Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Under Violet Moon

15. 12. 2000
1
0
916
Autor
Čučorád

Já ji napsal už dřív. Je to vlastně inspirace nejolíbenějším dárkem poslední doby. Darovatelé budou vědet.

Ten kdo miluje středověk a oddává se snům. Tančí v noci na louce under violet moon. Jsem potulný bard, co opustil svůj dům. Já hledám děvu spanilou under violet moon. Na hradě dlí královna, co rozzáří celý trůn. Mně čeká audience under violet moon. Podívám se jí do očí, přiblížím se k rtům. Snad budeme se milovat under vilot moon.
AZALIN
22. 12. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Čučorád
19. 12. 2000
Dát tip
Falko,nikdo není dokonalý ;-))) Sigilinko, moc a moc moc ;o)

Falka
18. 12. 2000
Dát tip
Under violet moon... rozumím, ač nedarovatel :o) A napadá mě, jako vždy, když je poslouchám: Úsměv mizí, když spleteš jedno písmenko... Under violent moon... dosaď si to a přečti znovu... síla, na zamyšlení...

Albireo
18. 12. 2000
Dát tip
Falko, to je fantastický nápad!

Nefertiti
18. 12. 2000
Dát tip
jééé

Silvinka
17. 12. 2000
Dát tip
Čajorád, dýchol na mňa dúšok stredoveku a moja romantická duša sa rozplýva! Moc si ma pohladil po dušičke, ani nevieš, akú mám radosť, že sa Ti páčia. :o)

Santi
16. 12. 2000
Dát tip
bylo řečeno vše -

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Líbí se mi, makaronské básně mám rád.

fox
15. 12. 2000
Dát tip
not bad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru