Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cigánčatá

11. 07. 2005
10
0
2283
Autor
Amanita

 

 

Na poľnej ceste

šľapaje bosých detí

vinú sa v prachu


Nečech
31. 07. 2005
Dát tip
Sama víš, že to je poevropštělá poezie ve tvaru haiku, ale moc pěkná, a za sociální angažmá by sis zasloužila hned několik tipu, bohužel mohu dát jen jeden.

Kasmodian
14. 07. 2005
Dát tip
*

DRAHT
12. 07. 2005
Dát tip
Líbí. TIP

Nicollette
12. 07. 2005
Dát tip
hola *

mia
12. 07. 2005
Dát tip
Moc dobre ****

waldekke
12. 07. 2005
Dát tip
* W.

Darkness
12. 07. 2005
Dát tip
takove roztomile TIP**

Arnošt
11. 07. 2005
Dát tip
Líbí se mi, že znáš rýmové schéma haiku a snažíš se ho dodržet. Čeština jako flexivní jazky disponující hláskovým písmem je na tom formálně významně jinak než japonština opírající se o katakanu, takže napsat české haiku vlastně nejde. Ale to nejlepší, co lze do češtiny z haiku transfomrovat, tu myslím předvádíš.

Arnošt
11. 07. 2005
Dát tip
Promiň - samozřejmě do SLOVENŠTINY :-)) Jsem generace vyrostlá v Československu, přišlo mi to na první přečetní jako matřeština.

overflow
11. 07. 2005
Dát tip
já znám ty smíchovský bez polních cest ale mám je ráda a tady jsou*

Arnošt
11. 07. 2005
Dát tip
Teď jsem se na Sviatok díval - ano, je to velmi pěkné. Osobně miluju minimalistické formy, pro češtinu (a obecně pro flexivní slovanské jazyky) mi ale přijde jako přirozenější útvar čtyřverší. To je pro mě dokonalá plocha, je to rozsah, kam se musím vejít s myšlenkou. Celá se tam musí vyjádřit, ale přitom se neutopit v přemíře písmenek. Tady jsem to sice ještě publikovat nezkusil, ale jinak je to moje vlajková loď :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru