Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak je krásné zmoknout

29. 06. 2005
2
0
1652
Autor
Genor

podívej se nahoru

jak je krásné zmoknout

a pak usychat

koupat se ve sluneční záři

mokrého těla

je důležité si všechno prožít

a smířit se s vteřinou

svého času

 


harosek
29. 06. 2005
Dát tip
fajn, dalo by se říct. ty pocity sou docela čitelný...

Rowenna
29. 06. 2005
Dát tip
no, bohužel se mi tak krásná nezdá...

Rowenna
29. 06. 2005
Dát tip
No, já už literárně diskutuji u dnešního Lyrykova díla, i když, když nad tím tak přemýšlím, ona to asi literární diskuze nebude no, tahle báseň pro mě zachycuje jeden velice příjemný okamžik, zachycený už tolikrát, že ničím neudiví. Už, tuším, že to byla Mařenka Rottrová, zpívala, že prší krásně, nebe změnilo se...., může to evokovat příjemné pocity, protože každý někdy zmoknul s někým krásně - v tom okamžiku. Já mám zrovna období protimudrlantské, viz diskuze výše zmiňovaná, takže to ponaučení nakonec, jak žít plně každou vteřinu, to se mi opravdu nepozdává. Báseň mě nepřekvapí, nenese žádný zvláštní obraz, sama si vypíchla klišoidní verš, v celkovém počtu těch šesti, sedmi veršů, to je vcelku dost, nemyslíš? :-))

Rowenna
29. 06. 2005
Dát tip
to je mi málo, to podívej se nahoru mě sice zaujalo, takovým nechtěným půvabem, ale málo. :-)

Rowenna
29. 06. 2005
Dát tip
Ty bláho, já to úplně blbě pochopila, a ty mě neokřikneš. Já to vnímala, jakože on zmoknul (s někým) - a proto že je to banální. Jseš si jista, že to autor skutečně takhle zamýšlel?

Genor
29. 06. 2005
Dát tip
Jo dík za diskuzi, konečně nějaký kritiky. Škoda že mi někdo nezkritizuje i to ostatní, tohle je paráda.Díky moc.

Genor
29. 06. 2005
Dát tip
A snad i zamýšlel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru