Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlov

06. 06. 2005
0
0
1040
Autor
Genor

Z daleka už je slyšet křik racků

na cestě dubové listí se válí

do cárů mlhy mžourá slunce

tak krásně mi voní

ospalý čas

 

rybáři na břehu podupávají

a jedna flaška rumu

koluje mezi nimi

nikdo si nevšímá

že o kus dál

vyklovla volavka oko perlínovi

 

 


Zbora
08. 06. 2005
Dát tip
Neodpovídáš? ...škoda, zrovna tady bych si docela popovídal...je nadějná :o)

Genor
08. 06. 2005
Dát tip
Promiň, nějak jsem na to zapomněl...No je tam vlastně takový to téma toho, že když jsi něčemu moc blízko, tak si toho tolik nevšímáš, je důležitej určitej odstup...Tím myslím ty rybáře a volavku...

Apricots
07. 06. 2005
Dát tip
Připomíná mi to čítanku...teda pro střední školu:)

Zbora
07. 06. 2005
Dát tip
...pokud je dílo založeno jen a jen na atmosféře, měla by být třeskutě reálná a každé slovo vyvolávat jasné obrazy...ne že by báseň byla něčím špatná...ale od takovýchto očekávám minimálně pocit potřeby vyjít ven před dům a podívat se na nebe...tady ho nemám...a i když podzimní sychravá, matným sluncem prosvícená ranní nálada na břehu řeky je patrná dobře, jaksi chybí hlubší prožitek.

Genor
07. 06. 2005
Dát tip
Škoda...Neměla to bejt báseň založená jenom na atmosféře-ale neva,dík za kritiky

Zbora
07. 06. 2005
Dát tip
Jasně, je tam velmi jemně nastíněný kontrast mezi životem a smrtí...ale zase se jedná jen o atmosferický vjem...čili žádný pokus o zásadní obejmutí...nebo ještě něco? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru