Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bílá hora - Scukec písmactva v Brně

04. 06. 2005
1
0
6426
Autor
ashentree

Tak jako loni koncem školního roku, i letos zvu vás nejmilejší písmactvo, tentokrát společně s Emptym a Kytkou_vypíchnutým_vokem, na oupn-ér scuka v Brně...

10.-11.6. Bílá hora, Brno

Podobně jako tomu bylo loni, ale na protějším kopci, akce bude velmi neformální a bude se vyvíjet podle počasí a aktuálních nálad zúčastněných dobrodruhů. Sekeru si brát nemusíte...

Po zkušenostech z loňska si ji vezmu sám :)

Opět nastolíme zátiší s ohněm, kolem něhož budeme vykonávat činnosti různého charakteru, mlčením počínaje, přes pokusy o poetické či prozaické četby a hudební extáze, až po havraní a rockenrolové tanečky (nejblíž to má zase papouch :) Bílá hora má různá zakoutí, tudíž je možno se po ní náležitě rozpliznouti, kdyby si někteří začli lézt na nervy ;)


Kdyto a japato (aneb co naplkat staré nebo starýmu)

Akce bude oficielně počata v pátek 10.6. v 19:00 místního času (tj. přesně devět hodin po probuzení pátečního eše). Docházet můžete v průběhu večera a noci. My tam budeme už dřív, určitě od 18:00. Bílá hora je v Šimicích (Židenice).

Od role (vlakáč) se tam dostanete šalinou numero 8, směr Líšeň, Mifkova. Vystoupíte na zastávce Bělohorská. Po pravé ruce (po směru jízdy) budete mít komín spalovny. Na ten nastavíte gébiš (zadní partie těla) a vyšplháte se na cíp Bílé hory - to je ten kopec vlevo od směru jízdy. Na kopci najdete takové malé volejbalové hříště a za ním plácek s ohništěm a dřevěným stolem. Tam vás budem vřele očekávat :)

Samozřejmě pokud si netroufáte dobrodružné výpravy, stačí zavolat ešovi na 606 336 185 a někdo z nás si pro vás přinde na zastávku Bělohorská.


Kdyby počasí nějak echt nepřálo, zapadli bychom do některé z blízkých knajp.

Co k temu

Hadry podle očekávaných nočních teplot, neco na glgec a případně i bagrec, abyste nechcípli módrem. Možná i nějaký demižónek objeví se ;)
Šlofčit se nebude, ale kdyby to fakt někdo potřeboval, tak se o příslušné pomůcky zajisté postará sám... :)

Doprava


vybrané spoje po glajzách:

Praha hl.n. > Brno - 15:20 - R 877
Olomouc > Brno - 15:42 - R 938
Ostrava > Brno - 16:56 - R 738
Bratislava > Brno - 16:45 - Ex 278 JAROSLAV HAŠEK

Sobotní spoje zpátky budu mít s sebou na papírech, kdyby si někdo zapomněl zjistit ;) Kdyby nás někdo chtěl opustit v průběhu noci, tak od půlnoci do pěti do rána jezdí noční linka 98. Do dvou každou půlhodinu, potom po hodinách. Vždy tak, aby v celou dojela k nádraží.

Těšíme se!

Zatím přislíbili účast:
Bacil, Crowley, Danny, Dero, děvče, Fame, Iggy, Kalunka, Makovak, Marbulinek (+1), Mardou, Nicollette, Pisces, sjuuu, sk8ergirl, Spíš_Nejspíš, papouch, Perlino, Petr_Pan, _Psyché_, Vespa

+ možná dorazí:
alternative4, drfaust, oleandr
Slza_hvězd
12. 06. 2005
Dát tip
tož nefim jak vám vyšlo počasí ale snad to nebylo tak hrozný jak to vypadalo...dyby nááhodou byly nějaké fotky někde avizni nebo pošli adress zprávičkou, díkes :) P.

sk8ergirl
11. 06. 2005
Dát tip
:o)*

Petr_Pan
10. 06. 2005
Dát tip
takže mě můžeš taky smáznout ..

Marbulinek
10. 06. 2005
Dát tip
sk8 + Nicollete: původně jsem chtěl jet o vláček dřív, ale pojedu s váma - předpokládám teda, že sraz je tam, jak navrhovala gemi v 15.00 hod :o)) Myslím, že se sk8 a Vespou jsme se už viděli na Letné, takže se poznáme :o))

sk8ergirl
10. 06. 2005
Dát tip
ok, sraz je v ty tři, snad se najdem...

ashentree
10. 06. 2005
Dát tip
Petr: nesmáznu...dojeď... zpráva dobrá - Zdenda zařídil víno, takže si vezměte nějakej hrnek či eshus nebo tak něco, esi chcete pít :) zpráva špatná - přežijí jen otužilci ;) vezměte si baloňáky a zimní bundy jakoby ste jeli do ledničky... medard je tu, na východě, strašně sprostej :/ eště sprostější než eš... zkuste se teda nějak doklepat aspoň na tu avizovanou zastávku svislý osmičky, ju? ;) kdyby bylo hnusně, jak tu bylo včera, ještě bychom do osmi našli lepčejší hospodskej flek, pak už budem odkázáni jen na vodevřenej vzduch... seznam aktualizován dle současného stavu, podotýkám, že akce je hodně volná, narozdíl od většiny jiných srazíků, a bude se odvíjet od jejích vlastních chtíčů a tužeb :)

ashentree
10. 06. 2005
Dát tip
a taky karifotry uživíte ;) avi

ashentree
10. 06. 2005
Dát tip
a dotáhněte ze západu modro se slunkem :)

Petr_Pan
10. 06. 2005
Dát tip
jenom tam překážim - měls mě smazat. u nás prší - doufám, že máte lepšejc ..

ashentree
09. 06. 2005
Dát tip
:((

sk8ergirl
09. 06. 2005
Dát tip
chjo, gemi...škoda je to...tak snad jindá :o) btw rekapitulejšn...tak z práglu jedem já a Naty stpro, Nicoll asi téže...ehm...Lukáši?...vyzdraven dosyta :o)?

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
dosyta ještě ne potřebuju bejt do pondělka zdravej - nejedu tak se tam mějte:))

sk8ergirl
09. 06. 2005
Dát tip
aha, a chtěl si nám to říct kdy :o)? ...tss, to dopadne nakonec tak, jak říkala Nicollette...no nic, tak brzké zdraví, přeju :)

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
dneska

Nicollette
09. 06. 2005
Dát tip
to říkam, dycky se přihlásí hafo lidí, jooo já pojedu a pak hovno hovno zlatá rybko :-) obzvláště pozorovátkovi se na ten východ nějak nechce :-)

pozorovatel
09. 06. 2005
Dát tip
vy ženský si všechno domýšlíte...

gemina
08. 06. 2005
Dát tip
jasny, koupime hromadnou jizdenku, co takhle sraz 15:00 pred hlavnim nadrazim, jak jsou tam ty stankari? Cena pro jednoho je 130 kc, ale budeme to mit s hromadnou urcite za levnejs...:)

sk8ergirl
08. 06. 2005
Dát tip
gem: mno, vzhledem k tomu, že vůbec nevím, jak to tam vypadá, tak nevím, ale určo se nějak srazíme...třeba Naty bude vědět...a kdyžtak se to najde, že jo :) takže pojedem já, Naty, gemina, pozorovatel (nejspíš) a asi eště Nicollette...(avi)

gemina
08. 06. 2005
Dát tip
pred hlavnim nadrazim je dost bezdomovcu a pochybnych osobnosti, ale najdem se tam spis nez vevnitr... takze navrhuju sejit se tam, kde kdyz stojis pred nadrazim a otocis se zadkem k hlavnimu vestibulu, tak uplne napravo. Je tam jakejsi stankar myslim s pecenejma kuratama. Tak nekde tam? Ja pujdu smerem do kopce tim parkem z masarykova nadrazi, takze bych tam na vas mela natrefit. Vyhovuje?

sk8ergirl
08. 06. 2005
Dát tip
ok, tak jo...si ten Tvůj návod vytisknu a budu se dle něj řídit :-)) btw poznáš nás? :)

gemina
08. 06. 2005
Dát tip
jsi jeste porad blond a hubena?:) Mne poznas jednoznacne. Hledej velky prsa a kundrnaty hnedy vlasy, poslu ti zpravou svy numero

pozorovatel
08. 06. 2005
Dát tip
..."kdyz stojis pred nadrazim a otocis se zadkem k hlavnimu vestibulu, tak..." - hele, tohle bych nedoporučoval, hlavně se neotáčet zadkem k hl. vestibulu!!!

gemina
08. 06. 2005
Dát tip
pozo: a proc ne?:)

pozorovatel
08. 06. 2005
Dát tip
já bych se bál..

sk8ergirl
08. 06. 2005
Dát tip
gem: blondýna jo, hubená...mno dá se to :))

Nicollette
08. 06. 2005
Dát tip
gemino jako pozor, mě si s těma bezdomovcema lehce spleteš a neřešte to furt, nějak se tam najdem :o)

gemina
08. 06. 2005
Dát tip
sk8: nepojedu. Zvracim.

papouch
07. 06. 2005
Dát tip
Marbulíne mluvil jsem snad k tobě? A o tobě?? Nebo ty se považuješ za magora? ... Ale to je potom tvůj a jenom tvůj proubléém .-)) p.s. ...alina toho nakecááá... nesmíš jí taky všechno věřit .-)

Marbulinek
07. 06. 2005
Dát tip
Neeee, papouchu - jen jsem chtěl slyšet, že mě máš rád a samozřejmě v pátek dorazím :o))

sk8ergirl
07. 06. 2005
Dát tip
já se omlouvám, ale jináč to nejde... takže - gemina + pozorovatel: odjíždíme s Vespou v 15:20 vlakem, připojíte se?

pozorovatel
07. 06. 2005
Dát tip
beru teď prášky, ale snad do tý doby budu zdravej jo, jel bych s váma...

sk8ergirl
07. 06. 2005
Dát tip
já prášky neberu :o) mno, tak ve čtvrtek eště písnu, kde bysme se kdyžtak scukli... tak zatím a zdrav se :)

pozorovatel
07. 06. 2005
Dát tip
zdravim:)

papouch
06. 06. 2005
Dát tip
ešííí aby z toho nebyla monstrakce, kam se nasomruje kdejakej magorr, bojim... ta komorní legrácka loni byla sjůůpr ale jak sceš :-)

Marbulinek
06. 06. 2005
Dát tip
hele papouchu, po tom co jsem na tebe slyšel od aliny jen samý pozitiva jsem tě teda chtěl poznat, ale jestli trpíš sociální fóbií, tak na tom fakt netrvám... nerad bych tě traumatizoval...

pozorovatel
06. 06. 2005
Dát tip
a přeskočila doskočiště:)) ať se brzo uzdraví

Fame
06. 06. 2005
Dát tip
nu-snad to bude k tomu, víš jak na tom teď jsem zejtra mi to trápení snad už ukončej... :-//

papouch
06. 06. 2005
Dát tip
mám vzít klofnu, nebo basu?

jeeeee drazi broucci ja nejak nestihaaaaaam...mam sve krasne mile povinnosti na druhem konci republiky...takze snad omluvite hrocha ze se riti za muzem a ne za vami:*)))))uzijte si to i bezeme:*))))

ashentree
06. 06. 2005
Dát tip
papouch: něco co roztrhá mraky a přidá pět stupňů místním teplotám, vidim to na epifonku, kombo Franty Černýho a dýzlcentrálu :)) pomalu začínam přemýšlet o nejakym lokálu... myslim, že spíš klofnu, eště Ti brnknu ;)

ashentree
06. 06. 2005
Dát tip
hroch: a kdo nás zahřeje slaďounkym svařákem? taky si s těma chlapama nedáš pokoj, hrošino...;)

ashentree
06. 06. 2005
Dát tip
Fame: tož to je betelný, píšu ji tam, slečnu ;)

Marbulinek
06. 06. 2005
Dát tip
Jestli mi do toho něco na poslední chvilku nevleze, tak určitě dorazím ve složení já + jedna :o))

ashentree
06. 06. 2005
Dát tip
špica, píšu si ;)

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
gemina: super, moc jsi potěšila, dohoukáme se pak, jak to vyřešíme s tim příjezdem a tak, sk8 mluvila cosi o tom, že pojede pozdějš... Nemi: stav se, školní výlet přežiješ ;) děvče: těšim se, doufám že papouch dotáhne nápady, poslední dobou žádný nemám ;) Slza_hvězd: kdo pak to jsi? :) rozhodně se můžeš stavit na chvilu aspoň, hmm?

sk8ergirl
05. 06. 2005
Dát tip
ash: hele my se s geminou domluvíme a ty nám do toho moc nemluv, jasný :o)

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
sk8: pojedu s vama, ash si na nas holt musi pockat ash:kdo si pocka, ten se docka:))))))))))))))))))))))

sk8ergirl
05. 06. 2005
Dát tip
on si počká rád, to se nebojím :o))

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
mě zajímá, jak pojede pražská grůpa... asi bych jel

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
pozorovatel: píšu si Tě :) optej se skejtky, vespy a geminy, valí spolem ;)

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
beatrice: ne, nemáš nic! a jedeš s náma! ash: už se dohadujem...:))

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
tož se stav, bei, až potkáš hómelesáky, budem to my :)

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
bys pořád nakupovala... přijeď v sobotu! a já zkusim vzít holky...taky:)

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
naprosto souhlasim s pozorovatelem ;)

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
návštěva půjde taky!

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
domluveno! těšíme se...

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
domluveno!!

Nemi
05. 06. 2005
Dát tip
ash...no ten přežiju určitě (i když dvě vodárny na chatku nejsou zrovna málo plus nějaký to pitíčko):o) jde o to, abych byla schopná vůbec někam jít, a taky mě asi budou chtít jinde...ještě nevím:o)

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
beatrice: taky bych Tě rád zas viděl, ani si nemusiš dělat copánky :) Nemi: však v pohodě, dyť víš ;) hlavně aby bylo nejlíp!

Nemi
05. 06. 2005
Dát tip
jasně:o)

ashentree
05. 06. 2005
Dát tip
hej tak to chci vidět! a hlavně aby se někdo neoběsil...

Slza_hvězd
05. 06. 2005
Dát tip
Navždy Forever... :)

Fame
05. 06. 2005
Dát tip
supr, přijedeme s Kalunkou!

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
pozo: sk8 vi vsechno

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
gemi: a sakra! ale já za to fakt nemůžu..

gemina
05. 06. 2005
Dát tip
pozo: v pohode...jede se myslim v pet z florence, ona ma na starost mistenky, tak se s ni hlavne brzo domluv. Myslim ze ash ma na ni cislo? ale nevim...

pozorovatel
05. 06. 2005
Dát tip
gemi: číslo na ni mám to ještě nespěchá... lampa: ježiš, co dělala?

sk8ergirl
04. 06. 2005
Dát tip
hele ashi, já si na tě napíšu číslo a až budu eště s Vespou a možná geminou někde v Brně ztracená, tak budu volat o pomoc, ju :)? btw dorazíme někdy po sedmý, páč já prostě dřív dorazit nemůžu, chodím do školy někdy, že jo...no...ééé...jo, tak tam koukejte bejt, ať se děje, co se děje...jasný :o)?

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
juju, kdyby mělo lít a změnil se plán, pak bych brnkl a dorazil si vás někde vyzvednout, no problem, já moc nechlastam ;) mam Tě v mobu, dík :))

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
a co na to všechno Kid_A? ;)

gemina
04. 06. 2005
Dát tip
gemi jede na 99%

Nemi
04. 06. 2005
Dát tip
to zní zajímavě...uvidím s jakou se vrátím z "vlastivědné exkurze" (=oficiální název pro náš školní výlet:o))...pokud mi do toho něco nevleze nebo nebude jiná indispozice, tak bych se i objevila:o)

děvče
04. 06. 2005
Dát tip
Děvče přijede taky na 99% a už se těšííí až budete s papouchem zase džemovat...to já totiž tuze ráda posluchám...A vůbec, konečně nějaká pořádná akce! .-)

Slza_hvězd
04. 06. 2005
Dát tip
tiše se zatím hlásím, 11 má sestřenka svatbu, tam musím povinně dobrovolně být, takže bych nemohl být celou noc vzhůru :( uvidím, dám Ti případně vědět na mobil...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru