Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezastavíš

Výběr: Print, zaki, jenyk
03. 06. 2005
18
0
7595

...toz ani neviem ci to venovat...je to blbost...

 

 

 

Pri Liptovskej Mare.

 

Sedel som a pil víno z plastovej fľašky a myslel na jednu slečnu.

Ale to nie je nič nové.

 

Zapálil som si cigaretu a videl panorámu Tatier. A napĺňalo by ma to možno aj energiou.

 Kebyže na niečo také verím.

 

Chalani potrebujem šťať. Ozval sa Karol.

Sa vyšti do vody. Navrhli sme mu s Maťom takmer jednohlasne.

 

Ani sme ho nemuseli dlho presviedčať a pustil sa do toho.

 

A z diaľky som videl prichádzať Mišu.

 

Ahoj chalani.

Ale šťanie nezastavíš. Pozrela. Otočila sa a odišla.

 

Kokos. Vidíš čo robíš? Káral ho Karol.

Si ju vydesil. Chuderku. Doplnil som Karola.

Ja?

A kto iný?

Možno len išla zavolať ostatné. Aby videli poriadneho chlapa. Bránil sa.

Si kokot. Vyprskol som a oni sa smiali tiež.

 

A dievčatká sedeli v reštaurácii a niektoré jedli  len trochu aby si udržali líniu a niektorým ani to nepomohlo

 

A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu.

A veľa vína

A málo slov

A dotykov

 

A tak som sedel pri Liptovskej Mare a popíjal víno a pálil cigaretu a čakal na ostatných kým sa najedia.

 

 

 


charliedva
03. 11. 2005
Dát tip
Pedagogika sa po stáročia usilovala o formuláciu základných pravidiel, ktoré by zaistili efektívnosť výučby. Tak postupne vznikal a rozvíjal sa systém pedagogických princípov (zásad), t. j. najvšeobecnejších noriem podmieňujúcich úspech pedagogickej práce. O ich formuláciu sa s úspechom pokúsili J. A. Komenský, J. H. Pestalozzi, A. Diesterweg, K. D. Ušinskij, H. Spencer a ďalší pedagógovia. Pojem vyučovacej zásady Podstatu vyučovacej zásady je správne chápať ako požiadavku. Vyučovacie zásady sú najvšeobecnejšie alebo najzákladnejšie požiadavky, ktoré v súlade s cieľmi výchovnovzdelávacieho procesu a jeho základnými zákonitosťami určujú jeho charakter. Vzťahujú sa na všetky stránky výučby, t. j. na učiteľovu vyučovaciu činnosť, na formy výučby, metódy výučby a na materiálne didaktické prostriedky, ďalej na poznávaciu činnosť žiaka, na učivo atď. Počet vyučovacích zásad nie je a nemôže byť raz a navždy stanovený, pretože zásady sa neustále vyvíjajú, menia sa a dopĺňajú s tým, ako rastú poznatky o vyučovaní. Stále je tu úsilie o najnovšie formulovanie a dotváranie zásad, napr. optimálnosť, tvorivosť, systémovosť, atď. Vo vyučovaní sa zásady navzájom prelínajú a jedna druhú podporujú. Rozlišujeme objektívnu a subjektívnu stránku vyučovacích zásad: -objektívnou stránkou rozumieme to, že sú odvodené z objektívnych zákonitostí vyučovacieho procesu, -subjektívnou stránkou rozumieme to, že ich uplatňovanie závisí od učiteľa, od jeho kvalifikácie, prípravy na vyučovanie, zodpovednosti za výsledky vyučovania a pod. Na základe didaktických zásad sa stanovujú didaktické pravidlá, ktoré obsahujú pokyny pre správne a účinné vedenie výučby, špecifikujú a konkretizujú didaktické zásady. Sú menej všeobecné než zásady, lebo konkrétnejšie naznačujú postup k cieľu. Zásada uvedomelosti a aktivity Vyjadruje požiadavku, aby žiaci k učebnej činnosti pristupovali uvedomele a aby vlastnou aktívnou činnosťou získavali nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky. Iba také vyučovanie a učenie je plnohodnotné, pri ktorom sa žiak stotožní s jeho úlohami a cieľmi, ak k úlohám, požiadavkám a cieľom nepristupuje formálne, z donútenia a ak je v tomto procese aktívny. Uvedomelosť neznamená iba to, aby žiak vedel, čo sa učí, prečo sa učí, ale predovšetkým to, aby si k tomuto vytvoril kladný vzťah. To predpokladá uvedomovať si cieľ, výsledok a metódy, ktoré k nemu vedú, vyvinúť úsilie na dosiahnutie cieľa, osvojovať si nové vlastnou činnosťou. Uvedomele osvojené poznatky charakterizuje to, že sú hlboko pochopené a žiak na základe nich dokáže niečo urobiť- vysvetliť, inak formulovať, vie ich aplikovať v praxi. Aktivita sa týka viacerých stránok – myšlienkovej (analýza, syntéza, systemizácia vedomostí, ich triedenie), citovej i vôľovej. Význam aktivity spočíva v tom, že rozvíja schopnosti žiakov, ich samostatnosť, iniciatívu a tvorivosť. Uvedomelosť a aktivita sa musia prelínať celým vyučovacím procesom. Uplatňovanie zásady uvedomelosti a aktivity si vyžaduje zo strany učiteľa: -využívať vstupné a priebežné motivačné metódy, -využívať predchádzajúce vedomosti a poznatky žiakov z mimoškolského, nezámerného učenia, -uplatňovať adekvátne vyučovacie metódy vo vzťahu k obsahu a povahe učiva, ale aj k vekovým osobitostiam žiakov, -uplatňovať aktívnu a tvorivú činnosť žiakov s využívaním problémových metód vyučovania, -umožniť žiakov využívať získané vedomosti a zručnosti v konkrétnych činnostiach, v praktickej činnosti, -umožniť žiakom realizáciu vlastných tvorivých a netradičných prístupov, -sústavne kontrolovať a hodnotiť dosahované výsledky, na základe zisteného korigovať a usmerňovať ďalšie činnosti žiakov, -klásť na žiakov primerané požiadavky, -rešpektovať individuálne osobitosti žiakov. Zásada názornosti Vyjadruje požiadavku, aby žiak získaval nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky na základe konkrétneho zmyslového vnímania predmetov a javov. Význam zásady názornosti vyplýva z podstaty poznávania ako procesu. Na začiatku poznávacieho procesu je priama zmyslová skúsenosť, potom sa tvoria predstavy, a až potom pojmy. Z konkrétnych operácií s vecami vznikajú myšlienkové operácie. Voľba druhu názoru závisí od viacerých činiteľov: -od vekových osobitostí žiakov (čím je ročník nižší, tým viac pozornosti treba venovať názornému vyučovaniu), -od povahy učiva vyučovacieho predmetu, -od fázy vyučovacieho procesu (inú funkciu má názor pri motivácii, inú pri vytváraní nových vedomostí a inú pri fixácii vedomostí a zručností a pod.). Uplatňovanie názoru si vyžaduje venovať pozornosť aj psychologickým požiadavkám. Ide najmä o nasledovné: -primeranosť názoru (množstvo pomôcok neznamená, resp. nemusí znamenať prínos pre pochopenie učiva, zanedbávanie názoru vedie zasa k nejasným vedomostiam, k nekonkrétnym predstavám), prílišné preceňovanie názoru brzdí rozvoj vyšších poznávacích procesov, -ak má názornosť plniť ciele, potom podľa možností treba do procesu vnímania zapojiť čo najviac zmyslov, -názor musí byť primeraný vyučovaciemu cieľu. Funkciu názoru okrem učebných pomôcok a rôznej didaktickej techniky plnia: -pozorovanie skutočných predmetov a javov, -nepriamy názor (kresby, fotografie, diafilmy, filmy, atď.), -názorné predstavy (vyvolané rozprávaním, príbehmi), -vzťahové prežívanie (prežívanie vzťahov, citového napätia, odvahy, a pod.).

Norsko
30. 07. 2005
Dát tip
jako živé, a slovenština je pro čechy fakt libozvučná...t

...vdaka...

....vdaka...

just_me
27. 06. 2005
Dát tip
mně se to četlo moc dobře. hezký:)

Ariela
23. 06. 2005
Dát tip
ahoj, zajtra mi to zial nevyjde, do jednej robim :(((

...hmmm...smola...skoda...

...neboli...ona sa hlavne stara o svoje...a ja tym ze ma rovnaku kombinaciu sa zveziem... ...jo take otazky mam najradsej... ...to poznam velmi dobre... ...a ked neodpovies...alebo ich odbijes...tak sa urazia...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
...a povedia, ze si namysleny ignorant...alebo divny typek :))))

...namysleny arogantny cudak... ...som pocul vselico...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
...ja tiez...poamly padam z prace...dufam, ze ten piatok vyjde...ozvem sa zajtra.....pekny vecer

...napodobne...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
uz je koniec, vcera som mala poslednu skusku...nemcinu...musim ale este napisat seminarku a straaasne sa mi nechce...:(((

...jo...tak to sme na tom velmi podobne...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
....o com pises? mozno budem vediet pomoct :)

...nebudes...prax....didaktiku...jak to prebiehalo a tak... ...z nacuvov... ...ale vdaka za strost...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
...najlepsi kamarat teraz nedavno statnicoval na germanistike-zurnalistike, preto sa pytam..:))))

...jo...si zapamatam... ...taketo kontakty sa vzdy zidu...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
...momentalne sice robi pre CNN v Malajzii, ale keby horelo, tak sa vzdy da, aspon mailom, nieco vybavit....pamatam si, ze on nadaval na vselijake stylisticko-foneticko-prepisovacie neviem co :))))

...takto je uz velka hviezda... ...jo...ja tie nazvy predmetov ani nesledujem... ...mam spoluziacku a tej sa vzdy spytam...co si mam zapisat...kedy mam skusku..atd...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
....takto ti nejaka zena organizuje zivot? :)))....

...ale vsak musim sa nejako zorientovat... ...a ja vzdy ked vysvetluju co mame robit...myslim na hocico ine len nie na to na co mam... ...nesutredeny som...skratka...a potom to tak dopadne... ...takze neorganizuje...ja si organizujem sam...akurat s jej pomocou... ...ale musim uznat ze ma pevne nervy...

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
....:)))).....takze vlastne "osobna asistentka" ... .... a tebe moze mysel bludit kade tade....pekne to mas vymyslene :)

...no asi tak... ..akurat je taka ticha... ....ze obcas mam taky pocit ze sa rozpravam sam so sebou... ...a iba hovorim smerom na nu...aby som nevyzeral blbo... ...ale nie ja ju mam celkom rad... ...mne by bludila tak ci tak... ...ja som podla ludi co ma nepoznaju pernamentne zamysleny alebo nasraty....

Ariela
22. 06. 2005
Dát tip
....aspon nie je otravna a neboli ta z nej hlava...podstatne je, ze sa stara o tvoje skolske zalezitosti :) ...to poznam..mna sa pytaju, ci som smutna...a to len premyslam a nechce sa mi o tom s nikym debatovat...ludia to zvacsa nechapu :(

...jak ide ucenie?,,...

Ariela
17. 06. 2005
Dát tip
110 000.... ....drz mi palce, o dve hodinky pisem tu latincinu :((((

misty
17. 06. 2005
Dát tip
lebo vam to prihadzovanie nejda az tak rychlo...no ke dto zvladnete o tyzden...budem tu...

...111 000... ..budem... ...ok chapem misty...ale ved casu dost...

Ariela
17. 06. 2005
Dát tip
....150 000...mam latincinu :)))))))))))))))))

...super...gratulujem... ...160 000...

Ariela
17. 06. 2005
Dát tip
...nie je velmi k comu...:))) ale dik ....ked mi na to pridu...ajajaj....

...no tak som teraz v pomykove... ...mam byt s tebou stastny ci nie??...

Ariela
17. 06. 2005
Dát tip
....ale ano...ak ti nevadi byt stastny s podvodnickou bez svedomia...tak do toho :)))

...ja som rovnaky...akurat teda v muzskom vydani...

Ariela
17. 06. 2005
Dát tip
....vyborne, budeme si rozumiet...:)

...to verim...

Ariela
16. 06. 2005
Dát tip
....Balkan je ok...etnogenezy a tak :) ...zajtra ma caka latincina..to bude pekielko :) ....95 000....

...100 000... ...latine som sa na stastie vyhol...

Ariela
16. 06. 2005
Dát tip
....100 005.... ...ako seminarka? ja este potrebujem do pondelka napisat Maxa Habsburskeho na 15 stran, to neviem, co si navymyslam :)))

...106 000... ...skus nemecke nety...tam najdes... ...no uz dosla...

Ariela
16. 06. 2005
Dát tip
....107 000.... ....kam dosla ? ..:)))

...108 000... ...no ku koncu...

misty
16. 06. 2005
Dát tip
waw...pridem o dva mesiace a snad uz budete na tej sume, ktoru som kcela ja vyvolat na zaciatku... ...kazdopadne vdaka...

...preco tak neskoro???...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
70 000....a dobre rano :)

...72 000.... ...dobre...a tak..

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
....75 000...ako seminarka?:

...76 000... ...co myslis ze preco som tak skoro hore... ...musim ju dneska dokopat... ...aby som zajtra zacal s dejinami novoveku...tatko stur a familia...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
....pane na nebi..19. storocie...bleble.... ....o com pises pracu?... ....ja zbieram sily na latincinu....:(( ....77 000....

...78 000... ...einezeltechniken zur verstandniskontrolle....didaktika... ...a potom musim este spracovat prax...z didaktiky dejepisu...co som bol na nacuvoch... ...a vlastne aj nemcinu...didaktiku... ...1711-1918...aby som bol presnejsi... ...ked mna ta obrodenecka chamrad nebavi... ...ved vies keby hodza dal sturovi...mohli sme byt toho usetreni.... ...je to na nic same klise...a silne slova o madarizaci...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
...tiez to nemusim, my to mame az buduci rok..obrodenecke zalezitosti... ...teraz som vytrpela 1789 - 1871 - svetove dejiny... sranda nevidanych rozmerov :))) ....80 000.... ....a co ta bavi?...

...81 000... ...mna bavi 20.storocie... ...vy to berete pozeram po troskach... ...minuly semester som mal svetove dejiny....novovek...1618-1918...prednasajuci bol tak trochu magor...v dobrom.... ...alzbeta podla neho bola utocna lezba a tak... ...a brali sme to len po VFR... ...lebo potom sa podla neho uz nic doelzite neudialo...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
....82 000....ta je ale draha :)) ....:ja mam cistu historiu, takze sa v tom rypeme trochu viac....:))) ....mna antika :), predtym som chodila dva roky na klasicku archeologiu....

...83 000...je...ako volvo... ...jasne...ja viem... ...starovek sme mali tiez s tym pakom...uratrijci boli chamrad z vychodu...afurt sa marovali...a kazdeho vysokopostaveneho zakillovali...alebo nakrmili olovom... ...antika...no skor povesti... ...som mal vyberovu prednasku o minojskej civilizacii...s takym znamym celkom...hulinek... ...a na prednasky chodim s jednou co je vzdialena pribuzna schliemanna... ....inak u vas prednasa aj taky jeden curak...matula???...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
...85 000... ....ja som mala seminarsku o "astralnych motivoch minojskej ikonografie"...fasa tema, akurat k nej bola jedna kniha po francuzsky a v seminari vo Viedni, len prezencne :))) ....ee, takeho pana nepoznam...co je to za ksichta?...

...86 000... ...jo minojska je zaujimava...cely cas som na nej hral futbal...taky na stvorcekovom papiery...a potom sme s kamaratom sli na pivko...do aquy...teraz chodime do hemi ale to je jedno... ...matula...vraj prednasa aj na filozofickej...robi v rozhlase... ...som s nim mal teraz cechov na slovensku...vyberovu... ...zaujimava kontroverzna tema... ...a ten pako z nej dokazal urobit nehoraznu nudu... ...clovek mal chut vyskocit zatvvorenym oknom... ...vsetko cital z papierov...aj tak sa zasekaval... ...a dal mi becko... ...ze som odflakol pracu.... ...mimochodom malo to byt...zhrnutie jeho poznamok...fakt efektivne... ...a to becko som dostal len preo ze som mal vraj kvalitny referat...martin fric... ...sakra zasa ma rozculil... ...skratka ak na neho narazis...vyhni sa oblukom...

Ariela
15. 06. 2005
Dát tip
....nic mi to nehovori...mozno na nejakych vyberovkach ..ale dik za varovanie... ....idem sa pozriet do skoly...mam este kolokvium k referatu na Dejiny Balkanu...drz palce... ...89 000... a pekny den

...90 000... ...hej na vyberovych sa mi zda...sa stazoval ze mu tam chodi tak 6/7...ludi...maximum... ...dejiny balkanu je hnus...vsetci ti tvrdkovia ci jak sa volali...som plakal ked som sa to mal ucit...i ked iste nie tak podrobne ako ty... ...ok budem... ...aj tebe...

misty
14. 06. 2005
Dát tip
klasicke rozpravky ma uz nebavia... som velka...asi... ...ale kuko je moja jasna srdcovka... ;o) ...kedysi davno tu mal aj jednu basnicku odo mna...ale sa mu nepacila :(((

...no neviem ci nepacila...mozno len pata ziarlila a nedala mu precitat... ...klasicke rozpravky su fajn...nevies co je dobre...

Ariela
14. 06. 2005
Dát tip
...ani nie...na mna moc politicke :))) ...s tou odmenou :))) cakala som nieco ako "pivko, jedno-dve", ale necham sa prekvapit :) ....40 000.....nedostanes ju tak lahko....

...42 000... ...no pivko by som si dal...to som myslel...iste... ...no je to politicke...ono to bolo na realie...nie na dejepis... ...no nic....

Ariela
14. 06. 2005
Dát tip
....nevadi...asi skusim nieco vypotit sama...kazdopadne dik :) ...43 000.... ...snad ti len nenapadlo nieco neslusne :))))....

...43 200... ...nie mna assurballita... ...skus...

Ariela
14. 06. 2005
Dát tip
....45 000.... ....ach, vy rozdvojene osobnosti :)))...ze ho pozdravujem a umieram zvedavostou :)

....46000... ...ze tiez pozdravuje... ...akou zvedavostou??...

Ariela
14. 06. 2005
Dát tip
....ze co chcel za pomoc :))).... ....46 005....

...47 000... ...to ja neviem...prave odisiel na pivo...

Ariela
14. 06. 2005
Dát tip
....50 000..... .....zbabelo usiel :)))....nech mu padne na uzitok... ....idem aj ja...pekny den...

...60 000... ...bez...ja idem pisat seminarku...maj sa...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
ha, takto ma ohovarat...:))) 30 000.... ....assur: nejak moc do toho vidis ....do toho, co ja chcem...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
...potrebovala by som v niecom helfnut... ...clanok /cca dve A4/ v nemcine na nejaku historicku temu :))) ....nemam cas vymyslat...

....32 000...ze...teraz sa vyhovara... ...ale ja som ta odhalil... ...mam nejaky clanok gesichte des sadismus... ...a potom seminarku o novembrovej revolucii v nemecku... ...posli spravou mail...ti ju poslem ked chces...da sa z toho cosi vytiahnut...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
....35 000...ja sa nevzdavam :))) ....ta novembrova znie skvele....moc dik....si poklad ....fallen@angel.sk....

...36 000... ...ja viem ty ziarlivec jeden... ...no ved pozri...idem poslat...

...odoslane...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
....dakujem, dobra vila? ako sa ti odvdacim ? :)

...aka je ponuka???...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
hm...zatial prisiel len text..bez prilohy :(((

...aha...som zabudol poslat prilohu...paze...idem...minutku...

...a teraz???..

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
:) stane sa...v pohode ....

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
dik...je to fajn, aj ked vobec netusim, o co tam ide :))))

...o vznik weimarskej republiky... ...co sa tam marovali nemci...ked padali hohenzoelnerovci...atd...

Ariela
13. 06. 2005
Dát tip
....jasne :)))) ....a s tou odmenou...neviem...vypytaj si :)))

...to odo mna radsej nechci...vies ze som chlap...

...no co je to pouzitelne???..

zaki
13. 06. 2005
Dát tip
A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov

...a vela piva... ...a cigarety... .. a vdaka..

misty
11. 06. 2005
Dát tip
tiez sa mam veeeeeela ucit a sa mi veeeeeelmi nekce...ale ked urobim v po skusku, uz ostanu iba dve...ach yo... ...skus rozpravku o velkom zelenom zlobrovi alebo o malej pasikavej rybke...tie mam celkom rada...

...ja uz len jednu skusku...a potom uz len nejake referaty... ...to vies vo stvrtok som mal dve...a sice som spravil......dokonca aj nemecku syntax...a dokonca na becko...ale zniceny som do teraz... ...ty myslis shrek a tu druhu blbost o tej rybe....co jej zakillovali matku... ...tak to teda nie... ...ja radsej matko a kubko...a kozliatko alenie.... ...to su klasiky... ...a este filmarik a filmuska...a ratafak plachta... ...a kuko...ktoreho som mimochodom videl raz na zivo...na zeleznej studnicke... ...aaaaaa... ...najhorsie je sa do toho ucenia dokopat...potom to uz ide v pohode...

misty
10. 06. 2005
Dát tip
ti poviem, to ti je vrchol hanblivosti ;o)

...ze...som si myslel... ...vsak bez toho nemozem byt ani blba superstar...

misty
10. 06. 2005
Dát tip
to je fajn...lebo superstar by nemala cas sa tu vykecavat..skoro ako ja...musim uz utekat...prijemnu zabavu este tu ...maj sa rozpravkovo...

...superstar by si ten cas nasla... ...ja by som bol taka superstar co by si vzdy nasla cas na besedu so svojimi znamymi a fanusikmi... ...pokusim sa... ...i ked nerad by som aby som musel nejaku babu jagu hadzat do pece... ...a ani sedemhlavych drakov sa mi nechce zabijat... ..idem spat...lebo zajtra sa musim veeeeeela ucit...

Ariela
08. 06. 2005
Dát tip
19000... ...nechaj sa prekvapit :)

...19600... ...tak sa asi nedohodneme... ...neviem totiz o kom...

...avi...alebo nechces??..

Ariela
08. 06. 2005
Dát tip
neukazuju sa mi aviza :(((( ....20 000...

Ariela
08. 06. 2005
Dát tip
....dnes na to moc naladu nemam...ale zase v tom misty nenecham :)

...22000... ...ani ja idem sa ucit...dalej..

Ariela
08. 06. 2005
Dát tip
25 000 ....drzim palce.... ....smutna som...:((((

...26000... ...co sa stalo???... ...vdaka...

Ariela
08. 06. 2005
Dát tip
....27 000.... .....co asi... vztahy.... .....neskutocne ma to vytaca...citove blablabla a aj tak su to nakoniec len prazdne reci...sracky...o nicom.... ....uplne zle...

misty
08. 06. 2005
Dát tip
caw deti...som neuveritelne poctena svojou momentalnou cenou... ..ariela, ty si vazne vila... ...ašš, tu slobodu zvierat si prosim vysvetlit...polopaticky...

...no vytazok z drazby venujem slobode zvierat... ...mas nieco proti???...

misty
08. 06. 2005
Dát tip
vytazok?...preco hned nie na rakovinu, vyskumy?...

...lebo tam dame vytazok z ariely...potom....

misty
08. 06. 2005
Dát tip
ja arielu nedam...tak statocne tu za mna bojuje....

ari...28 000... ...som si az teraz vsimol... ...ja len ci nahodou nie je zmena... ...ale poznam.. misty...to len na oko...to je taky trik...ona vlastne len chce aby som ta nemal...aby ma mala iba pre seba...usmev... ...ja som to odhalil...

misty
08. 06. 2005
Dát tip
pocuvaj si nejak veris...ari je ne teba moc uvedomela...

...je to dejepisarka jak kazda ina..

misty
08. 06. 2005
Dát tip
to na veci nic nemeni...alebo, ze by kcela dalsi jedinecny exemplar do vitrinky?...neviem sice ako vyzeras, ale myslim, ze by si sa vynimal...

...to je dobre ze nevies ako vyzeram... ...ja som totiz ten hanblivy typ...co sa nerad ukazuje... ...neber mi moje iluzie...

misty
08. 06. 2005
Dát tip
ok...beriem spat...aj ked ti neverim ani pol slova...

...ale mala by si...vazne... ...vazne som hanblivy... ...napr....na titulnu stranu brava by som sa v zivote nedal vyfotit...tak az som hanblivy... ...ani na inu...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
no hej...jednoduche a slusne...ma to nejak dostalo...ale cenu by som si aj tak nadsadila, tak by na to nikto nemal...koniec-koncov, kto by ma kupoval, ze....

...urobime drazbu... ...prva ponuka 6 korun...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
si ma teraz moooc podcenil...ti len tak lahko nezabudnem...

...to je len vyvolavacia cena... ...sa este moze vysplhat...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
vies, keby si tam prihodil najmenej sest nul, tak ti odpustim...to je celkom prijatelna vyvolavacia cena na moj druh...ohrozeny druh...

...mozno som romantik...ale nie magor...prihadzovat....sam proti sebe... ...kto to kedy videl??...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
myslela som upravit tu vyvolavaciu cenu...iba sest nul...ved co je to nula?....nic...to pre mna neurobis ani to nic?... ;o)

...ok dobre nic pre teba urobim...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
za misty aspon dvacku...nevies ocenit kvalitu??? :))))

...ok...prihadzujem na 21....

misty
07. 06. 2005
Dát tip
vdaka ariela...aj ked tie cisla, co tu len tak pohadzujete ma ubijaju...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
vdaka ašš...si vazne kamarat... o korunu....boze moj....teda ten mi nepomoze...

...ber to z tej lepsej stranky...mohol som aj o 50 halierov...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
nebudem nadavat...nebudem nadavat...nebudem nadavat...nebudem...

...dobre ze si nenadavala...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
ponukam padika...nech nejem...:)))

...prihadzujem na 51...paze ale to uz su dve piva...slak to ber...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....70 a nebudem jeden den fajcit :)) ....mis: stupas na cene, vzdavame sa kvoli tebe svojich najoblubenejsich pozitkov :))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
ariela, ked dojdes na tych mojich sest nul, postavim ti pametnu tabulu... ašš, ma ne...piiiip...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
no tak vazne dik.... :(

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
mis: prepac, ale nepoznam tvoje kvality a vyvolavacia cena nebola prave vysoka :)))

...71...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
sak som pisala aššovi aku cenu kcem...ale on ma vobec nepocuva...nema ma rad...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...bola vyplata...a zeny musia drzat pri sebe... ....75 + gastro listok :)))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
wow...cely gastrac...to uz hej...

...77...a cierne pivo guiness....ak take jestvuje... ...mam ta rad...ale nie som uplny debil...som vravel...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
myslim, ze ta ma rad....77 tomu uz vravim vazny zaujem...:) ....ale ja sa nevzdavam ...120....

misty
07. 06. 2005
Dát tip
take je...a uz ti verim, ze ma mas rad...male tmave... a len tak btw maly guiness je 60...

...122...cize ari musi pridat...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
asi ju uz nebavi...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
500...ha...to za to, co som sa docitala pod "milacik dnes vecer.." :))))

...507...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
.....mas ju mat :)))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
nevzdavaj sa, prosim....

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...nechces k assurovi? ok.... ....1000...ale potom chcem vysvetlit tie reci o objati :)))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
to neni o assovi...boze chran...takto verejne by som ho nekompromitovala... ...pod dalej, prosim...

...sice neviem o ako objati...ale 1026...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....to neries...zenske zalezitosti.... ....1200, ale vazne neviem, co budem jest, pit a fajcit :))))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
ta prichylim...len ma nenechaj romantikovi...celkom by ma pokazil...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....to nedopustim...:))) ....ale skoncis u paranoidnej precitlivelej cynicky s vychovou masiarskeho psa, tak si to rozmysli :))))

....1212...a 50 halierov... ...ja ti dam...este pokazi...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...1500.... ...mis: mas doma vela miesta a vies varit? :)))

misty
07. 06. 2005
Dát tip
moc nerada vas opustam, no rodina pyta jest...snad ma nepredate "tretej osobe"... ariela, uz teraz ta mam rada...

misty
07. 06. 2005
Dát tip
dnes mi to ide pomaly...varim, periem, zehlim a dobrych ludi sa vsade pomesti...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
.....budem sa snazit :))) ....nenecham ta predsa neznemu a citlivemu chlapovi...kam by sme takto dospeli :))) ....pekny dnik....

misty
07. 06. 2005
Dát tip
;o) btw...mas pekne foto...podobas sa mi na kamosku...

...1600...a tri tavy k tomu... ...predam sestru...co uz... ...mrchy....takto ma ohovarat...ale ja sa nevzdam...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....1650....pomaly dalej zajdeme :)))) .....vzdaj to, nedostanes ju ::)))) ....zasluzis si :)....

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
mis: dakujem :))))

...no musis pridat aby si preplatila tavy... ...jedna ma hodnotu cca....50 000sk...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....chcela by som ich vidiet :)))

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....tavy ti neverim...okrem ineho :)))

...a co hrochy,??...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....mas hrosika? :)))) .....zvierata neberiem, iba peniazky...misty by nepredychala, ze ju chces predat /alebo dokonca vymenit?/ za tavu :))) ....takze 1650 je zatial posledna ponuka...po prve... ....po druhe....

....1702...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....sakra.... ....1789....dnes som mala skusku z tej revolucie :))))

...1918... ...a ako dopadla???...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....1982.... .....test, vysledky budu koncom tyzdna...ale vidim to blede...ak mi da E, tak jej budem nozicky bozkavat :)

...2002... ...uvidis ze prejdes...ak to je chlap...tak uz len kvoli tym nozickam...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...zialbohu, zena...starsia....:((( ....3500....tebe na tej misty nejak zalezi :)))

...3600... ...no jasne...a ona mi este vynada...hroza... ...ale mna hlavne bavi drazit...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
...a koho nie? :)))... ...ja som ale vytrvala, takze 5000... .mna neporazis...

...6000... ...porazim... ...zaplatim ti tri piva...ked prestanes... ...alebo ti neposlem avi...a ty nebudes reagovat...ha...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....teda...mna "nezastavis"... ....6500...nemas sancu... ....to by ta stalo omnoho viac, aby som prestala.... ....ja si to postrazim...:)))

...7000... ...kolko???... ...styri???...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
.....misty mi bude musiet velmi dobre varit a obskakovat ma :))) .....10 000.... ....nie veru, na pivecka ma neukecas :))

....12 000... ...a dohodim ti jedneho gitaristu...

...avi..

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....na co mi bude gitarista?....aspon to vie?.... ....15 000....a dohodim ti sermiarku :))))

...16 000... ...a peknu???... ...nevie...pamatas si toho co hraval na korze???...ale uz zomrel... ...nieco take...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....tak dik... ....najkrajsiu :))) ...17 000

....17 600... ...ze ty hovoris o sebe???... ...nie je zaco...

Ariela
07. 06. 2005
Dát tip
....17 800.. .....preco myslis? nezvyknem sa len tak kde komu ponukat :))))

...18 000... ...tak aku??,...aby som zasa nekupoval macku vo vreci....

...po prve po druhe...

...posledna sanca...

...avi...

Nallien
07. 06. 2005
Dát tip
pekne se ti to tady vysplhalo...kdo bude inkasovat?

nallie...sloboda zvierat...na charitu pojde... xtruth...no este pockam...

Nallien
07. 06. 2005
Dát tip
hledme ho jake uslechtile cile;)

Bix
06. 06. 2005
Dát tip
Nechci odo mňa kritiku. Tvoja iniciála a a a... A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov

Ariela
06. 06. 2005
Dát tip
nic nove :) *

misty
06. 06. 2005
Dát tip
A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov ...za toto by som sa nechala predat...*

bix...ja som si vedomy....vid odpoved nad tebou... ariela...taky... misty...predat???... ...vdaka za komentare...

Bix
06. 06. 2005
Dát tip
Chcela som povedať, že literárna úroveň ma už v tejto chvíli nezaujíma natoľko ako to, čo sa neustále snažíš povedať a čo stále hovoríš...

...aha jasne...rozumiem...v pohode...ale aj tak budem po skuskovom mazat...

Bix
06. 06. 2005
Dát tip
ty si šéf, ale ja som za nemazanie

Bix
06. 06. 2005
Dát tip
Ja som po štátniciach dokonale vymazaná :o))

bixy...z toho si nic nerob...horsie keby si bola pred statnicami... ...pozri ja som pred skuskami a tiez nic...

Renas
05. 06. 2005
Dát tip
niekedy sa mi zdá, že omielaš dokola jedno a to isté klišé to predošlé sa mi páčilo viac, toto bola nuda

...jo...aj mne...

Natasha_
05. 06. 2005
Dát tip
Ve druhé polovině to nabývá na kvalitě, nejde jen o prostý popis. Začátek byl tak civilní, že skoro až hospodsky nudný.

renas, nathasa....som rad ze to hovorite...lebo obcas som aml uz pocit ze sa tu straca sudnost...a ze sa mi to zozerie vsetko co napisem... ...som rad...za takuto kritiku... ...a renas...presne tento pocit mam aj ja z toho co robim...som cakal kto ma za to prvy "napadne"... ...napokon uz som to rozoberal aj s arielou...pod dielom...stromy...

toto berem a ta predposledna ? kazdopadne len to ... kokos ? ;) jak z tvarohu

Anis
04. 06. 2005
Dát tip
A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov to mi sedí *

dadik
04. 06. 2005
Dát tip
A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov t

Siral
04. 06. 2005
Dát tip
od srdce. tip

Silvita
04. 06. 2005
Dát tip
je zvláštní ta slovenština ......

green...moze byt... dunaj...som rad... minim...nemozem furt nadavat kurva... anis, dadik...A mne sa chcelo spať. Pretože som od rána nemal kávu. A veľa vína A málo slov A dotykov siral...jo... swan...ok... silvi...akoze zvlastna??... charles...uvidime... ...a vsetkym vdaka...

dadik
04. 06. 2005
Dát tip
já když si vždycky představím to víno ve flašce plastové a po ránu, tak je mi blbě....))..brrrrr

...jasne...ale tam som pil az podvecer...aby bolo jasne...

dadik
04. 06. 2005
Dát tip
aha, nevím proč jsem si představila ráno, asi proto že jsem tam tak byla při cestě do Tater a z Tater... nemáš to víno po ránu někde jinde?, představuju si červený..

...v diele predtym...myslim...Mizantrop... ...ja som tam bol cestou do tatier...strby... ....bolo biele...

dadik
04. 06. 2005
Dát tip
my z Brna jedem kolem Mary většinou po ránu...:)) tam i zpět

...my sme az vecer...lebo ro bola exkurzia...dejepisna... ...a predtym sme pobehali par pamiatok...

fialowa
04. 06. 2005
Dát tip
ten konec je dobrý

fialowa...no jo...taka melancholia...to si precitaj stromy...a zbierku my way...tam je toho plno... ...vdaka za nazor...

..po druhom citani: hlavne na zaciatku to bolo vabne, potom som sa aj zasmial... takze na odpocinuty mozog to vplyva lepsie... ...este nieco... pripomenul si mi, ze si mam dat kavu.. a mozno aj vino...

...jo ja som uz mal dnes dve...

Nallien
04. 06. 2005
Dát tip
jooo nezastavis...tak taaak

xtruth...vdaka...aj za to pred tym...

Zann
04. 06. 2005
Dát tip
Neviem presne, co mozem k tomuto povedat... ale sa mi to paci a su to na dobru vec vyuzite slova. Nenarocne, a little bit melancholicke a vtipne.

...jo presne...kazdy si v tom najde to svoje...

...hm, ako také odbehnutie od monotónnej reality - na chvíľu a potom návrat... nuž ale.. skúsim prečítať zajtra... teraz to vo mne nič neprebúdza....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru