Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

amnesiac (odkiaľ padajú červené vlasy)

10. 07. 2005
16
0
3202

včera vnoci
som vyvracal
všetky tie červené
vlasy
ktoré ma takto polámali
a uboleli

z oblohy
viseli prskavky
pripaloval
som si o ne cigarety
a ležal vo vysokej tráve
za mostom

a neprestávalo mi byť zle
z tých vlasov

rukami
som ich stále
hladkal

a ďalej
si pamätám
iba tmu
a nič
a tmu
a kyslé prsty
z vlasov
či zvratkov
a ešte toho anjela
ktorý ma budil
že prechladnem

krásne ma
hľadili jeho
červené vlasy
Nicollette
18. 03. 2006
Dát tip
no koukam že ... máš nějaký vztah k červeným vlasům :o)) to je bezva !

sovereign
18. 11. 2005
Dát tip
je to tak krasne magicke, a stat v spojeni cigariet a prskaviek z oblohy, mmmmnam!!

..Nicoll: vďaka, minim nie som, nemám ani veľký prehľad v jeho tvorbe, ale verím ti... asi to bude niečo v slovenskom ovzduší:)... a to, že Ašš to tu vymákol nie je nič zvláštne... on nás tu má všetkých pod dohľadom:)... sa samozrejme usmievam...

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
se samozřejmě usmíváte pořád voba :-)

...nó, my sme takí usmievaví ľudia... a ešte len budeme - dnes na písmackom pive...

...ešte avi, vždy zabudnem...

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
jé vy máte nějaký sraz? někde v Bratislavě že jo :-) tak se hodně nausmívejte a nenechte si ničim zkazit náladu a tak :-) a dybyste měli po ruce digitál tak se šicí vyfoťte a pošlete to mamince nicollettce :-)

...budem na to myslieť, no nič nesľubujem... a vďaka, dúfam, že bude nálada ako naposledy...

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
ty jo mně se líbí, co vy ze slovenska vytváříte...... nevim proč, ve všem vidim minima, je to podobný jeho melancholiím, ale ono to bude asi, že ste všicí takoví fajn týpci..... plus aššu xtruth renas jo.... já ti posílam úsměv, velmi cenný úsměv :-) páč jakmile se na někoho při prvnim pohledu neusměju, tak se to těžko maže :-) a náhodou.... vsadim se že se ještě potkáme :-)

nikky....on nie je minim...za to ti rucim...

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
já neříkam že je :-))) jeho tvorba mi ho připomíná a řekni m ijak si to vyčíhal? já ti avi neposílala .-)

...seznam vsech kritik...som videl greenplastic...a som myslel ze napisal nieco nove... ...tam sa to totiz nacitava skor jak hlavni seznam...

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
seznam čeho? teda su tu dlouho ale některé metody nepoužívam :o) dobrou*

....na tej stranke po nactani...mas kolonku... ...kritiky(seznam vsech)...

Ariela
12. 07. 2005
Dát tip
vracat vlasy /a vlastne cokolvek/ je fuj, ale inak je to dobre...:) *

*

obluda
11. 07. 2005
Dát tip
fpohode *

Šazbah
10. 07. 2005
Dát tip
líbí *

***

overflow
10. 07. 2005
Dát tip
amnesiac*

...vďaka vám:) potešilo...

ty nás taky dík

Zden
10. 07. 2005
Dát tip
Dobrý, akorát: Vyvracal znamená v češtině vyvracel nebo vyzvracel?

...skôr to vyzvracel - ak chceš: vygrcal, vyšablil... a iné :)

Sargon
10. 07. 2005
Dát tip
goooooooooooood

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru