Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nitro_glycerin

Výběr: dapler, drfaust
25. 05. 2005
16
3
2002

tahle básnička by se ráda věnovala jiné básničce...té o tmě, co mluví ze spaní...:o) narodila se nám včera večer ve Vagonu, pokřtili jsme ji pivem z kelímku, za kmotra šel Rybí tuk... :o)

 

Nitro_glycerin
.
 
 
Dřevěné  loutky
s ohníčky
na konci šňůrek
 
Prach se usadí
jen vítr  zatleská
maceškami
 
(dnes v noci jsem nespal
hvězdy se mi zdály nadosah ruky)
 

3 názory

domin.go
04. 03. 2007
Dát tip
teďka to je s oranžovým hezčí:)pointa pěkná ale nezdaj se mi hvězdy nadosah ruky...to nic:))

domin.go: to šedivý je pointa:o( asi radši vrátíme původní grafickou úpravu...

domin.go
04. 03. 2007
Dát tip
konec je slabej jinak je to moc pěkný:)

Do Jeho černých jam se chytily tři okované ohně vzklíčily provazy vypuklo první světlo ...... od těch dob umírá z prachu Mu v plicích rostou hvězdy zbylé dva kaštany čekají stále na dně těla

turandot
03. 06. 2005
Dát tip
jé ve vagóně se líhnou dycky pořádný sousta, to řikám pořád! hejá! výbroný! myslela sem na takovou pohádku, kerý sem se jako malá bála, loutkovou pohádku o jakubovi krčínovi. kdyby v tý televizi tenkrát vypadal jak dynamit, pukla bych štěstím. a uklidnila se.

dapler
26. 05. 2005
Dát tip
Dám si to pod jazyk... tv

dapler
26. 05. 2005
Dát tip
v

supizmus
26. 05. 2005
Dát tip
nádhera

Noe1
26. 05. 2005
Dát tip
vítr zatleská maceškami :-) *t

Eidam
26. 05. 2005
Dát tip
za krutost ...............tip

Zbora
26. 05. 2005
Dát tip
Perfektní přirovnání v obou stofách.t. Já myslel, že ve Vagonu točí do skla? :o)

Děkujeme vám.

Jezuita
26. 05. 2005
Dát tip
Četl jsem i DrFausta ..tak teď nevím.

Jezuita: ale my nepsali, že by ty básně měly nějak souviset...jeho báseň se nám prostě moc líbí...on se nemůže soustředit ve dne kvůli tmě...my zase nespíme v noci kvůli světýlkům...

Jezuita
26. 05. 2005
Dát tip
Škoda, že nemůžu dát na odpověď t.Nějak mi vytanulo na mysli staré české úsloví : veškeré kvaltování toliko k .........................

007: 1) my taky nelitujeme... 2-3) ne...to je jiný hřbitov...

dadik
25. 05. 2005
Dát tip
líbí... t

nic

děkujeme... no...ale líbit by se vám vůbec neměla, jestli ji dokážete domyslet...

dadik
25. 05. 2005
Dát tip
aha tak nelíbí....:)))

Špatná volba: to znamená co, jestli se můžeme ptát? Že v ní podle Tebe nic není nebo že jsi nic nepochopil?

dadik: :o) ( to my jen tak zlobíme...taky píšeme líbí, i u mnohem děsivějších básní než je tahle...)

dadik
25. 05. 2005
Dát tip
já vím přece....:))

ysalamiri
25. 05. 2005
Dát tip
:o) *

dream: děkujeme Ti všem kdo četli a nic nám nenapsali: no nevadí, pár tipů by nás stejně nevytrhlo...my si počkáme na Nobelovu cenu :o)

Jezuita
25. 05. 2005
Dát tip
To je pěkný.Odcházíte také z domu stropem ?Ten název básničky by to mírně napovídal.t

rybka
25. 05. 2005
Dát tip
se vam to povedlo...docela...jojo..ohnicky na konci snurek, pekne :-) a buuu, me teda ta Nobelovka taky nehro :-(

born_to_be_child: jo, přesně tak...a na konci představení jim ani nikdo nezatleskal...bylo by to pěkný, kdyby se na pohřbech tleskalo...třeba by se mrtví ještě na chvíli vrátili, jako herci v divadle...:o) Jezuita: néé...nitroglycerín je kromě toho, že se z něj dělá dynamit i lék na srdce...nám se to nějak spojilo...to přece trhá srdce, když někdo blízký zemře, alespoň tam u vás se to tak říká... zkuste si představit, že hvězdy jsou ohníčky na konci vašich šnůrek...víc vám k tomu už neřekneme Děkujeme!!!

Loco_Paco
25. 05. 2005
Dát tip
Tak s pánem bohem mravenečci,kamarádí........T

:o) :o) :o) neznáme...

Siral
25. 05. 2005
Dát tip
Úsporná, pěkná, tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru