Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Som out

26. 06. 2005
5
0
2397
Autor
johny45

 

     Niesom in. Nenosím výhradne značkové oblečenie, nepočúvam výhradne modernú hudbu, nepoužívam výhradne moderné výrazy. Áno, viem, čo sa nosí, viem, čo sa počúva, viem, aké autá sú v móde, ale všetkému tomu sa vyhýbam. Nechodím na diskotéky, niesom v žiadnej partii. Niežeby som nemal kamarátov, ale partia je pre mňa niečo divné... A takisto ako zákony sú od toho, aby sa porušovali, partia je od toho, aby sa rozpadla. Nikomu sa nepchám do zadku a snažím sa nestrácať svoju tvár. Niektorí ľudia ma za to rešpektujú a vedia byť so mnou kamrátski, aj keď nie som in.

 

     Niesom športovec. Nemám kolieskové korčule, nemám dokonca ani bycikel. Nesedel som na bycikli už asi pätnásť rokov. Nebehám, nechodím do posilovne, nehrám bowling, ani petang. Som out, keď nehrám petang. Nehovoriac už o kolieskových korčuliach, alebo volejbale. Nevlastním bojového psa, ani fretku. Na kúpalisku ležím na deke, nie na uteráku. Na festivaly si neberiem spacák.

 

     Nežujem žuvačky. Áno, občas, keď ma niekto ponúkne a mám hroznú chuť, alebo zápach v ústach, neodmietnem túto ponuku. Nekupujem si zmrzlinu, ani oriešky, v kine si nekupujem pukance. Fajčím krátke cigarety. Som out, keď fajčím krátke cigarety. V lete so sebou nenosím fľašu s minerálkou a neobúvam si sandále. Doklady, peňaženku, mobil, kľúče a ostatné dôležité veci nosím po vreckách. Ráno vždy prechádzam na autobusovú zastávku cez cestu zásadne mimo prechodu pre chodcov a čo najpomalšie.

 

     Nejdem s dobou. Neberiem pervitín, nenosím nagélované vlasy, nemám medzi najobľúbenejšími jedlami grilované kurča s kompótom, nepočúvam house. Nemám digitálny fotoaparát, ani kameru. Nemám auto, ani vodičský preukaz. Som out, keď nemám vodičský preukaz.

 

     Nebalím dievčatá kvôli sexu. Vždy sa zamilujem do tej nesprávnej, nikdy sa nezaľúbim do tej správnej. Chcem byť ten najlepší pre každú. Viem, nieje to chlapské. Do práce chodím s úsmevom a jedným gastrolístkom. Nemám vysokú školu. Som out, keď nemám vysokú školu a bohatých rodičov. Som skeptický romantik. No nemám rád romantické filmy a skutočné príbehy. Viem, kto vypadol z každej reality šou, viem, kto vyhral superstar, ale nikdy som to so záumom nesledoval. Len som v obraze. Iba občas sa spijem pod obraz. Nikdy som sa neprihlásil na žiaden casting.

 

     Nenosím oblečenie, ktoré je in. Vždy som nosil to, čo nebolo v móde. Niekedy som bol krok pred módou, niekedy krok za ňou. Keď som začal nosiť tričko s krátkym rukávom na tričku z dlhým, každému sa to zdalo divné. Keď to prišlo do módy, prestal som to nosiť. Keď začali všetci nosiť rifle, ja som nosil manchestráky, alebo čokoľvek iné. Keď prišli do módy manchestráky, začal som nosiť rifle. Keď sa prestávali nosiť kapsáčové nohavice, začal som ich nosiť ja. Nemám vyholenú hlavu. Som out, keď nemám vyholenú hlavu a v sebe kvantá steroidov.

 

     Nemám doma zbierku najlepších klasických spisovateľov. Nečítal som Hemingwaya, ani Shakespeara. Som out, keď som nečítal Hemingwaya. Doma spávam v pyžame, nemám z internetu stiahnuté najnovšie hry a filmy, neholím si prirodzenie. Nemám vymaľovanú stenu na bielo, ani na podlahe parkety. Nenosím striebornú retiazku, nechodím na dovolenky k moru.

 

Som proste totálne out.

 


johny45
12. 07. 2005
Dát tip
Dakujem, ze sa ti pacila ta veta...:) Ja vacsinou pisem skor dlhsie, ako kratsie...:)

saybye
11. 07. 2005
Dát tip
Jen se mi to zdalo zbytecne dlouhe. Chtelo by to o dva, tri odstavce mene! "Do práce chodím s úsmevom a jedným gastrolístkom." Takovehle vety miluju :o))

johny45
09. 07. 2005
Dát tip
Tak dufam, ze uz si ma budes pamatat a budes citat aj vsetky moje poviedky...:))

Teprv si to přečtu, ale už teď říkám, že je "in" být "out" :))

balsiker
27. 06. 2005
Dát tip
Zajímavé. Jen si tak říkám, že přecházení mimo přechod co nejpomaleji, to není až tak out. Naneštěstí.

johny45
27. 06. 2005
Dát tip
Mas pravdu, to nieje out, to je uz sprostost.:) Vlastne neprechadzam co najpomalsie, ale ani sa neponahlam...to som zrejme trosku nadsadil...:)

Sargon
26. 06. 2005
Dát tip
asi si ale toto je dobre

DRAHT
26. 06. 2005
Dát tip
To je parádní úvaha. Moc mě oslovila. Taky jsem totálně OUT. Jenom se děsím doby, až se "být OUT" stane "být IN" ... TIP

obluda
26. 06. 2005
Dát tip
si pohode * a aj toto dielo

overflow
26. 06. 2005
Dát tip
bavilo mě to číst, jen nesnášim dělení in - out ale úvaha to podle mě neni, spíš fejeton

johny45
26. 06. 2005
Dát tip
poulett a uz si sa vydala?:) Lebo ja som stale tu...:)) overflow sam som nevedel, kam to mam zaradit, takze mozno mas pravdu...dik Hrbol diky, snad mas pravdu...:) Sargon, jenyk, obluda dik, Draht teraz ked nad tym premyslam, tiez sa toho desim.:)

johny45
26. 06. 2005
Dát tip
Dobre, tak ja si pockam, ked sa budes znova chciet vydavat...:))

johny45
26. 06. 2005
Dát tip
:))))) Tak dik...:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru