Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Díky!!

15. 06. 2005
3
0
2883
Autor
gab_1

DÍKY!!

 

 

FAKT JE TAM!!

DRAHTE JSI BOREC!!

PAJPU SE NABÍZÍ VŠEM

TAK VŠICHNI PIŠTE

DÍKY MOC!!

 

 

GAB

 


gab_1
05. 11. 2005
Dát tip
zelvík: díky za 18 zastávek, které Ti zabraly 105 minut - takovou dobu!!!!!!!:-)))...to Ti teda řeknu - to je normálně úžasný - a předpokládám, že to na Tobě zanechalo hrůzný následky...věnovat se mým ptákovinám takovou dobu... tak to už chce dobrý žaludek a flašku rumu (nebo aspoň vaječňáku)!!!...:-)))) ...pokud budeš mít příští týden problémy doma, ve škole či v lásce, MŮŽU ZA TO JÁÁÁÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(...:-)

zelva
05. 11. 2005
Dát tip
jakých 18 máš přece 39 děl a u těch všech jsem zastavila a následky se zatím žádné nedostavily jen se mi jaksi nechce učit anča a tak raději si čtu díla lidiček co mám moc ráda !!! problémy nejsou jenom řešení !!!

gab_1
05. 11. 2005
Dát tip
...to jo, ale těch 18 si zvládla mezi 16,40 až 18,25 ...anču sem se nikdy neučil...:-)))sakra, že já o něco přišel????? ... ty seš ale optimistka!!!!:-))))

zelva
05. 11. 2005
Dát tip
já zvládám věcí...o nic si nepřišel, protože 80% mě bude na dvě věci ale ke zkoušce to musím vědět a pak jak na sviňu si to bude zas mozek pamatovat, protože kraviny on si pamatuje rád :-)))

zelva
04. 11. 2005
Dát tip
ano máš samozřejmě prvenství ve vymýšlení kravin, protože to fakt zabírá...

Jazena
16. 07. 2005
Dát tip
Tak tak, Ty vymýšlíš, Draht provádí. Jste zkrátka skvělý tým a přeji ať Vám to funguje dál.

andromeda
21. 06. 2005
Dát tip
Blahopřeju............k nové kategorii... kdo to vlastně vymyslel, DRAHT nebo Ty?

gab_1
21. 06. 2005
Dát tip
Na vymýšlení blbin jsem tu já!:-))) DRAHT to dovede skvěle zpracovat! :-)))

sacco
16. 06. 2005
Dát tip
gabe, měli bychom ještě promyslet, kam umístit nějaký textím - co je pajpu!!!!! dost lidí se na to všudemožně ptá. to ještě promyslíme. ale vložení Pajpu do kategorií písmáka je úspěch, musíme v tom pokračovat. t

Sarrah
16. 06. 2005
Dát tip
jo, jo, to by chtělo někde dovysvětlit, chlapci :o)

Zbora
15. 06. 2005
Dát tip
Hned běžím přeřadit všechna svá nepodařená haiku :o)

pozorovatel
15. 06. 2005
Dát tip
co je pajpu? já znám jen anglický trubky

_Rebelka11
15. 06. 2005
Dát tip
:-)) tak za to, že je to tvoje první oficiální pajpu v kategorii pajpu dostaneš t*

_Rebelka11
15. 06. 2005
Dát tip
...ještě jsem chtěla, že ne aby tě teď napadlo, že přestaneš psát hezkou delší poezii a budeš psát jen pajpu :o))

hurááá...jdu si přeřadit všechna pajpu do pajpu :o))...dík..t*

John_Ceder
15. 06. 2005
Dát tip
co je to pajpu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru