Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inventúra života

31. 12. 2000
1
0
2240
Autor
Sony

Každé ráno odkládám svúj život na večer Každý večer věřím v další den Každý čtvrtek odkládám svúj život na weekend A každou neděli vzívám příští týden Odkládám svúj život,ale múj čas nečeká Aš odložím všechny trumfy,zbydou mi jen prázdné ruce Múžu si pak gratulovat,nebo si je pújdu umít? Jeden člověk byl mi blízko,ale teď ho pozřel hladový chřtán autobusu Odložím ho na potom Jiný člověk byl mi daleko,ale příští pjetiletka slibuje přiblížit ho velmi blízko-v mikroskopických měřítkách Odložím ho k ledu Pozoruju sám sebe,jak neposlouchám co říkám-vše podloženo Netřeba odkládat Být tak ňekým jiným,odložím se sám.
Chlastáč
30. 01. 2001
Dát tip
Tak Sony, tos zbásnil moc dobře. Marně přemýšlím, co k tomu dodat, ale nic mne nenapadá. Vše je v tom obsaženo.

CZlovek
24. 01. 2001
Dát tip
Hmmm, to není špatný... :o)

kalinka
06. 01. 2001
Dát tip
lyryk mi to vyžral z hubiny:o) Taky jsem se chtěla doptat na doloženost celýho tohodle dílka:o)

bobotic
02. 01. 2001
Dát tip
Dobrý, shrnuto podstatné do čtyř knoflíků. a Já netušil že jde to říct tak málo slovy.

Rastin
02. 01. 2001
Dát tip
Dobré :-) Pěkně jazzové. Jo, a s tou gramatikou je mi to jasné.

Lyryk
01. 01. 2001
Dát tip
První zajímavá báseň nového tisíciletí, obávám se, že pravda odrazuje a přitom by měla uhranout. Nedokládám to :-)))

zolli
01. 01. 2001
Dát tip
Baseň je zajímavá to souhlasím, jen je poněkud zvlastní gramaticky a nejsem schopna odhadnout nakolik jde o chyby, a nakolik o záměr autora. A pakliže je to záměr, odpusť-marně uvažuji..jak vyluštit to poselství.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru