Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč vlastně když něco říkáš, tak lokomotivy kouří modře, aneb když už hystericky vyhodili chrousta, tak někdo sem ty dlouhé názvy musí dávat... Ostatně, je tu někdo z Vyškova?

09. 07. 2005
10
0
10087
Autor
papouch

Narozdíl od tradičního Černé oči běžte spát tentokrát Dobrů noc má milá dobrů noc.

Halasení nadrženího ohlasu:

 

"Pomalík sešetří, Rozumbradok!
Z Przňě do Potrubí Atd
A vlivem plísně přinesené studenty na kolej má asi
sedum krát dvatisícedvěstašedesátpět okamžiků
zpoždění.
Upozorňujeme cestující, že vůz pro přepravu pána s vanou
se nachází na konci vlaku a až to nepude, tak ho vodpojíme."

 

Břink, cink. (Padlé brady o kolej zvonívají.)
A jacípak cestující?
Takhle snad necestující, ne?!

 

Nebudeme čekanka
(aha tak proto mají ajznboňáci modrý mundůry!),
zítra je taky vlak.

 

A ještě prý obolus na Luise Peróna!
Pche!!
Oobolusovali-li by mi moji Babuli,
já bum-bum, oni zabulí a
dooobolusovali!!!


"zítra je taky vlak" ! t*

blekota
10. 01. 2006
Dát tip
Vau...to nenji možný...:-)


Diana
05. 11. 2005
Dát tip
Seš magor...:-))))

Miroslawek
22. 07. 2005
Dát tip
mastdarm schmerzen

Dr_Cranius: Kanáry nebo Bermudy... co na tom záleží, že jedno souostroví koupíš v sekáči a druhý ve zveráku, obojí pěkně ozdobí vanu, nemáme-li vlastní bazén, a kdo nemá vanu, ten nechť se spokojí s lavorem, může si pak v lavoru klidně plout na voru čili plti, ovšem plť by neměla být s plsti, aby se nepromočila a nešla ke dnu... v jednu... nebo ve dvě?

houda
11. 07. 2005
Dát tip
A co ryby?

papouch
11. 07. 2005
Dát tip
Mají si kde hrát?

So_what
11. 07. 2005
Dát tip
empty: ty jsi asi padlej na hlavu! pap: chceš výběr? dokud mám..

Bacil
11. 07. 2005
Dát tip
Oolong je sám polo(fermentovaný). Pooloolong by byl čtvrtfermentovaný... nebo třičtvrtěfermentovaný? A stejně je fajn, že mám shaolingkartu a že v Brně na Peróna můžu z titulu IDS :-) jinak pěkné a tip!

neboj, chrousti jen tak nevyhynou!! ;o)

alina
10. 07. 2005
Dát tip
pappí+jenýk ....klucíí klucíí, vy ste mi hračičkové :o))))

Juro
09. 07. 2005
Dát tip
A trošku smrad.

super

rybka
09. 07. 2005
Dát tip
v kazdym pripade zajimavy :-)

Empty
09. 07. 2005
Dát tip
Mě tyhle chroustovský slátaniny teda moc neberou:-/

alina
09. 07. 2005
Dát tip
parááádičkaaaaaaaaaaaaaaa

hastrman
09. 07. 2005
Dát tip
jhéé to je žvej kačká :-) *

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
jenyk - tak jak je to psáno (dohromady a bezinterpunkčně), je psáno zúmyslně. Ale teď mi vysvětli, proč mundůr s čárkovaným ú ? Empty - hééé, kdybych chrousta nezmínil v názvu, ani bys o něm nežblebt. Je to tak? Je to tak! Já si píšu podle svýho.

Nicollette
09. 07. 2005
Dát tip
Upozorňujeme cestující, že vůz pro přepravu pána s vanou se nachází na konci vlaku a až to nepude, tak ho vodpojíme." to je geniální :-) hezky, pípaloic :-) *

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
jenýq - faqty néé?? Vo tej múze vim - (http://www.pismak.cz/dilo.php?num=15799), ale že mÚzy nosej mundÚr, to fakty nevim, na to se musim přeptat na vyššších místech....

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
jeňíč - týjo - tož ďýýýkes! hnecem chytřejšejovátější, to sem fak nevědíl, že mundúr je výňimka .... a jsou ěščě ňějaký takový?

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
vono - aš si na fšechny vzpomňěňákuješ, tak dej vědít, napíšem na to mravospisovnoučnou báfňjěň, jo? :-) DÍK!

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
hele - a co říkáš na slovo "dooobulusovali"? Já čet ve chytré kňýšce, že tři "o" se v čěňiňě vyskytují pouze ve slově dooorat... :-) (orat - oorat, dooorat :) Anebo - znáš slovo, kde se vyskytuje nejvíc vedle sebe odiakritikovaných písmenek? Já vymyslel tohle: TUČŇÁČČÍ (6) :-) Anebo - je druh čaje Oolong - ale když je napůl, tak je to Polooolong, no né? :-)) jóó kráávoviny to je moje :-))

papouch
09. 07. 2005
Dát tip
a kolix toho už vypil? .-))) (A náhodou - já ňěminu miluju - žádnej evropskej jazyk nedokáže vyrobit takový příšerný a přitom krásný složeniny jako "Oberabergauer Geisterbeschwörer" :-))

Yeziiinka
09. 07. 2005
Dát tip
Jů ár sou čáárrrmink!!! *****!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru