Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Promáčená aneb procházka v dešti

02. 06. 2005
9
4
8323
Autor
Milly

23.5.2005 přišla mi SMS: Je tam krasny dest... Prochazel jsem se,az jsem cely promaceny a spokojeny.Nechapu lidi,jak chodi s destnikem a spechaji se schovat,a prijdou tak o zazrak vlaznych kapek stekajicich po celem tele,o koupel nohou v cerstvych louzich a potuccich a o vlhky dech cerstve napojenych rostlin. Tak jsem se šla taky projít...

Promáčená
deštěm
vedle břízy
kořením
Do půdy
bílými
vlákénky
vrůstám
Ve svých
letech
zjišťuji
pitím kapek
z bělostné
kůry-
bříza
je hořká!
Hřmí, blesky
Hromovládného
vznešeně ozařují
oblohu
Patřím Zemi
nic se mi
ve spojení
nemůže
stát
Cachtám se
potůčky
cest
tvrdý studený
písek
měkkoučký mazlavý
jíl
Brouzdám
Snažím se
nevnímat
výkřiky smích
"normálních“
vykukujících
z pronajatých
cihlových nor
Stékám
po zbrázděném kmeni
(voňavé!)
vrby
Vztyčenými
větvemi
zdravím nebe
Skloním se
pohladit
Matku
Jistotu
jistot
Nasycená
vláhou
vracím se
...

4 názory

Milly
25. 08. 2009
Dát tip
:-) ilustrační foto:

slivaka
25. 08. 2009
Dát tip
..je krásná..a déšť je moc fajn..mám ho rád taky*t.

Milly
19. 07. 2007
Dát tip
Píšu, když mě to posedne... :-) Potřebuju hodně silnej pocit povětšinou. Děkuju.

Tohle se mi velmi líbí, i když by se zde našlo také pár slabších míst,nevím, proč nepíšeš o takovýchto zážitkách více..je zde hodně poznat,že to psala žena, a to je dobře..

JiKo
06. 10. 2006
Dát tip
hezkej obrázek

Milly
21. 10. 2005
Dát tip
Silvi, tahle se mi taky líbí..... :-)

Zuzulinka
21. 10. 2005
Dát tip
miluji déšť..a jak to voní po dešti*

Lancelott
21. 10. 2005
Dát tip
Pěkná pocitovka:o)

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
jaký houbičky? co to? jdu na sběr... :-)

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
Nesbírat, prosím, v zájmu vlastní bezpečnosti- někdy jsem docela jedovatá a nestravitelná.

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
tak já se radši seberu :-)

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
Tak to chce ovšem rychle očistit a podusit, abys nezčervavěla... :o)

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
očištěná, podušená, už nikdy nezčervavím :-)

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
A máš pro koho se uvařit a komu se nabídnout?

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
vždycky se najde nějaký strávník - obzvláště pro MOU specialitu :-)

Milly
20. 09. 2005
Dát tip
ANO??? (Jen, jestli mu pak není špatně od žaludku..)

Kovi
20. 09. 2005
Dát tip
NIKDY! :-) nebo o tom nevím, ale v tom případě není chyba na mé straně :-)

Milly
24. 07. 2005
Dát tip
Sunmoon, ale to přece vůbec nevadí- takovýhle výlevy já moc ráda....... to muselo bejt nádherný.........., jen si dej pozor, at na Tebe nespadne větev......... :-) popř. vedení... Po Praze taky někdy chodím bosa, a když jsem doma a začne pršet, vyběhnu občas v lehkých šatech na zahradu (přece jenom maj do ní okna všichni sousedi..)......... Martine, jsem ráda........

Zbornik
22. 07. 2005
Dát tip
..do háje...ta voní...:-)

Sunmoon
06. 06. 2005
Dát tip
opravdu vhodně zvolený přítel...ne...to co Ti psal jsem zažila taky...letní bouřka z vedra a já si to ťapkám po jedné z těch rušnějších ulic Prahy bosá ...a pak ta děsná situace v Chorvatsku, kdy nad mraky zuřily asi 4 bouřky, hrozně foukalo, ze stromů padaly větve na elektrický vedení, takže to vyhodilo proud, já na silnici, po který se valí voda mně po kotníky jen se dívám do nebe a chechtám se...a kamarádka s přítelem se plížej za mnou a slibujou, že už budou hodný, ať jim Bůh neubližuje..:o)) a jedním dechem nadávaj, že jsem se totálně zbláznila, proč prej jsme nemohli počkat v tý hospodě, až to přejde?... Hmm, promiň tenhle výlev...jen jsem si připomněla téma...

Evička
02. 06. 2005
Dát tip
dcero Matky přírody ... tip :-) (moc hezky!!)

Milly
02. 06. 2005
Dát tip
Houbičky! Potůčky to byly.. Já jimi procházela.... :-) Děkuju za pochvalu, Evičko! :o)

Milly
02. 06. 2005
Dát tip
avi

Milly
02. 06. 2005
Dát tip
Díky, Snopíku, tyhle části se mi tam taky líbí nejvíc... :-) A vyhrála jsem si, než jsem byla spokojena s barvou...

Nemi
02. 06. 2005
Dát tip
pěkný:o) už samotný prolog hodně zaujme *

Milly
02. 06. 2005
Dát tip
Že jo? To si člověk musí umět vybrat přítele.. :-)

Nemi
02. 06. 2005
Dát tip
to jo:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru