Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vězeň

30. 12. 2000
0
0
2045
Autor
Rozervanec

Vězeň Závidím řekám jejich tok, závidím loukám velikost, závidím lesům jejich stín, já zavidím a vůbec se za to nestydím. Závidím vánku jeho let, závidím mrakům, slunci, vesmíru, já závidím a nečekám oblibu. Závidím křídla myšlenkám, závidím lehkost duši, závidím volnost člověčí, ta závist jedině mi sluší. Já v závisti jsem oděná, toť jediný můj šat, ona pevně si mě spoutala, nechce se mě vzdát.
Litochowitz
20. 02. 2004
Dát tip
...závidím jinak:)

clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
jasně, o ty stavy jde ... a lidí je víc, než možnejch stavů a tak sem tam někdo něco cejtí stejně :-) Asta : taky jsem si na tu písničku vzpomněl :-)

jorel
05. 02. 2001
Dát tip
mno, slabší zdá se být (mrzí mě, že nemohu jásat - není nad čím) (ps: jorela budeš asi nenávidět...:o(( )

Astalavista
30. 12. 2000
Dát tip
Matně si vzpomínám na nějakej hodně strarej šlágr, jehož pohupující melodie byla doprovázena melancholickým textem - něco v tom smyslu: závidím řekám, že mohou téct. Takže, tohle tady už jednou bylo, akorát trochu jinak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru