Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DÉŠŤ

29. 07. 1999
7
2
6042
Autor
AZALIN

Kdybych si na internetu nepřečetl, že prší, ani bych to nevěděl. Stejně jako ostatních 200 miliard lidí sedím ve své obytné buňce a moje spojení se světem má jméno internet. Sedím 100 metrů nad zemí. Je to vysoko, tak vysoko, že bych měl mít rozhled po celém kraji. Ale nevidím ani déšť. Moje obytná buňka má 3 stěny a 1 obrazovku. Obrovský terminál je jediným zdrojem světla v mém jediném soukromém prostoru na celém světě. Až mě můj počítač nakrmí potřebnými informacemi, půjdu spát. Vzpomínám si, že když jsem byl malý, viděl jsem otevřené nebe - ale nepršelo. 200 miliard duší hledí do monitoru a až obrazovky pohasnou, půjdou spát. Budou celkem spokojení. Z internetu se přece dozvěděli všechno. Vědí, že dnes večer pršelo a budou si to pamatovat i zítra, až se jich na to při kontrole zeptají. Viděl však někdo z nich déšť? Videl vůbec někdo někdy déšť? Ráno vstanu a půjdu do práce. Budu se usmívat. Budu přece vědět, že minulý den pršelo. Přečetl jsem si to na internetu. Vstal jsem a šel jsem do práce. Teď už ale nejsem v práci, sedím v likvidační jednotce a za 5 minut přestanu existovat. Neprošel jsem totiž informační kontrolou. Zeptali se mě, co je to déšť.

2 názory

AZALIN
05. 12. 2009
Dát tip
Jojo... a aktuálnější než kdy jindy.. ;-)

zajímavej nápad. i po deseti letech.

Shammann
23. 03. 2006
Dát tip
"Ráno vstanu a půjdu do práce. Budu se usmívat" to mi dělá strašnej problém..

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Ten začiatok..:)))to pozná(občas)asi každý:))zaslúži si to tip:)

hurvinek
04. 12. 2002
Dát tip
drsné....... něco mi to pipomíná ...TIP

bud dobrej vtip,nebo kruta vize reality...tenka hranice k posouzeni :)

StvN
21. 11. 2002
Dát tip
dobrej vtip

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Velmi pěkné, zaslouží klub....

Olíček
25. 06. 2002
Dát tip
moc hezké víš co je to "déšt" ? "balzám na duši" :o)

Tsunami
14. 02. 2002
Dát tip
Povedlo se ti

sakra... dobrá myšlenka...

Silvinka
10. 05. 2000
Dát tip
Azíček, toto je krááááásne... Uff, dívam sa na obrazovku a pomaly si uvedomujem, že nie je len jeden svet. Spojenia sú nekonečné. Dážď mi dnes zmáčal tvár. Nie tú internetovú. Našťastie...

Sly
05. 04. 2000
Dát tip
Vystihl jsi to, ach… Je to skvělý nemám slov - TIP…

zolli
30. 03. 2000
Dát tip
PRSI , ,, ...,,.,. . ,, . ," ,. ., ., ,, ,. ,....,,, ,.. ,,...... Azaline tohle je internetovej dest :o)) pekna ;o

Bambulka
09. 03. 2000
Dát tip
Tak tedy, Azaline, první dílko, na který se mrknu a hned taková rána. Vím, že stejně jako já si přeješ, aby to takhle neskončilo, a nejsme v tom sami. A když každý začneme u sebe, tak se to jednou změní a na světě bude zase jen krásně, to vím jistě.

mike
06. 03. 2000
Dát tip
Ano, lidská civilizace spěje do záhuby, ale tohodle se snad nikdy nedočkáme. Jestli ano, no to teda potěš koště.

Anonym
23. 02. 2000
Dát tip
lorde azaline, jednou musi prestat pršet.


Ramona
19. 12. 1999
Dát tip
..jedna otázka, a tolik odpovědí :-), Azalin, zeptej se vody, co a odkud je, místo odpovědi, tě umyje :-)))

AZALIN
01. 10. 1999
Dát tip
:-)))

zámek
30. 09. 1999
Dát tip
... moc dobrý ... líbí ... děkuji ... budu tě číst častěji ... ehm, jen tak mimochodem ... ten déšť, co to vlastně je ?

AZALIN
02. 09. 1999
Dát tip
No doufejme doufejme..... ze se neco zmeni.... ze se svet v lepsi zmeni...........

zkumavinka
01. 09. 1999
Dát tip
counti: no... to trosku prehanis... leda ze by tu byl matrix... ;-)
le jinak dobry, azi... :-) snad to tak brzy nedopadne...

Count
30. 08. 1999
Dát tip
Něco mi to velmi připomíná. Snad to, že se cítím podobně. Kdyby nam lidé nahoře neřekli že je den, snad bych pořád spal, kdyby nám neřekli že je noc, snad bych i bděl. Neobelhávají nás náhodou ?

Saša
27. 08. 1999
Dát tip
Koukám, slavek taky neprojde informační kontrolou...:c))
Azaline, je to dobrý, vážně, moc dobrý (kruci, tak dobrý, že se mi pletou prsty a já to ne a ne napsat) .. :c)

slavek
01. 08. 1999
Dát tip
a co je to déšť?
co je nebe, co je země, co je život?

Merle
30. 07. 1999
Dát tip
Bude hůř, tak se zasmějem...

Bibša
29. 07. 1999
Dát tip
Máš tu, Azaline, jedno dílo lepší než druhé. Fandím Ti !!!

Delet
29. 07. 1999
Dát tip
..kdybych si na internetu neprecetl, ze jsem

Anonym
29. 07. 1999
Dát tip
Sakra, to je dobry.Pokracuj,pokracuj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru