Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když odcházíš

23. 05. 2005
23
4
5464
Autor
Toscana

Asi zase jen pokus dost divoký, Zamračený si na mně jistě smlsne :o), že je to jen takový škyt přiopilého básnického střeva, které ne a ne obrazit čerstvou zelení, přestože jaro už je dávno mezi námi. Nekamenujte mě, sím sím sím :o)

I když budeš s jinou
Budu tvoje oběžnice
Pod doteky teplé záře
Jitřenky a Večernice
Obrácené k sobě tváře
Kometami propletení
V jednu duši

V jedno snění


4 názory

A.H.
14. 09. 2009
Dát tip
Moc pĂŠknĂŠ,tip

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
No to je krása - kdyby to šlo, hodím ti sem k tomu tip... Slož k tomu melodii a zabrnkej ji do větru, třeba mi to směrem na východ donese... ;-)

Neopustím tvoje.. I když budeš s jinou budu tě mít ráda Budu tvoje oběžnice ač ukázals mi záda. Pod doteky teplé záře toužím víc a více Jitřenky a Večernice v záři půlměsíce. Obrácené k sobě tváře převracejí listy snáře. Kometami propletení v jedno tělo, krásné snění. V jednu duši, v jedno tělo dneska se mi plakat chtělo. Jirka + "T"

NePoe_ta
08. 01. 2009
Dát tip
Tento text sem zahléd, pak se mi někam schoval, utek, asi že je stádečkem slov živých, jež z muže bytost činí. .t.

Toscana
27. 08. 2005
Dát tip
Yeziiinka, Leenai - díky vám oběma

leenai
16. 08. 2005
Dát tip
v zapomnění :)

Yeziiinka
03. 08. 2005
Dát tip
*! Velmi decentní, tohle umí jen "ženská na svým místě" (Vynech prosím v prolozích ty své žádosti o to, aby Tě nikdo nekamenoval a podobně. Nevím kdo a proč by to zkoušel...)

Toscana
02. 07. 2005
Dát tip
Vesuvanka - díky moc

vesuvanka
28. 06. 2005
Dát tip
líbí se mi.... TIP

Hancii
31. 05. 2005
Dát tip
příjemné ... uvolněné

MilanH
25. 05. 2005
Dát tip
V jednu duši V jedno snění Moc hezké

gab_1
24. 05. 2005
Dát tip
souhlas s hvezdinkou! t*

obluda
24. 05. 2005
Dát tip
peknô *

Rýmy již vcelku pěkné, i nápad by se našel, jen myšlenku bych více vyhrotil. A opět ten konec není dotažen, však to z tebe časem dostanu... ...budu muset býti krapet přísnější... :)

Toscana
24. 05. 2005
Dát tip
Mnichu, nech mě taky chvilku dejchat, ono to nějaký nakonec bude, nebooooj :o))

Siral
23. 05. 2005
Dát tip
Souhlas s Hrbolem, je to jako nedokončené, ale nadprůměr. tip

Toscana
23. 05. 2005
Dát tip
Hrbol, Siral: Já vím, taky mi tam chyběl, ale nějak s tím nemůžu hnout. Čučela jsem na to asi dvě hodiny, na ten konec, a marnost nad marnost, hlava mapa. Třeba časem. Jinak všem díky.

Sarrah
23. 05. 2005
Dát tip
moc moc pěkná....*-*****t

Toscana
23. 05. 2005
Dát tip
Sarrah, Podez_dívka - dík, hnedka mi zhezknul den. :o)

Incognito
23. 05. 2005
Dát tip
taky se mi líbí ;-) *

květunka
23. 05. 2005
Dát tip
TIP

ale mě přijde hezoučká :), tip***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru