Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z MATRIXu

06. 01. 2001
0
1
1635
Autor
Henry_Cold

Tato věta zazněla ve filmu MATRIX a zaujala mě, tak ji sem dávám. Co vy na to?

"Je rozdíl mezi tím znát cestu a jít po ní"

1 názor

Angeri
20. 03. 2003
Dát tip
Morfeus??? ˇŽe by? Nebo ta vědma? NO už nevím, .................bay bay, Mr. Anderson :-) My name is .. dopr, jak se to jmenoval. Leo? :-)

Lasy
07. 01. 2002
Dát tip
"Mohu Ti jen ukázat dveře - projít jimi už musíš sám . . ." Matrix.

rs232
10. 06. 2001
Dát tip
Taky mě to zaujalo.

Pako
13. 01. 2001
Dát tip
Bože na nebesích! To jsou ale kecy!

Vio
10. 01. 2001
Dát tip
Cavalero: uber trochu paranoie. Nechápu, proč bych se do Tebe měl navážet. Ty si tu myšlenku uvodil asi takto: "každý to ví, ale neřídí se tím, kašle na to". Kdežto já se ptám: "Proč?" Čili jdu kousek dál. J, dík ;-)

Vio
09. 01. 2001
Dát tip
Cavalero, sice to není nic nového, přesto je to důvod k zamyšlení. Permanentní. Nemyslíš? Asi ne... Proč po ní nejdeme? Nemůžeme nebo nám chybí vůle?

Cavalera
09. 01. 2001
Dát tip
Vio: nechápu proč se do mě opět navážíš. Já jsem nenapsal JEN "Nic nového". Jestli jsi pozorně četl, což jsi jistě udělal, tak sis i všiml, že má věta pokračuje a rovněž je zakončena otazníkem. Takže nechápu o co Ti jde.

J
09. 01. 2001
Dát tip
Vio: Lidé nechtějí myslet na smrt a zdá se jim jako něco příliš vzdáleného a nepříjemného a plné strachu, tak i myšlenky o ní odkládají. Přitom nám vědomí smrti dělá službu, abychom plně žili každý okamžik, protože žádný z uplynulých se nikdy nevrátí. Abychom se odvážili třeba přijet na sraz Písmáků zpočátku tolik cizích a přednést báseň, protože tolik lidských srdcí právě naslouchá :o)

J
09. 01. 2001
Dát tip
Nápověda: Co máme? Vlastní život, prostor, čas a vůli jak s nimi naložit. Volíme si i přátele. Poznáváme mnoho tváří a nacházíme lidské bytosti,ptáme se také, co udělat, nádherná hra, jíž lze naplnit - jakkoli.

Cavalera
06. 01. 2001
Dát tip
Nic nového, asi většina z nás ví co by měla a kudy jít a skutečnost?

PetrViP
06. 01. 2001
Dát tip
nejsem Matrix-fanatik, spíš ten film nesnáším, protože jsem ho musel vidět třikrát. nedopatřením... nevím k čemu tento citát...

JiKo
06. 01. 2001
Dát tip
Když máš dobrou mapu.....

J
06. 01. 2001
Dát tip
Ano.

Lampář
06. 01. 2001
Dát tip
...

Pako
06. 01. 2001
Dát tip
já bych s pomocí mapy nenašel ani vlastní prdel...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru