Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

gesta

05. 01. 2001
7
0
3666
Autor
slavek

bezdůvodná depka...

Na Hlavním nádraží v potoku slzí, prodaná naděje, mládí a cit, budoucnost v koutě se zničeně plazí, oheň je uhašen, zatopen byt. Na hladkých bankovkách flekatý otisk bolesti ztráty a potence vraha, vždyť nejde o život, o mládí, o risk, bezzubá naděje potupně váhá. Otlučte píšťalku ať pěkně zvučí vykřičí bolest svou z mašiny ven vždyť žije svobodně a bez područí, byť černou začíná špinavý den. Navolit předvolbu pro cestu domů, zasadit obilí, sklízet a žít, natrhat ovoce z prohnilých stromů, pro štěstí ze ztráty za mrchu být. V modlitbě poslední bez vyslyšení, uklízet záchodky v průchodech cest, dostat se na cestu, z níž návrat není, na cestu stárnutí, samoty, gest...
Sala
21. 04. 2001
Dát tip
Slávku, nedáno jsem byla na Hlavním nádraží v Praze - a tvoje gesta jsou výmluvnější než všechna slova. Děkuji ti za ně!!! a přeji vyslyšení *!

slavek
12. 01. 2001
Dát tip
Adarhaz: děkuji Milánku

Vojtek
11. 01. 2001
Dát tip
Depka nedepka, mně se to líbí... *

slavek
06. 01. 2001
Dát tip
Skleboune, já nevím. Skoro se mi chce říct, že to ani nepíšu já. Nevím jak to vzniká, prostě to jde samo

Aneta
05. 01. 2001
Dát tip
pôsobí, tip - nie bezdôvodný :-)

slavek
05. 01. 2001
Dát tip
Děkuji moc Anetko :-)

ViNiL
05. 01. 2001
Dát tip
.

Jákob
05. 01. 2001
Dát tip
(*) ať brzy vyšumí

Miroslawek
05. 01. 2001
Dát tip
Ech, zvlášť ten konec je dost drsně dobrý. Vítej zpátky na Písmáku i v životě. Musím si jít rychle někam spravit náladu. Přinasraný TIP.

Print
05. 01. 2001
Dát tip
Slávku... *!

slavek
05. 01. 2001
Dát tip
Miroslawku, ja nejsem zpátky :-) Jen sem občas napíšu některou ze svých nálad. Nic jiného. Už mi nejde o mnoho věcí na kterých mi dřív záleželo. Ta básnička neměla nikoho naštvat a jestli se to povedlo tak se moc omlouvám. Šlo mi o .... O co vlastně? Nevím...

Silvinka
05. 01. 2001
Dát tip
Výborné. Páči sa mi, že aj keď je to depka, nie je to samoliečebná báseň, nehádžeš nám svoje slzy pod nohy :o) *!

Skleboun
05. 01. 2001
Dát tip
tak tohle je to, o co se snazim: aby vychazel rytmus i pocet slabik...muzes mi poradit, jak se to dela? Prosim.

StvN
05. 01. 2001
Dát tip
Mě se moc líbí tenhle verš budoucnost v koutě se zničeně plazí to vypadá vážně depresivně, skoro bych až řekl nejdepresivněji

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru