škoda, když lidi, na které neplatí internetové horoskopy, astrologii zavrhnou. Taky jde o ascendent, descendent, planety ve znameních, mesíční uzly, měsíční znamení, dómy a hroty. Přece jenom nejde zaškatulkovat lidstvo do dvanácti typů. Lidskou povahu nejde tak zobecnit. A navic astrologie je čistá matematika. Výpočet horoskopu člověkem trvá několik dní. Musí se do všeho započítat postavení planet a souřadnice místa naroztení. Samozřejmě v dnešní době můžete narazit na "novinové" horoskopy. Žádný pořádný astrolog, ale nikdy nic takového nedělá. Tak ve věku Vodnáře nezavrhujte to prastaré učení, kvůli hloupým lidem a jejich touze rychle vydělat.

Trubadůr
24. 06. 2006
Dát tip
Já jsem taky rak, sice ne příliš typický, ale přesto rak. Jen jsem chtěl podotknout, že je škoda, když lidi, na které neplatí internetové horoskopy, astrologii zavrhnou. Taky jde o ascendent, descendent, planety ve znameních, mesíční uzly, měsíční znamení, dómy a hroty. Přece jenom nejde zaškatulkovat lidstvo do dvanácti typů. Lidskou povahu nejde tak zobecnit. A navic astrologie je čistá matematika. Výpočet horoskopu člověkem trvá několik dní. Musí se do všeho započítat postavení planet a souřadnice místa naroztení. Samozřejmě v dnešní době můžete narazit na "novinové" horoskopy. Žádný pořádný astrolog, ale nikdy nic takového nedělá. Tak ve věku Vodnáře nezavrhujte to prastaré učení, kvůli hloupým lidem a jejich touze rychle vydělat.

blekota
10. 01. 2006
Dát tip
Jééé raci-to je nápad. Horoskopy sedí jak kdy-spíš to co se mi líbí-to sedí-zbytek si někdo musel vymyslet:-) Jinak tady taky račice a k tomu ještě dračice- dle čínských horoskopů.

Jsem ryba... Ale když jsem byl dítě, tak u nás na chatě v řece žil rak, možná i několik...

Rabb
23. 05. 2005
Dát tip
Já nemám znamení. Ten nahoře (že by Bůh?) mi ho zapoměl dát. To znamená, že jsem nepoznamenán...:)

Rabb: Ses nenarodil?

Rabb
23. 05. 2005
Dát tip
Je to k neuvěření, já vím, ale narodil... Dobře, přiznávám se, jsem ve znamení Vah a to mé povaze odpovídá... Nikdy se nedokážu rozhodnout... A co se týče horoskopů, tak si je občas přečtu a občas se i vyplní...

Jeheheman
22. 05. 2005
Dát tip
já jsem takovej ten rak s trnem místo oné legrační ploutvičky:) ale nijak zvlášť to nesedí, asi jsou to kraviny

hlupáczek
22. 05. 2005
Dát tip
Blíženec, drak. Když to lidé astrologií tknutí slyší, bezděčně o krok ustoupí. Nerozumím tomu, jsem tvor mírný a krotký, takřka flegmaticky introvertní. Vážně. ^_^

Slza_hvězd
20. 05. 2005
Dát tip
já jsem Slza Hvězd

malykuba01
20. 05. 2005
Dát tip
já raka nechci, je to blbá nemoc:))

lýdokork
20. 05. 2005
Dát tip
těší mě, lev :o)

JiKo
20. 05. 2005
Dát tip
sem rak a horoskopy nesleduju :)

evalota47
20. 05. 2005
Dát tip
jsem kozoroh a vrrrr haf - podle čínského pes nebo kikirikí kohout - tak nevím,ale ten pes se mi líbí víc.baf.

fungus2
20. 05. 2005
Dát tip
Také jsem rak. Charakteristika tohodle zmamení na mě dost sedí.

Miroslawek
19. 05. 2005
Dát tip
Jsem Rak a horoskop na mě sedí víc, než bych si myslel, že je shoda okolností...

Já nejsem rak... já jsem had.... a nesedí na mě nikdo.. :-)

Zbora
19. 05. 2005
Dát tip
Kytka :o))) Můj horoskop v leččems sedí...což si odůvodňuju jak se dá, neb jsem realista...pochybující :o) Slůňo, jaký máš názor na karty?

Zbora: Vykládací? Asi se to s nima musí umět, i když i Slůňo jako naprostý laik si pár věcí vyložilo až překvapivě přesně... no, to je ovšem off-topic:), mmch, jsi rak?

rybka
19. 05. 2005
Dát tip
raci, raci, obcas ty vase nalady teda...no nic, ale jinak jste fajn

Zbora
19. 05. 2005
Dát tip
Ne...v našem kalendáři Beran...v čínském nevim (16.04.79)

Zbora: Tak to jsi Koza :o) & v keltským Javor & v indiánským Sokol

rybka: No jo (ale když se můžem jít vybrečet k nějakým citlivým rybkám, hned se to snáší líp :D)

rybka
19. 05. 2005
Dát tip
ja jsem sice stir, ale raky i rybky muzu...jsme holt ta vodni znameni a citlivky :-)

Zbora
19. 05. 2005
Dát tip
Javor i sokola beru...ale koza néé...nemohl bych být aspoň kozel? :o) ...ve všech horoskopech, jsou přisuzovány znamením určité vlasnosti, nepletu-li se, zajímalo by mě, jestli se třeba navzájem nevylučují...nebo to souhlasí?

StvN
19. 05. 2005
Dát tip
A jak a to mam račí jenom ascendent....raky nemam rád, přijdou mi prolhaný.

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
Sluníčko: rak nejsem (ani v ascendentu)... :) StvN: ascendent velmi důležitej!!! Raci nejsou prolhaný, jen moc, moc citlivý... Zbora: převážně se nevylučují (ty vlastnosti v různejch horoskopech)

StvN
19. 05. 2005
Dát tip
Citlivý, to se říká, ale nejsem si jist. Znám citlivější.

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
... ono je citlivý a citlivý... To nelze vnímat tak prvoplánově...:)

StvN
19. 05. 2005
Dát tip
A jak bys to chtěla vnímat? Já bych řek, že třeba ryby jsou citlivější.

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
... všechny znamení jsou citlivý, jen kanál, ventil, způsob projevu, vede jinou cestou. Takže když se třeba o racích řekne "pozor jsou citlivý" (nic proti rakům), když jim ublížíš, je velká pravděpodobnost, že to před tebou neutají, narozdíl od jiných znamení...už jasnější? :)

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
avi

StvN
19. 05. 2005
Dát tip
Podle mýho nemáš pravdu. Všichni lidi nejsou stejně citliví. Co se týče ublížení, tak na tom raci nebudou nejhůř, jsou citliví spíš v mimosmyslové oblasti, tak to vidim já. Jak to říct? Citliví jako empatičtí, tak nějak. Ale ne citliví jako útlocitný, to je myslim zřejmý.

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
hele, já fakt rak nejsem a tak se ani necítím být oprávněna zanášet jim tuhle stránku nějakejmě svejma soudama... Až jednou někdo narazí na mě, což pochybuju, to teprve bude mazec :))))

StvN
19. 05. 2005
Dát tip
Budeš nejspíš beran, popřípadě jiný svéhlavý znamení.

Pívíí
19. 05. 2005
Dát tip
nee a neřeknu, ale máš ještě deset možností :)))

Jony
19. 05. 2005
Dát tip
Nejsem rak, ale brácha jo... se*...*ru na jeho horoskopy... ale na mě seděj :o)

teda ten rak je ale dost hnusnej jinak zdravím raky no pořád čekám na moment, kdy i já se budu moct vyznat och:)

Zbora: No, já jsem rak & pes & jabloň a mám pocit, že se mi v jednotlivých horoskopech dost vlastností shoduje a ty ostatní nevylučují & že se dost uvedených charakteristik shoduje i se mnou :) (bohužel)

drfaust
19. 05. 2005
Dát tip
já to mám jako Míwa.... jsa rak, se občas až děsím...

Andulka
19. 05. 2005
Dát tip
mam raka dite a kamarada a horoskopy na ne sedi presne. Jsou empaticti, kreativni, rodine zalozeni, kdyz si udelaji kamarada, tak na dlouho......je nekdy strasne tezky zmenit jejich nazor....Mam Raky rada....ale jako Vodnar si nejlepe rozumim se Sagitaurus, Geminy, Lybra....a od Stiru utikam...:-)

Evička
19. 05. 2005
Dát tip
ráčky mám ráda ... citliví (až moc) a dobří přátelé :-) zdraví býk

Chroustjazz? To je něco jako rak?

Chroust: Kozoroh a... (ascendent, sluneční znamení, znamení činského horoskopu, keltského stromoskopu, indiánského horoskopu, egyptského horoskopu...)? ;oDD

chroust: Jo, RAKtifikaci oceňuju, díky, určitě to někde důkladně zneužiju ;-)

(mathew)
19. 05. 2005
Dát tip
já jsem taky rak ale nevím co se o nich píše v horoskopech rak + tygr

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru