Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V mládí jsem byl antikomunistou

30. 05. 2005
3
0
1121
Autor
DondedoG

Czech Wars: Pomsta Komančů

V roce 2020:

" Slavný socialistický soude, ano přiznávám se! V mládí jsem vyrůstal v tom neblahém kapitalismu. A slibuji, že po spravedlivém trestu několika let ve věznicích, kde budu přemýšlet nad svojí třídní podstatou, se vrátím plnohodnotný dělnické profesi. Volit budu chodit pokaždé, fronty na ovoce vystojím s úsměvem, vlaječku si za okno budu dávat hrdě a našeho velkého rudého bratra Čínu, budu blahořečit ze každoroční příděl rýže. A to vše slibuji na čest pana presidenta Grebeníčka."
qubiq
22. 09. 2005
Dát tip
No prostě co dodat, dokonalé. Sarkasmus z toho srší nad míru. Už vím co by měli komunisté předčítat na svých schůzích lidu. Luxusní.......

Tomaszlosin
03. 09. 2005
Dát tip
Nemusí, Přečti si prosím Landsmana a vysvětli mi jejich opodstatnění. Možná to není přímo agitace, to je fakt, ale rozhodně je tam víc formatičnosti než estetičnosti, takže to vlastně žádná literatura není...

DondedoG
03. 09. 2005
Dát tip
TZ: "formatičnosti než estetičnosti"- smysl tohoto pro mě tajemného nařčení mi jednoduše uchází...jako že tam není lyrika? Nebo, že jsem psal prvoplanově? Ani mi nevadí, že jsi to nepochopil(ted se bavím o té povídce), protože nejsi typ čtenáře pro kterého to píšu... Na Landsmana se teda kouknu abych zjistil jeho použití "estetičnosti" v povídce.

Rabb
01. 09. 2005
Dát tip
V téhle době už je všechno ztracené... Všichni zapomínají, že existuje literatura, která pochází z lidí, ovlivněná prostředím (či politikou)...

Tomaszlosin
01. 09. 2005
Dát tip
Literatura může být ovlivněna klidně politikou, může psát o politice, ale neměla by to být politická agitace... Jinak pak můžete psát předvolební letáky pro ODS (či jakoukoliv jinou stranu) a považovat se za umělce... Pro DondendoGa: Sprostá slova do krásné literatury patří... Těžko někdo může spochybnit třeba Jarryho, Topola, Landsmana...

DondedoG
01. 09. 2005
Dát tip
Tz: Ach jo! Tvoje mýlky: 1) Sprostá slova jo, rozhodně jo ale musí mít smysl a opodstatnění víš? Tvá reakce je něco jako porno...někomu rupne nasere se a už to loupe do klávesnice-potřebuje se vybít, stejně tak porno je o vybití...ale od tebe jsem to čekal...podle toho co jsi psal před tím jsi byl jasnej... 2) Agitace? Pro koho? By mě fakt zajímalo co za tím vidíš? Lobbuji za ODS? Za teroristy? Říkám, že jsou špátný? Nic z toho tam není...Neukončil jsem to agitací typu: " A proto jsou ti hoši zlí. Nemějte je rádi!" Jde pouze o duševní proces v psychycky nestravitelným prostředí...a u toho druhé šlo pouze a vtip- blbost= proto v blbostech- který jsi nepochopil, protože...co já vím... A těm mě omluv zase se nachvilku musím zanořit do své podprůměrnosti, kde se lidí dokaží vyjádřit bez pomoci sprostých slov. No tvých nadprůměrných výšek ineteltuální elity asi nedosáhnu, takže jsme radši tam kde jsem... Rabb: Máš recht...ale nemusíme to páčit do každého...zvlášt, když se někdo naučil slovo politická agitace a chtěl to uvést v praxi...to se nemůžem zlobit- vždyt´pracuje z jazykem! A to je dobré.

Rabb
31. 08. 2005
Dát tip
nádech... výdech... Něco bych dodal, ale bylo by to nesrozumitelné a moc propípané...

DondedoG
31. 08. 2005
Dát tip
Rabb: Podívej se co mi napsal pod povídkou " ŠKOLNÍ DEN" Tenhle typ není normální...copak se můžou na serveru " o krásné liteatuře" používat taková slova? Nejde s tím něco dělat?

Tomaszlosin
30. 08. 2005
Dát tip
Di už do háje s politikou. Ta do krásné literatury (a o té tenhle server je,ne?!) nepatří. Spisovatel co do svýho díla míchá politiku stojí za hovno...

Rabb
15. 08. 2005
Dát tip
Grebeníček na hrad!!!:-) Ulice zalije krvavá červeň a všichni budeme dělat, že jsme spokojení. Děti usmívejte se nebo nám zastřelí tatínka:-) Komunisti zasraní...

DondedoG
15. 08. 2005
Dát tip
Jo jsi mě pobavil ještě víc než ja sám sebe při psaní tohole:) Díkec.

DondedoG
15. 08. 2005
Dát tip
Frajere formace tady netvořím...jestli ty jo tak jsi dobrý. Formuj si formuj. Blbost mívá hluboký smysl a tohle je takové varování, stačí se kouknout na volební preference...ale možná, že ty jsi takový ten intouš zavrtaný tady, kdy si hraje na všeználka a realné problémy tě neoslovují...možná že časem uvidíš...až ti přes klávesnici nalepí cenzura...ale to se tobě asi nestane máslo...radši budeš blahořečit blbosti komunistické....ale co já vím....

Tomaszlosin
12. 08. 2005
Dát tip
Tenhle server je, možná se ti, autore, zdá k nevíře, o KRÁSNÉ literatuře. A ta se pozná tak, že převládá funkce estetická nad funkcí informativní a formativní. Myslíš, že tady převládá??!

DondedoG
12. 08. 2005
Dát tip
Tohle je v Blbostech a je to blbost jestli jsi nepochopil nemá cenu se dohadovat.

Tomaszlosin
12. 08. 2005
Dát tip
A tenhle server je o literatuře a i blbost má potěšit estetický, tzn. nemá mít formativní funkci. Blbost nemusí stát za hovno jenom kvůli tomu, že je to blbost.

Lasy
23. 06. 2005
Dát tip
jěště toho trochu ;)

DondedoG
31. 05. 2005
Dát tip
no vidím to jako sen jedné české politické strany...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru