Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oběť hry

20. 12. 2000
2
0
1710
Autor
Vcela

Už mě napadají fakt divné věci...

Bez pohnutí leží na holé zemi zapomenutý a opuštěný všemi z oblohy na něj jen sníh padá a není bytosti,co měla by ho ráda ...zůstal sám,nebožák... Sténal by a chce se mu i plakat že do kruté hry nechal se vlákat mlátili ho a sedřeli z něj kůži jen kvůli sportu létal mezi muži ...zmrzačený tenisák...
suvicka
25. 12. 2000
Dát tip
Joóó, tak tohle je teda parádní :c) Ten začátek byl fakt krutej a samou rychlostí jsem se ani zaseknout nestačila :c)

evelína
24. 12. 2000
Dát tip
:-))) Št'astné a veselé!!! A at' si nikdy nepřipadáš jako tenhle tenisák!:-)

Sadaf
21. 12. 2000
Dát tip
jooo, takhle teda jo:-)))

Vcela
21. 12. 2000
Dát tip
Já říkal,že mě napadají divné věci... Adelan:to s tím psem by nebylo od věci,ale na druhou stranu by se to zbytečně prodlužovalo.Lepší je to kratší a výstižný,ne?:-)

Adelan
20. 12. 2000
Dát tip
:-)))) Pěkná blbůstka (ještě by se třeba mohl nechat rozkousat od nějakého psa...)

hermit
20. 12. 2000
Dát tip
:-))))) Už jsem se chtěl bouřit proti sociálnímu bolestínství v poezii, ale pak jsem to dočetl do konce, a... :-))

Albireo
20. 12. 2000
Dát tip
***

ruby
20. 12. 2000
Dát tip
ten zacatek me rozesmutnil a pak ten konec malem jsem se z te rychle zmeny zasekla nekde mezi placem a smichem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru