Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pôvabnej kráske

25. 05. 2005
0
0
2345
Autor
lksik

Pamätáš?
Sedeli sme na lúke pri sedmikráske
Rozplývali sa v nádhernej letnej láske
Zrazu bum
Bum ako prasknutie na magnetofónovej páske
Alebo bum po tom, čo hlas zostal na monotónnej hláske
Zostalo to pri otázke
O našej krátkej láske
Prečo?
Neviem.
Neodpoviem. Také sú cesty v láske.

lksik
28. 05. 2005
Dát tip
vjem, rymov je spusta. ja som si zvolil cestu tych rymov, ktore je lepsie nepouzivat. proste mi to napadlo. dik za kritiku:.

Bix
28. 05. 2005
Dát tip
nemyslim to zle, ale na toto by si narazil u mnohych ludi, co by citali tvoje basnicky skus viac hladat vo zvuku, predpoklady mas, tak preco neist dalej? :o)

Bix
28. 05. 2005
Dát tip
jaj, prosím, prečítaj si knižku - veľmi zábavnú - od Jozefa Urbana - Utrpenie mladého poeta...veľmi prístupnou formou povedané, prečo je lepšie nepoužívať rýmy ako láska-páska-vráska-kráska alebo jeseň-pieseň-tieseň-pleseň alebo skús trocha viac čítať slovenských rýmujúcich autorov - slovenčina vie byť veľmi kreatívna v zaujímavých rýmoch tu nie sú....................

Paulita
27. 05. 2005
Dát tip
...pekne rýmiky letné som si opäť dala do hlavy, lukášik...teší...

obluda
26. 05. 2005
Dát tip
o jednej plavovlaske, co muzou nema v laske, som zhorel na otazke o stastiii! :)) cool! repete rulezzz

lksik
26. 05. 2005
Dát tip
dik za nazor. ciel bola hra s rymom. a osobna vypoved taky. v tomto pripade ma zaujala forma.

...no ja neviem co ti na to povedat... ....snad...len nerymuj pis... ...je to asi uprimne...ale...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru