Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zestárni se mnou...

06. 01. 2001
1
0
1467
Autor
Andra

Já vím, že závidět se nemá...

Držíte se za ruce a už si jen čtete myšlenky Život je tak dlouhý podle toho s kým žiješ
Krel
12. 11. 2001
Dát tip
pravda pravdoucí..

Andra
12. 01. 2001
Dát tip
Maty, napsala jsi to moc moc krásně a vím, že máš ve spoustě věcí pravdu. A taky vím, že na tohle krásné bolestné dozrávání budeme jednou vzpomínat s lehkým pousmáním... Přeji Ti jen to dobré.

maty
11. 01. 2001
Dát tip
Myslím si,že život je dlouhý jen pro toho,kdo je nevyléčitelně a těžce nemocen, ale vše ostatní je v našich rukách,abychom si život zařídili tak,aby byl pěkný,abychom v něm vykonali co nejvíce činností,které nás uspokojují,abychom milovali,plodili děti,vychovali je a myslím,že vám všem se to povede,protože jste krásní lidé.Jen máte bolesti svého věku,ale někdo napsal,že člověk je tím dokonalejší,čím bolestněji dozrával.Tak vás všechny moc a moc zdravím...

Maty : To se Ti zdá , že je krátký . Právě proto , že máš prima manželství . Kdybys ho měla špatné , tak bys viděla , jak by se Ti dny zdály neuvěřitelně dlouhé . Hezký Andro !

Andra
09. 01. 2001
Dát tip
Albi, to je právě to, že každý se v tom může najít tak, jak to cítí... Někdy je to smutný, ale i o tom to všechno vlastně je.

Andra
09. 01. 2001
Dát tip
Maty, gratuluju...

Albireo
08. 01. 2001
Dát tip
Andro, máš hrozně velkou pravdu. To "hrozně" myslím v obou významech. Můj je moc dlouhý. TIP!!!!!!

maty
06. 01. 2001
Dát tip
Mám prima manželství,ale život je pořád krátký.

Lalinka
06. 01. 2001
Dát tip
dobry postreh -..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru