Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatba?

21. 12. 2000
1
0
1879
Autor
CZlovek

Eh???

Svatba?

Tiché
jako závoj před nevěstinou tváří
svůdné co skrývá se za ním
co nic neříká

Bázeň
z jednoho slůvka povězení
poté temných nocí překvapení
kdy čas odtéká

Slunce
v pomstě k západu se kloní
pouze chtíc vidět slzy ranní
do noci utíká

Milenec
se sebou ve svém litování
poprvé umlčel svá přání
životu zamával

CZlovek
16. 05. 2006
Dát tip
Tohle formátování je (bylo) vskutku rozhozené - zkusím si vzpomenout na původní podobu a opravit to. Děkuji za upozornění i za kritiku - vystihla jsi velice dobře můj záměr :).

Saša Deda
15. 05. 2006
Dát tip
Nevím zda-li je to záměrem nebo nějakou chybou (je to přeci jenom řádka dní co jsi to napsal), ale to formátování mě ruší. Zkusím si představit jak to asi mohlo/mělo vypadat... Silné, a mě hodně povědomé... Strach, který rozum zná a mysl i přez znalost povahy věcí těžko překonává... :-)

Rastin
22. 12. 2000
Dát tip
Mě se nejvíc líbí třetí sloka. Vyjan má sice pravdu, že slovo "pomsta" se zbytečně opakuje.

Vyjan
21. 12. 2000
Dát tip
První sloka se mi líbila. Ale už od té druhé začínáš nějak divně kroutit jazyk i téma - ta podstatná jména vytvořená z příčestí trpných, ta přechodníková vazba s "chtíc" - hu, cítím se mezi tím jak v mučírně. V předposlední sloce mi navíc připadá zbytečné zopakovat "v pomstě". V té poslední sloce není trochu "přesvojováno"? (Se sebou ve své, litování/poprvé/ umlčel všechna svá přání)

CZlovek
21. 12. 2000
Dát tip
Vyjan: O ten pocit mi právě šlo... Ale s poslední slokou máš asi pravdu.

CZlovek
21. 12. 2000
Dát tip
: Chtěl jsem tam nechat prostor pro vlastní fantazii, ale asi jsem to trošku přehnal... :o(

Laďa
21. 12. 2000
Dát tip
Pocit tam je, ale s tím kroucením slov je to pravda. Ale špatný to neni.

Albireo
21. 12. 2000
Dát tip
Souhlasím, že nejlepší je začátek, ale je to zatraceně dobrá báseň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru