Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dve vety

26. 06. 2005
11
2
3472
Autor
zvedavec

 

Dve vety

 

 

Vraj to bol ani nie tak dávno vážený pán riaditeľ v jednej banke. I keď nie ten najvyšší. A keď o miesto prišiel, hovoria, že sa mu to v hlave pomotalo. Teraz žije v bezbolestnom, ideálnom svete. Napohľad je pozoruhodná len jeho radosť, veselosť a to, že ľuďom žičí.

 

Včera nám ako cudzí človek náhodou prekrížil cestu.

I keď - náš kontakt trval najviac dve minúty...

 

 ---

 

Platili sme v mužom samoobsluhe po sobotňajšom nákupe, keď mi vypadli z ruky kľúče.

 

„Pani, padli vám kľúče!“, upozornil ma jediný, hoci okolo mňa bolo ľudí a ľudí...i omnoho bližšie. Prežíval moje potreby a zasiahol, aby som o kľúče neprišla.

Poďakovala som a odkladala som nákup.

Keď sme už pomaly vychádzali z dverí, prihovoril sa ešte manželovi: „Máte krásnu ženu“.

 

Do ohňa dám ruku, že urobil radosť hneď dvom ľuďom. Lebo sebavedomie mi stúplo - potešilo ma vedomie, že ma tak možno vnímať... a verím, že jeho dobrosrdečnosť a prajnosť potešila i môjho muža.

 

Dnes doobeda sme si na neho s pocitom tepla spomenuli obaja.

 

 

Normálni chcú, aby som sa, ako oni, bála.

To blázni požičiavajú občas krídla. A učia ma lietať.


2 názory

zvedavec
12. 04. 2019
Dát tip

:) Ďakujem


guy
28. 06. 2005
Dát tip
moc pěkně pro radost ... *

zvedavec
28. 06. 2005
Dát tip
:) vďaka za návštevu

Liso
27. 06. 2005
Dát tip
:)

Zuzulinka
26. 06. 2005
Dát tip
to je krásné...to mě tk pohladilo...děkuji*

vesuvanka
26. 06. 2005
Dát tip
asi bych opakovala slova, řečená již přede mnou, a tak už dodám jen TIP

kuzelny tento zazitok..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru