Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22.05

27. 05. 2005
7
0
2430
Autor
gab_1

Je mezi námi síla, co spojuje lidi! Možná jen blízké, možná i cizí!! Nevím!! Nevím, kde se bere, ale určitě existuje!!! ♥ ☺ ☼

22.05

 

22.05

Skočila na mě zimnice!

Zuby mi cvakají, jak porouchaná převodovka!

Nic mi nebylo, tak proč?

Kam mi odešla síla?

Těžko se z toho dostávám, ale usínám!

.

.

.

5.00

Vstávám a síla je zpět – jsem opět v pohodě!!

6.00

V práci jako vždy začínám otevřením pošty.

E-mail – „Omlouvám se, ale už to nezvládám! A dej pozor na rodiče!“

Co to je??? To snad ne!!

Potřebuje mojí pomoc!!

Musím to stihnout!!

Začíná nejhorší půlhodina v mém životě!

6.30

Při otevírání posledních dveří jsem zestárnul o dvacet let!!!

ŽIJE!!!

Ještě nikdy mi tyto čtyři písmenka neudělala takovou radost!

Dostanu ho z toho srabu!!

Vždyť má především MĚ!!

Vedle leží kus papíru!

Rukou v rychlosti napsané parte!!

„Snad mi odpustíte!!“

Jméno, dva datumy a …..

... a čas ... 22.05

(až teď jsem pochopil mou večerní slabost –

NĚCO ze mě muselo pomoct bráchovi!!)

 

 

GAB


tip*

gab_1
06. 06. 2005
Dát tip
mali_hvezdi: díky Renatko!!

gab_1
03. 06. 2005
Dát tip
Jazena: nikdy jsem na to nevěřil, ale asi na tom něco bude! Díky!!

Jazena
02. 06. 2005
Dát tip
Gabe, moc Tě chápu. Škoda, že já nemám takovéto schopnosti. Ale tu hrůzu jsem sdílela podobnou. Je dobré mít takového bráchu. Tip

sacco
31. 05. 2005
Dát tip
gabe, tohle dílo nějak unikalo mé pozornosti. tohle rozdávání síly mi něco říká (že?) jenom jí v poslední dnech trochu ztrácím a nemám sám pro sebe. a proto se i tady zmůžu občas jen na pár řádek v kritikách. souznění duší mi také moc říká a věřím v to. podobné ráno jsem si zažil také, proto to nijak nebudu komentovat, ani s ohledem na předešlé příspěvky. snad jen, že tohle je skutečně hodně, hodně a hodně osobní. a neskutečně moc z reálného života, kdy jde skutečně o to hlavní co máme - O ŽIVOT. původně jsem nechtěl dát ani tip, ale pak jsem si uvědomil, že možná jsou zde v písmáku lidé, kteří by taková díla brali jako podporu .... a neskončili by tam, kde... tvůj brácha. pokud o takových lidech víte - dejte jim to přečíst, třeba také pochopí, že svým "rozhodnutím" hodně ublíží svým bližním a kamarádům, kterým na nich samotných jistě hodně záleží ..... a jediným jejich rozhodnutím bude "ŽÍT".....

gab_1
30. 05. 2005
Dát tip
DRAHT: dííík!! zelva: přeju Ti, aby už nebylo nikdy více!! Je to totiž hrozný!!

zelva
30. 05. 2005
Dát tip
Já, Ti přeji to samé, ale psychika je něco tak nepředvídatelného, že člověk nikdy neví, kdy a co příjde, proto se snažím tomu to předcházet, ale někdy to prostě nevyjde a skončí to nějak tak, jak tady popisuješ, ale chvála bohu s dobrým koncem...

_Rebelka11
30. 05. 2005
Dát tip
...a já si zase myslím, že nemusíš :-) To je zase jen nějaká výmluva, abys mohl zůstat takový, jaký jsi (rozhodně pesimistický) :-)))) ale jsem ráda, že rozdáváš sílu :-)

zelva
28. 05. 2005
Dát tip
mám takový divný pocit, protože něco takového mi psal náš společný kamarád, ale nezmiňoval jména, ale jinak samozřejmě tip Jinak to samé a dokonce dvakrát jsem si zažila teď za poslední rok a doufám, že už nikdy více

WilliF
27. 05. 2005
Dát tip
tajemno ... ale takovy moc umely

_Rebelka11
27. 05. 2005
Dát tip
zamrazilo... hodně pomáháš (viz. Rozlobený brácha :o) ), existují věci, které nelze vysvětlit, taky doufám, že taková síla existuje... t* pro spoustu sil (nedá mi to, nebylo by lepší napsat - dvě data?) :-)

gab_1
27. 05. 2005
Dát tip
Willif: díky za názor, ale... nejsem autor tajemna a život není umělý!! Ale to ty jsi tady nemohl vědět!! Reb: pochopila, díky!! Určitě - tak je to správně, ale mě na tom nějak moc nezáleželo!! Jak vidíš, musím zůstat největší pesimista, protože ty kladný síly rozdávám těm, co to potřebují!!

Noe1
27. 05. 2005
Dát tip
Tohle je hodně silný, hodně osobní ... ano, zamrazilo. Možná až moc osobní ...

Sarrah
27. 05. 2005
Dát tip
tip!!!

gab_1
27. 05. 2005
Dát tip
Noe1: díky, máš pravdu!! Sarrah: dík za tip! Příště raději něco veselého!!

DRAHT
27. 05. 2005
Dát tip
Jsi skvělý brácha a člověk. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru