Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AUTOBUSY, ČEREŠNE A ATOS

26. 05. 2005
5
0
6108
Autor
Renas

To je teda prdel. Sedím nad klávesnicou a opäť pokúšam bohov. Na to, aby som písal, musím mať bluuuuz. Viete, čo je bluuuz? Hehe.

 

To je teda prdel. Dnes nemám bluuuz a napriek tomu sedím nad tým sprostým kusom plastu s tlačidlami: ghir§grrr.úô.äťžéíšokf§s§čôbeúosajoo...

 

Včera som kráčal po ulici, bola už tma a ja som pozoroval prichádzajúce a odchádzajúce autobusy. Tie tváre, čo v nich sedeli. Viete si to predstaviť: Vonku je tma, vo vnútri autobusu sa svieti a vy perfektne vidíte dnu. Takže kráčal som po ulici a čumel som na ľudí v autobusoch a inak nič.

 

Dnes volal Milan, či nezájdeme na pivo. „Do pol hodiny som v Centráli“, vravím. Šli sme tam ja a Karol. Cestou do Centrálu sme si obzerali maturitné tablá. Na jednom z nich bola moja sestra. Bol to pekný deň. Taký slnečný, ale o inom som chcel.

 

 Tak teda Ja, Milan a Karol sme vymysleli, že by sme mohli zorganizovať výlet popri potoku, až by sme prišli k jeho prameňu. Medzitým by sme sa len tak poflakovali,  jedli a chlastali.

 

...a ešte sme si s Jankou v lese zanadávali na tých čurákov, čo tam spravili smetisko. Len tak si idete a obdivujete všetku tú zelenú peknotu a zrazu: rozbitý televízor, staré handry, tehly zo zbúraniska, volant so žiguláka, gumenné hračky a hlavne pneumatiky. Tie milujem zo všetkého najviac. Teda vlastne Janičku. Tie pneumatiky... To bolo myslené ironicky. 

 

Čupo sa ožral v Dodovi a prišiel sa mrknúť k Tutinovi. Narazil do mňa a hulákal mi do ucha: „I am looser baby, so why don`t you kill me?“ Všetci tancovali ďalej. Všetci sme tam potili zlú enrgiu nastrádanú počas týždňa. Prepláchnuť dušu a srdce ohnivou vodou a potom to ráno...

 

Vždy som chcel robiť také čudné a osamelé veci. Sledovať nočné vlaky pri koľajniciach, stratiť sa v poli na konci mesta, ožierať sa sám v cudzom meste, kde ma nikto nepozná, alebo ísť s tebou na operu. V obleku s kravatou a tak. Nočné autobusy ma volajú na cestu bez nocľahu.

 

Vždy píšem v noci, pretože som strašný drsňák. Čupo by povedal: „Princ Drsoň.“

 

KAPELA Z GARÁŽE

MÁ INÝ ZVUK

KAPELA Z GARÁŽE

TO MÁ NA SALÁME

ŽIADNE SPROSTÉ AMBÍCIE

IBA SPASIŤ SVET

AKÉ JE TO SMIEŠNE

A AKÉ VÁŽNE TO BOLO

 

 

POÉZIA VŠEDNÝCH DNÍ              VŠEDNÝCH ĽUDÍ               KAM VŠETCI ŠLI?     

               VŠEDNOSTI

               VŠETKOSTI    

               SMÚTKU

               RADOSTI

 

                    

 


Error
27. 05. 2005
Dát tip
ja som tu, neboj sa

Renas
27. 05. 2005
Dát tip
vsetcia :moc vam dakujem, ono to potesí a tak assur:co ja viem? je to sestra minim: konecne sas ozval error: sak za to. to som rád

..a keby nebola... ...bola by pekna??,... ...ako stara???..

Renas
27. 05. 2005
Dát tip
jaa te zabiju ty hajzle don chuánskej. moja sestra je moja sestra a hotovo. howgh. prídite s minimom na pohodu, na prodigy

...kedy je pohoda??..sa este uvidi...hodaokvas byva lepsi... ..ja nepoznam minima...

Renas
27. 05. 2005
Dát tip
aššur: tys bol na hodokvase, tak to sme sa možno stretli ty hovado a ani o tom nevieme, možno sme stretli aj minima tiež si myslím, že hodokvas je lepší, hlavne to, že trvá o jeden deň dlhšie ja len kvôli prodigy, to nude nářez

...jo...ael asi pred troma rokmi...v modre...este....ked sa to rozbiehalo... ...a byva tam trochu menej ludi... ...no moze byt...

...vsak ja som bol aj v piestanoch... na bezovci... v luke

Renas
27. 05. 2005
Dát tip
no v tej modre som bol aj ja zaujímalo by ma, či si v jedno ráno v stanovom mestečku náhodou nepočul takého týpka vykrikovať totálne ožralým hlasom: vstávajte, slnko už vyšlo, slnko je pomaranč na nebi. vtedy zobudil hrozne veľa ľudí. ja som ho nevidel, len som ho počul a strašne som sa ujebával. nebol si to náhodou ty? len ma zaujíma, či si ho počul

...nie nebol... ...ja som nespal v stane... ...ale na lavicke v parku.... ...som cakal na bus...lebo som tam bol len jeden den... ...a nebol som ozraty...len jemne chyteny...pohoda... ...a taketo veci nerobievam...ja som v podsate kludas...do urcitej chvile...

Renas
27. 05. 2005
Dát tip
no jo

...jo no...

...je to gut... ...sestra je pekna???...

Postavička
26. 05. 2005
Dát tip
...je to parádní... opravdu vystihující...tip

velkymi pismenami je pekna picovina inac fajn beck je popici ;) teda aspon henten song ak ti odpad vadi zoberte sa a chodte ho vyzbierat a jednite to na namestie ;)

verbum
26. 05. 2005
Dát tip
paradna beatnicka prozicka tip jak remen

Twiggy
26. 05. 2005
Dát tip
...zaujalo...

brasi
26. 05. 2005
Dát tip
dobrý počtení*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru