Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slovami sexistu

09. 06. 2005
4
0
5802
Autor
Renas

Táto jahoda vyzerá ako ženské pozadie
žena vonia ako srna
žena je plátno a ja som štetec
žena sa rada otvára zdola
mám síce 50 rokov, ale stále to mám rád
najlepšie je 13 ročné mladé mäsko
podnikám v nemovitostiach
a viem čo chcem
mám vycibrený vkus
ženy sú proste jahody
a ja som degustátor
aikon
10. 06. 2005
Dát tip
! *

...si to viem živo predstaviť - nadržaný 50 ročný chlap slintá nad jahodou a predstavuje si dáku trinástku - neviem či to chcelo, ale srší z toho 50 ročná úchylnosť... ...čo taká chladená dvanástka?

Zuzulinka
09. 06. 2005
Dát tip
asi takové?

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
presne tak, vyjebani pedofili z holandska, nemecka, luxemburska a inych centier pedofilie ma seru a tiez recicky bohatych zostarnutych radoby donchuanov

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
zuzulinka: a sakra

Zuzulinka
09. 06. 2005
Dát tip
sakra co?

Zbora
09. 06. 2005
Dát tip
:o))))

...ale keď tak pozerám na tú jahôdku - tiež sa mi slinke zbiehajú... no neviem - asi začnem podnikať v nemovitostiach:)

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
no ja skôr vo finančníctve zuzulinka: sakra co? to proste tá jahoda, je taká, že prvé čo ma napadlo bola veta: a sakra kľudne sa spýtaj greenplastica a ten ti to vysvetlí lepšie ako ja, však green? :)))

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
zuzulinka: ďakujem za pekný obrázok

...však vysvetlenie je už tam hore... a oni su aj vo financnictve? abo budes prvy?

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
jdu domu ked sa so mnou nechcete rozpravat:)

Renas
09. 06. 2005
Dát tip
jdu domu ked sa so mnou nechcete rozpravat:)

Zuzulinka
09. 06. 2005
Dát tip
já jdu cvičit..porozprávam sa inokedy....pekný večer...a jahoda je taká chutnučká, že áno?!

...ja teda neviem, nemozem velmo rozpravat, bo mam plnu hubu slin, jak cumim na totu jahodu:) teraz tak pozeram, v com je to namocena? to bude asi jogurt, ze to bude jogurt?!

lady1kazoo
09. 06. 2005
Dát tip
myšlienka dobrá,ale.....akoby to písal M.Jackson v 50...

mna pedofili nejebu a nikdy jebat nebudu ;)

...minim... tak už len gerontofili - možno raz, ak sa dočkáš:)

Natt_Alli
09. 06. 2005
Dát tip
..jéžiš!.....Minime, dala bych ti už klid,no, kdyý už jsem na tebe narazila---- nevíš, co tě "tam" potká. lepší pedofil, než Markíza, ale něco mi řiká, že už si velký děťátko...

ledňáček
09. 06. 2005
Dát tip
****** jo

minim...teraz si hrdina ked si vyrastol... ...jo...vole pises ako keby si mal 60 rokov...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru