Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá noční bilance

18. 12. 2000
0
0
2720
Autor
racek

Tak dvakrát do roka, na narozeniny/v červnu/ a na Silvestra, jsem si vždycky psala, co mě za ten půlrok potkalo, dobrého, špatného, co mě zaujalo, co se povedlo, a co ne, to taky, kde jsem selhala, ale i kde jsem jásala, s kolika muži jsem spala - a s kolika z toho něco i dál bylo...Poslední dobou se tyhle mé statistiky začínají podobat stručným souhrnům o několika větách, spíš závěrům z přemýšlení, než čemu jinému. Za posledni půlrok by to mohlo vypadat třeba takhle...

Malá noční bilance Sám sobě nikdo neuteče. Nejdříve city, potom sex. Chci-li se opít rychle, piji ex. Jsem zamčená jak truhlice - na zámky jsou tu jehlice. Život se mluví a tělo teče... /18.12.2000/ /...a kát se musí s pokorou, a vkleče/.
Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
souhlas hlavně s prvním veršem

Albireo
20. 12. 2000
Dát tip
Racku, tak to je hřích, ty krásné vlasy za nic nemůžou.

Albireo
19. 12. 2000
Dát tip
Líbí se mi ta zadní vrátka "na zámky jsou tu jehlice". Racku, ruku na srdce - a kaješ se vkleče?

racek
19. 12. 2000
Dát tip
Jo, když mě to popadne, tak si rvu i vlasy.

Mikeš
18. 12. 2000
Dát tip
brrrrrrr, tohle mlíčko mi nechutná

Podracký
18. 12. 2000
Dát tip
Nechutná nechutná.. co naplat, když má člověk kolikrát úplně podobně pitomý pocity. Jen s tím rozdílem, že je popisuje jinak. Možná kultivovaněji, možná naopak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru