Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopravní orgáni

Výběr: vesuvanka
04. 06. 2005
25
14
4592
Autor
Vaud

Lásku k dopravním prostředkům mají muži v genech. Tedy pokud nezdědí po předcích místo genů jen halucinogeny. Vše začíná  někdy v dětství. Prvním majetkem jsou  malá autíčka, lodičky a posléze i  vláčky. Odtud pramení silná motivace vlastnit a řídit  přibližovadlo. Někdy je to přímo lokomotivace. Radost z jízdy v pozdějším věku necitlivě omezuje vyhláška 100 a v křoví skrytí příslušníci. Ani za komoušů v tomto sektoru neplatilo heslo: „každý podle svých možností“. A to i přes to, že ve staré škodovce se rychlost dodržuje celkem pohodlně. Jedeš-li na plnej knedlík,  tak se k rychlostním limitům často jen přiblížíš.  Jinak se jízda na full-dumpling nedoporučuje.  Jsem jedním z mecenášů dopravní policie, tak vím o čem mluvím. 

 

         Je zajímavé, že dopravní policie stále pracuje na dnes již přežitém principu „our customer is always wrong“. Z toho pramení i fakt, že styk s orgánem je vždy nebezpečný a málokdy bez následků. Nevím, jestli lze takto označovat i policistku? Možná policejní orgánka? Nebo organela? Brněnská organela mě před 14 dny připravila o tisícovku za stometrový přejezd z parkoviště na parkoviště bez pásů. Deset korun za metr! Bez pásů a bez špásů. Tolik bych si neřekl, ani kdybych měl na takovou vzdálenost tlačit parní válec!  Zřejmě v tom byla započítaná brněnská daň pro pražské návštěvníky.

        

         Asi pochopila na co myslím, tak se ke mně s úsměvem naklonila: „Támhle ti študáci si určitě myslijó: ohul ho, je to cájzl obóchané. Ale já bych vám dala pokutu i s hradeckó espézetkó!“

         "Já už jsem tento týden jednu pokutu dostal!

           "Vida, to jste zkušený přestupec!"

           "No, já teď páchám skoro obden", přiznával jsem se zkroušeně.  

          „Doktor! Dneska tři doktoři a jeden inženýr!“, dodala spokojeně.  „V čem doktorujete?“

         „Jsem plastický chirurg. Zvětšuju prsa. První konzultace na místě zdarma“, zkoušel jsem vtip.  

         „Ha, ha, ha! Neco podobného zkoušeli i ti před vama!“

         „Nešla byste radši na kafe a důrazně mi tam nedomluvila?“ 

         „Nešla! Vždyť jste určitě ženatý. Támhle koukám dětská sedačka…“

          „To je pro hodně malý stopaře!“

          „Tož teď buď lžete nebo jste pedofil. To se mi zdá ta tisícovka nakonec málo!“, chytila mě do mé vlastní léčky. Kromě uniformy měla i formu. A tak jsem nakonec zaplatil.

 

         Kde jsou ty doby, kdy jsem ukecal pokutu za stání v zákazu. A to se policajt ještě smál pod fousy. Tvrdil jsem mu totiž, že jsem nesl chromou tchýni na návštěvu k chromé tetičce. Muži mají totiž kromě lásky k autům i smysl pro humor. A jen některé policistky se mohou smát pod fousy. A co vy, máte nějakou zaručenou výmluvu?


14 názorů

Vaud
30. 03. 2009
Dát tip
:-)) dneska me napadlo, ze na Zapade se k Tobe chovaji policajti jako ke slusnemu obcanovi, dokud se bezpecne neprokaze, ze jsi zlocinec. A vetsinou i pak se chovaji slusne. V CR se k Tobe chovaji jako ke kriminalnikovi, dokud bezpecne nedolozis, ze jsi slusny obcan. A vetsinou i pak tomu moc neveri...

Vaud
29. 03. 2009
Dát tip
je to smutný, v něčem jsme pořád dálný východ - politika - např. volba prezidenta, policie, která nepokutuje známé a bohaté, úplatky na úřadech ještěže teď svýma daněma buduju kapitalismus jinde :-))

Diana
29. 03. 2009
Dát tip
Máš pravdu. Všude, kde jsem řídila auto byli slušnější, než v Brně - a to jsem řídila i v JAR a v Austrálii. V Rakousku, kam jezdím často - a proto občas dostanu pokutu - jsou přísní, ale korektní. :-) V Brně kamarád lehce vyměnil dva body za tisícovku. Měl dostat dva body, ale vyplatil se. Takže zase máš pravdu.

Vaud
29. 03. 2009
Dát tip
polovina pokut, co jsem dostal, byla v Brně :-)) tvrdí na mě byli hodně i v Liberci - ale korektní nejlepší mám zkušenosti s policií ve Španělsku a v Anglii - nikdy se ke mě nechovali, jako k podzřelému pachateli, ale jako ke slušnému občanovi. Takové to české policejní - Tak jakpak to vyřešíme pane řidiči - nechává prostor pro nějaké neoficiální vyrovnání....

Diana
29. 03. 2009
Dát tip
Taky jsem mecenáš dopravní policie. Většinou za rychlost a za parkování. Jsem z Brna a tak ti věřím každé slovo. Já dostala botičku i na placeném parkovisti, stojíc v parkovacím obdélníku namalovaném bíle na dlažbě. Nevěříš? Taky jsem nevěřila, dokud mi přivolaní příslušníci nevysvětlili, že předními koly stojím AŽ na té bílé čáře parkovacího obdélníku a dokonce pár milimetrů ZA ní. Jó, Brno je zlatá loď.... :-)****

Přestupec! To nemá chybu. Jungmann by zbledl závistí.

Vaud
07. 10. 2008
Dát tip
ted jezdim opatrne a naposledy jsem dostal pokutu za parkovani ve Valencii

satannáš
21. 03. 2007
Dát tip
Dobrý, smích vyvolalo . T

medvidek_pu
16. 08. 2005
Dát tip
...a bosky nebo v botičkách? :))

Vaud
07. 07. 2005
Dát tip
Kytiii - včera jsem dostal další pokutu za botičku v Liberci. Já snad budu chodit už jenom pěšky ;-)

Kytiii
20. 06. 2005
Dát tip
hip hip hurá... :o) :o) Já se usměju tím svým plachým úsměvem, jemně svraštím čelo, a lehce infantilním hláskem sotva odrostlé sedumnácky docílím toho, že mě vždy nechají jet a ještě mě zvou na kafe :o) tip jak brno, pražáku

Vaud
11. 06. 2005
Dát tip
Tenhle jarní týden stáli orgáni všude ;-)

Avery
10. 06. 2005
Dát tip
Stojí policejní orgán na křižovatce. Přijde k němu chlap: "Nazdar orgáne, jak dlouho tady stojíš?" Policajt:"Už asi tři hodiny." Chlap:"Téda, takovýho orgána bych chtěl mít...." Tip

Vaud
09. 06. 2005
Dát tip
Pomerančovko díky Delahaye - z pokut jsem zádumčivý, tak si to s nimi musím literárně vyřídit ;-)

Toxman
08. 06. 2005
Dát tip
Vaud: Hele Ty jsi vážně ztracený pokutový případ, Ty snad budeš muset nakonec prodat i boty ;o))

hezky ....

Delahaye
08. 06. 2005
Dát tip
... je zádumčivý ... ... je zádumčivý ... ... přinesl do školy sirky ... ... další stránky třídní knihy jsou .... :-))) Tip (cajzle obóchané .-))) ).

Toxman
07. 06. 2005
Dát tip
Vaud: Anebo jej rovnou prodej, snad utržené penízky na ty pokuty budou stačit, choď pěšky a ušetříš (a pak, že je benzín drahý ;o))

basnikalex
07. 06. 2005
Dát tip
Já jsem jednou jela na kole asi deset metrů po chodníku v jednosměrce (jinak bych ji musela objíždět asi 100 metrů a ještě do kopce). Samozřejmě mě zastavily benga. Jakožto prvně lapená jsem ale vyvázla bez pokuty. Od té doby tvoří chodníky asi 50 % tras, kterými jezdím :-))) Tip

Vaud
07. 06. 2005
Dát tip
Mně hrozili dvěma pokutama i za pěší chůzi - jednou za nepoužití podchodu - spíš že jsem se jim posmíval, když jsem říkal: přeskoč, přelez, nepodlézej a pak za maření výkonu, když jsem se snažil vysvětlit, proč můj otec zaparkoval u nás před barákem. Soustavně totiž páchám.

basnikalex
07. 06. 2005
Dát tip
Bráchovi na skejtu vynadali, že ničí chodník, tím, že po něm jede.

Šminka
07. 06. 2005
Dát tip
uááá:-)))) *

Vaud
07. 06. 2005
Dát tip
šminko, jsem rád, že jsi se stavila!

MKbaby
06. 06. 2005
Dát tip
Jako vždy - skvělý! Holt kdo umí, umí... A ta výmluva s chromou tchyní! :)))) *tip

Vaud
06. 06. 2005
Dát tip
já bych ji neunesl ;-) (a to něco zhubla :-))

Toxman
06. 06. 2005
Dát tip
No to by to na těch našich silnicích vypadalo, kdyby si každý chtěl tlačit z parkoviště na parkoviště nějaký ten parní válec :)*

podezdívka
06. 06. 2005
Dát tip
To jsem po ránu potřeboval...;-) *t

Vaud
06. 06. 2005
Dát tip
Toxman, podezdívka, B_G, Erin - díky za návštěvu. Já jsem dostal 3 pokuty za jeden měsíc, co mě docela štve ;-) Navíc jsem včera našel v přihrádce v autě další pokutu, kterou za parkování dostala s mým autem moje polovička (a nezaplatila) - takže 4 pokuty na jedno auto/měsíc. Je čas ho vyměnit! Nosí smůlu!

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
hej, neodpustim si jedno avi:)))) t, rozesmalo nejvic:)

Vaud
05. 06. 2005
Dát tip
gemi díky ;-)

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
musis bejt v realu nejvtipnejsi clovek:)

Markel
05. 06. 2005
Dát tip
Pobavilo, díky - T

Vaud
05. 06. 2005
Dát tip
gemi - většinou jsem zádumčivý ;) Markel- to jsem moc rád!

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
tomu neverim ani nahodou:)))))))

sidonia
04. 06. 2005
Dát tip
vtipný *t

Craerassy
04. 06. 2005
Dát tip
já mám výmluv spoustu, ale taky mám obrovskou výhodu v tom, že jsem blondýna...je důležitý jen patřičně vykulit oči a říct...dyť se jen šourám za tím náklaďákem přede mnou...není možný, že jel v obci 90...po poučení, že náklaďáci jezdí jako prasata vykulím oči znovu a nahlas doufám, že náklaďák dostane pokutu...jistě, že taky dostane....ale já si můžu aspoň vybrat z posledních dvou stokorunových bločků jeden, zatímco náklaďák zaplatí z těch několika vícekorunových bločků aspoň dva...holky to mají holt lepčejší...teda, pokud zrovna nenarazí na tu tvoji organelu:-))) *

zelva
04. 06. 2005
Dát tip
Kdyz si moc dovoluješ k ženskému pohlaví, tak se pak nemůžeš divit, že přes nosánek dostaneš...to platí v každém povolání...ne jen u policistek...tip

fialowa
04. 06. 2005
Dát tip
dávám * obzvláště mě rozesmála brněnská daň pro pražské návštěvníky... a vůbec celé je to dost trefné

vesuvanka
04. 06. 2005
Dát tip
Možná policejní orgánka? Nebo organela? :-)))...... A jen některé policistky se mohou smát pod fousy.... skvělý fejeton.... TIP a V

DRAHT
04. 06. 2005
Dát tip
Moc se mi líbí. TIP

Vaud
04. 06. 2005
Dát tip
Ať žije dopravní policie! Díky za návštěvu! Nějak se to neobjevilo v hlavním seznamu, ale díky vašim tipům a vesuvančině výběru to tam nakonec spadlo. Moc dík ještě jednou! Moc jsem nechtěl dráždit historkami, kdy mě chtějí kasírovat moji pacienti - policisté. Tam je to řekl bych lepší. Ale v Brně mám pacienty asi dva, tak slabota... V Pardubicích jsem se jednou tak pohádal s policajtem, že jsme na sebe křičeli, on mě chtěl pokutovat za maření úředního výkonu a já na něho žalovat. Skončilo to tak, že jsme se navzájem omluvili a seděli na lavičce u řeky a jedli obložený chlebíčky a dodnes na sebe máváme na pozdrav.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru