Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen o slově

14. 06. 2005
2
0
1796
Autor
Maryčka

no miniatura možná není to pravé... ale díky vrozenému alibismu: je lepší posuzovat kvantitu než kvalitu...

Vždy jsem chtěla napsat
velkou báseň o slově.

Plnou rýmů,
duchaplných metafor,
charizmatických aliterací...

Zatím tu jen sedím
čumím na monitor

a přemýšlím,
jestli jet do práce

tramvají nebo metrem.

Život je zkrátka prozaický.






EPILOG (epilog je lepší kategorie než prolog....)

tohle je fakt hovadina, ale copak si pomůžu?
Honza_Princ
18. 11. 2005
Dát tip
upřímný přijde mi*

ponetka
24. 10. 2005
Dát tip
to taky znám, když to nejde, ale zjistila jsem, že než psát hovadiny, je lepší se na to rovnou vykašlat

prenatal
17. 06. 2005
Dát tip
D: souhlasím.

Maryčka
14. 06. 2005
Dát tip
já jsem volná, mně je ledacos volný... takže i pracovní doba tak vypadá:-) no právě jsem na to psaní té básně rezignovala. Je pár slov, která znějí přímo magicky... ale tak nějak izolovaně... Ale třeba se bouchnu do hlavy a půjde to:-)

Zuzulinka
14. 06. 2005
Dát tip
jo bouchni...půjde to....:-)))

Maryčka
14. 06. 2005
Dát tip
Hrbolinku, můj malej... já bych toho chtěla... ale slibuju, že až přijdu do práce, tak napíšu báseň o nějaké knize... tak se těš na nějakou makedonskou nebo polskou romanci:-))))) večer bude tady...:-)) teda doufám...

absurd
14. 06. 2005
Dát tip
Je no..

Aniterpok
14. 06. 2005
Dát tip
přišlo mi o taková z nudy ctnost, no....

Maryčka
14. 06. 2005
Dát tip
kopretina naopak: no mě to přijde spíš znudyzblitek, o ctnosti se tu nedá hovořit ani ve srandě ani ve snu... natož ve skutečnosti!

Feanor
14. 06. 2005
Dát tip
Na počátku bylo slovo (hle, krátký prolog) a co bylo z toho (jak dlouhý epilog). A co z toho plyne?Někdy je lepší, když na počátku žádné slovo není;)

prenatal
14. 06. 2005
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru