Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednoho letního odpoledne.......

18. 07. 2005
2
2
1656
Autor
Beketamon

...zazvonil zvonek, došel jsem otevřít, na prahu stále žena, kam oko dohlédlo spousty bodných a tržných ran.
Z některých krev jenom odkápavala, z jiných v malých potůčcích přímo tekla, to byl nejspíš ten důvod, proč jsem jí nepozval dál.
Nechtěl jsem mít špinavý koberec.
Pak jsem si toho všiml, v jedné ruce držela otvírák, v druhé neotevřenou konzervu, všechno jako by se jestě před chvílí topilo v krvi, na konzervě se nedalo ani přečíst, co obsahovala, nejspíš to byly fazole.
Natáhla ke mně ruce, s úlekem jsem odstoupil.
Doslova zachroptěla: ,,Neotevřel by jste mi konzervu?"

2 názory

clovrdik
23. 08. 2008
Dát tip
dobrý, krvavě pobavilo :-)

Alojs
08. 03. 2007
Dát tip
ano, tahle maličkost je jako trailer v kině. naláká, protože vykazuje kvalitu. škoda, že tady již nebýváš :/

Murtis
27. 07. 2006
Dát tip
Fakt ulet:)

Anyz
29. 06. 2006
Dát tip
libi veta kam oko dohlédlo by me sice nenapadla s clovekem ale je to tam fajn:o) jinak se mi libi styl napsani a i pro me dost neokoukany vyusteni :o)

Pisces
03. 02. 2006
Dát tip
to už jsem četla

Earl_Grey
21. 07. 2005
Dát tip
Sice trochu nevýrazný, ale styl dobrej a tak nějak příjemně černej humor. Celkem dobrý :-). Ale máš podle mě navíc ;-).

Beketamon
21. 07. 2005
Dát tip
no, to bych se musela vo neco vic snazit, ted se spise specilauzuju na suplikovou tvorbu :)

Earl_Grey
21. 07. 2005
Dát tip
No, však až jednou začne šuplík přetýkat, tak ono něco vyplave na povrch... :-)

MKbaby
19. 07. 2005
Dát tip
Námět vtipný, oceňuji! :) Ale: ...proč jsem ji nepozval dál. ...otevírák... Natáhla ke mně ruce... Neotevřel byste mi... Chybí čárky i celá slova: ...všechno jako by se jestě před chvílí topilo v krvi, na konzervě se nedalo ani přečíst, co obsahovala... Polepši se :)

Beketamon
19. 07. 2005
Dát tip
nojo, rychlokvašky:)

Beketamon
19. 07. 2005
Dát tip
ale stejne nemuzu najit chybejici carky.....

MKbaby
19. 07. 2005
Dát tip
Čárka chybí před "co obsahovala". Ale neber to nijak zle, mně se to jinak líbí :) Měj se a pYš!

Beketamon
19. 07. 2005
Dát tip
no jasny, dik! ja bych si toho nevsimla, sem totiz skoro slepa:)

MKbaby
19. 07. 2005
Dát tip
Já jsem zase na jedno ucho hluchej a na druhý neslyším :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru