Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evil Fate

07. 01. 2001
1
0
571
Autor
Raptor

Opět s black metalovým podtextem :-)

Evil Fate I dream about Your kiss, I dream about Your love, but there´s something above us, what seems to always last. and won´t give us a chance… I´ve fell in love with You, but there´s nothing else I can do we could spend our time together I would be Your the only lover and forever… I´ve lost the power to live, 'coz I don´t have anything to give I don´t believe in this fate, but I never gonna be the same, never more… My soul´s fell into the worst jail on the Earth, and my the only wish, is the wish of Death. The only good thing I can do, is forever forget the You. and disappear… I subscribe myself to the Devil there can´t be any worse Evil. I´m looking for a new kind of game, which can heal my mind again and help me to leave behind…
Raptor
13. 01. 2001
Dát tip
Cavalera: Black metal me opravdu uchvatil, i kdyz posledni dobou bych moch rict, ze to vsechny mozne odrudy metalu, treba az po death, jen bych si pral umet skladat noty a umet hrat na kytaru (nebo aspon na cello jako v pripade apocalypticy :-)))

Cavalera
07. 01. 2001
Dát tip
Hmm, tohle je lepšíí. Akorát ta láska brrr ... ale tu já si odstraním a předpokládám, že ten polibek patří smrti, což by se na black hodilo více a dostává to zcela absurdně-brutálně-depresivní nádech. Jo ta smrt je tam naprosto dokonalá, ba přímo úžasná. Dávám si sám TIP, že jsem si nahradil lásku za smrt:-))) To snad ani není možný, že to na ní tak sedí. Nepsal jsi to tak? Tohle je blackovka jak vyšitá, pro svou chuť bych to sice hodil spíš do trashe, ale ňam ňam TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru