Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrou noc!

21. 12. 2000
1
0
1964
Autor
Nyx

- DOBROU NOC! dobrou, noc, dobrá noc? Noc dobrá?! - Moc dobrá! - Dost?! - Moc! - GUT? - YES! - VERY GOOD? - YES, MY GOD! - OH, IT WAS GOOD NIGHT! - OH, YES - MOC GUT NOC. - LOMC-OVALO-SE TI IN THE NIGHT? - Moc! - Jak moc? - DOST MOC. - COS MOC LOMCOVAL? - TAJNEJ PLÁN!- DOST MOC? - JO, MOOC V TUDLE NOC. - TAK DOBROU NOC. - JO, NOC BUDE DOST GOOD. THANK YOU, MY GOD.
Nechť zavládne na světě jen jeden globálni jazyk, že?

Nuitík
23. 11. 2001
Dát tip
Jůůůůů, mně se to líbí!!! Já mám ráda divnosti....a tohle je hezky divné...fakt, mně to přišlo moc dobrééééééé!!! Já Ti dám tip!

JiKo
23. 12. 2000
Dát tip
Nyx to bylo jako ne že gramaticka chyba tam měla ale že není čécky ále jinojázičněéé

JiKo
22. 12. 2000
Dát tip
neumi césky neumi césky :-/

Nyx
22. 12. 2000
Dát tip
Ale umí:-), není snad podstatné zda člověk píše spisovně, či gramaticky správně, na to jsou jiné literární útvary, když si hraji se slovy, dovolím si klidně psát,jak to cítím a na správnost ohled neberu.

kafka
22. 12. 2000
Dát tip
souhlas s JiKem! JiKo, si mě rozesmál. Díky. Nyxi, promiň, jinak jsem tomu nerozumněla :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru