Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí

30. 05. 2005
5
5
6886
Autor
Milly

6.5.2005 cesta vlakem z básnického čajového večera tak nevím, jak moc velká je to hovadina.. :o) a jestli se tu takhle vůbec smí psát už taky netuším. uvidíme..

Na záchodě

ve vlaku

potkal jsem pět

makaků

tři se na mě

dívali

a jen dva mě

posrali

 


5 názorů

makak tě nemůže pokakat...maximálně omakat :o)

Milly
29. 07. 2007
Dát tip
Oooo, děkuji! :-)

Milly
29. 07. 2007
Dát tip
Oooo, děkuji! :-)

Vanilli
29. 07. 2007
Dát tip
:))))))))))))))) jéééé - ta teď ale sedla !!!!!! tip jak kráva! - asi víš proč a proč zrovna teď !!

jorel
13. 11. 2005
Dát tip
být posrán od dvou makaků, to musí být čest tip za originalitu

avi

:_D pobavilo...tip

Slůňo ani tak nemyslelo přírodní × přírodovědné, jako sexuální × přírodovědné (& že je Ti bližší příroda než přírodověda, to nemusíš psát... ...někdy o sobě člověk řekne víc tím, co neví, než tím, co ví či více tím, co je v jeho větě obsaženo implicitně než explicitní výpovědí ;) )

...jo, a s těmi díly máš pravdu, Slůňo uznává, že má i momentálně aktivnější alternicky ;o)

Milly
31. 05. 2005
Dát tip
Slů, to přeci souvisí- sex je přírodní jev.. Závěr mi nějak nešel aplikovat na to, co jsem napsala. Ale za vším mnou napsaným si stojím (i za tím, co nevím). Které alternicky?

Sarrah
31. 05. 2005
Dát tip
ej..bože...bože :o))))

Jasně všechno souvisí se vším (a s psychologií obzvlášť, dodalo by Slůňo, jenže pak by mohlo být pokáráno že už je zase off-topic (moc hezký slovo, to se Slůňo – mimo jiné – naučilo na netu :) ))

:) no, to je dost, že máš /po delší době/ také nějaké slůňopobavící dílo (:

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
To jsem ráda, že je slůňopobavící, na druhé straně, u slůňa postrádám jakákoliv nová díla.... (mimo diskuzí) :-)

...a úvah... ...ty jsou ovšem postradatelné, není-liž pravda

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
K úvaze jsem Ti psala, a vše od Tebe četla- i Tvůj dotaz- snad se nezlobíš? :-)

...a hele, to je velkejch Tček :o) /no, lepší vše, než vši... ...ale na druhou stranu, vši přece nelze číst... ...nebo ano? ...tedy pokud nejsou naskládány do tvaru písmen... :)/ [...si hraju se závorkama & trojtečkama...=8-)= (to je smajlík – čertík)... ...i když, jak k tomu přinde autorka díla? Nu což, koneckonců je to blbůstka, takže se sáhovážné kritiky ani nečekají (neříká se sáhovážné, ale sáhodlouhé (nebo senovážné... Senovážné náměstí?) ...no nic, a to je, nevejřili byste, lidičkové, Slůňo úplně střízlivý /...až na ty ze dva litry kombuchy/] ...pokračování příště...

...tak jo, příště budiž teď: Jestli skutečně POSTRÁDÁŠ nová slůněcí díla, přijmi místo nich nové slůněcí kritiky:) Jo, ještě něco (volných) asociací k názvu: 1. Štěstí - neštěstí - láska - manželství - dítě - smrt jsme říkávali při otrhávání akátových listů (něco jako má mě rád - nemá mě rád při kopretině), znáš to? 2. Štěstí je tak krásná a přepychová věc, ale prachy si za něj nekoupíššš... zpíval Richard Müller /& díky za to, že Slůňo tak dobře snášíš... /i když je fakt, že po síti se /naštěstí/ nedá dát nikomu přes hubu :oB //

Tak jo, ještě Ti sem frknu ňáký makaky (i když nevím, zda zrovna tihle to byli :)): (to je dvojitý smajlík a za ním dvojtečka, nebo možná taky obojetný smajlík... záleží na úhlu pohledu:) )

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
Obojetný smailík- nevíš, proč mě k tomu napadá oboupohlavný? Tak proč ty až kilometrodlouhé kritiky? U blbůstky- styď se! Takhle překvapovat, fuj! Štěstí, neštěstí........, atd. jsme měli v 1. tídě takovou hru- že 1 točil švihadlem dokola, ostatní ho přeskakovali a tohle odříkávali- no, a při jakým slově kdo zakopnul...- to bylo takový věštění snad i. Dík za makaky, myslím, že ty velký to bejt nemohli- aspoň v tom vlaku, kterým jsem jela- to už bych se na ten záchod nevešla...

No, furt lepší, než kdyby tě k tomu napadalo bisexuální :) ...leč taky by tě mohlo napadnout obojživelný... Mmch u díla oceňuju nekulhací rytmus... (ale stejně mě nejvíc dostává má vlastní představa pěti opic (nevímproč je mám v mysli v podobě kreslených postaviček), z nichž tři třeští oči a dvě... no nic)

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
:o))) rytmus- to bude asi tím vlakem.... i když tam moc nekulhací nebyl.. No vždyť mě tam mám představa taky dostala- ještě, že jsem si předvídavě, vzala s sebou sešit a tužku, když už jsem byla v tom básnivým vytržení. máš snad něco proti bisexuálním.. jevům? ;-)

Naopak! /Leč asociace z oblasti přírodovědy mi přijdou tak nějak ušlechtilejší (asi tak, jako když ti při spatření cedule „Bar u kukačky“ v hlavě nenaskočí: „Chlast!“, ale „hnízdní parazitismus“ (ano, tento příklad vypadá dost pitomě, leč Slůňu se skutečně stal (budiž mu omluvou, že tehdá bylo ve víru předmaturitních příprav))) :)/

Naopak! /Leč asociace z oblasti přírodovědy mi přijdou tak nějak ušlechtilejší (asi tak, jako když ti při spatření cedule „Bar u kukačky“ v hlavě nenaskočí: „Chlast!“, ale „hnízdní parazitismus“ (ano, tento příklad vypadá dost pitomě, leč Slůňu se skutečně stal (budiž mu omluvou, že tehdá bylo ve víru předmaturitních příprav))) :)/

Milly
30. 05. 2005
Dát tip
mám dojem, že ony bisexuální jevy úzce souvisí, když už ne s přírodovědou, tak hlavně s přírodou- a mně je rozhodně bližší příroda než přírodověda. Tak to by mě vůbec nenapadlo- parazitismus- to mi přijde málem i nelogický.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru