Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Máňo nech mě žít!

27. 12. 2000
0
0
1972
Autor
Nyx

Posloucháte Pražský Výběr? Já jo, někdy si ho pustím a pak si vezmu něco na psaní a pak to vidíte sami.

„Aby to bylo hezký.” – jenom šeptem „No to víš.” – smyslně „Aby jen to bylo, hezký.” – prosivě „To víš.” – trpělivě „Jenom hezky, ano?” – plačtivě „Hm.” – povrchně „Jo, to je hezké, ach!” – spokojeně „Safra,safra,safra,híml,híml,híml!” – pravdivě „To je hezké.” – radostně „Jo, jo, jen pomalu a vono to půjde.” – pracně „Kdybys jenom trochu více mohl…” – tázavě „ To víš, že jo, trošku posečkej a bude to…” později „… bude to tam.” „No tak!” – rázně „Počkej jen!” – lítostivě „Tak co?!” – zle až „Nemohu, nějak to nejde! Safra.”- rezignovaně „Sem si mohla myslet.” – znechuceně „Sorry…” – slabonáplastně „Hm, tak zas někdy, zdar.” „Jo někdy.” – osvobozujícně A v pozadí hraje se text písňový: „Sbal si to svý hejno, Máňo, nech mě žít!”
horák
18. 01. 2002
Dát tip
Dobrý nápad, možná to chtělo více vyšpičkovat. Výběr poslouchám.

Koom
27. 12. 2000
Dát tip
Zajimavy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru