Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

3x a dost!

11. 06. 2005
2
0
2303
Autor
Fil

Smrt je to jediné, co se vám stane jen jednou. Nerad bych to propásl.

                                                                                                 (Jim Morrison)

 

Smrt je lékem proti bolestem, které si způsobujete.

                                                                                                 (Jean Jacques Rousseau)

 

Smrt je osvobození, protože zemřít znamená nikoho nepotřebovat.

                                                                                                 (Ferrnando Pessoa)


Veronika11v
11. 02. 2006
Dát tip
dosť uvažuješ o smrti.. dávam ti tip... skús si prečítať moje diela... poviedky... tiež viacmenej o smrti....

Fil
11. 02. 2006
Dát tip
oki přečtu ještě dnes a děkuji:-)

Fil
11. 02. 2006
Dát tip
a o smrti...no už míň.

Bezinka
10. 02. 2006
Dát tip
u Morissnona jsem se zasmála..... a další dva jsou spíše k zamyšlení nad životem.... líbí se mi výběr....t*

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
Nu to bylo v době kdy jsem chtěl nebýt, teď bych pro změnu mazal človíčky já:-)

náhodou...já smrť neberiem ako väčšina smrteľníkov...vcelku sa na ňu teším...;D

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
já se těším na Tebe:-)

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
a ty se těš na něco iného než smrt:-)

hehehehe;)))...prečo myslíš???ja si myslím, že som ako stvorená pre smrť...;)))...ako každý z nás;)

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
Já jsem smrt:-)) ...ne vážně proč se těšíš na smrt, jsi snad tak nešťastná?

niem proste sa teším...toto je len "medzistupeň",...heh;)...ale vážne...keby som teraz umrela, tak by som za sebou nenechala príliš neuzavreté veci a mohla by som byť plne spokojná...

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
ale to si odporuješ? Nemůžeš být přecspokojená, á toho zažil a hlvně jsem žil jako kdybych měl zemřít a uspokojen nejsem?

som so svojím životom zatiaľ spokojná...teraz je mi najlepšie, relatívne, ako mi kedy bolo...a rada by som "v najlepšom" zomrela...nechcem to so zlatým stredom prehnať;)

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
Ještě neznáš mě-takže na vrcholu nejsi:-))) Vážně...asi ví, co tím myslíš, ale musíš i brečet, budeš možná římo řvát a křičet jak bude život bolet, ale pak se to zlepší, musíš věřit, nesmíš nc zabalit!....tak to udělal já :-( Třeba přijde ještě lepší období!Věř....alespoň ty!

ale ja mám fakt fajn obdobie...ale už dávno sa teším na smrť...fakt sa na ňu teším...a čo na tom je???

Fil
07. 02. 2006
Dát tip
Tak proč si nesáhneš na život? Proč tu jsi? Když se na něco těším, něco chci tak za tím jdu.

;))) pekné citáty...a super téme...;)

Fil
21. 06. 2005
Dát tip
Jeheheman-tak to já budu 9:-) zelva-právě že se nenudím už 2 měsíce nestačím, nestačím tomu všemu jaká je to rychlost!

zelva
21. 06. 2005
Dát tip
tak to sme dva, ale když to musí jít tak to jde!!!

Jeheheman
11. 06. 2005
Dát tip
if man is five, then devil is six god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven

zelva
11. 06. 2005
Dát tip
Je vidět, že se fakt nudíš!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru