Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naděje, Naděje!

08. 01. 2001
3
0
2452
Autor
Rozervanec

...děkuju, vám, všem... Však vy víte....

Naděje? Naděje! Tak blízko jsi a přec tak vzdálená, kudy chodíš a kde se ukrýváš? Proč nemohu Tě najít ač snahu mám? Ó Naděje, přijď, přijď prosím k nám. Tys Ta, v které spásu hledám, náruč, v níž chci spočinout, jedině Tvé pohlazení sílu dodá, tak prosím přijď, přijď mě rychle obejmout. Odhazuji zoufalství, bezmocnost a strach, už nechci jejich tyranství, chci Tebe přivolat. Z lásky si Tě vykřesám, z víry, co mě posílí, teď jinou cestou dál chci jít, jen s Tebou mohu zvítězit. Tak prosím přijď.
Kačírek
04. 11. 2003
Dát tip
Ti přeju abys jí našla, ale máš pravdu, že Pandora neměla tu skřínku tak brzy zavírat. :o)

Schwalbe
31. 10. 2003
Dát tip
t*

clovrdik
31. 10. 2003
Dát tip
naděje vždycky je :-)

Andulka
30. 10. 2003
Dát tip
tahle se mi libila...a taky se mi libilo, ze ta nadeje nezemrela...:-)*

Merle
10. 01. 2001
Dát tip
Rozáry: tak ať tvé zraky ostré jsou, a klapky nechť rozpadnou se v prach, z něhož vznikly...

myrinda
09. 01. 2001
Dát tip
ona prijde, rozarko, prijde, myslim ze uz je tamhle za rohem...fakt....hodne sily :-)

Merle
09. 01. 2001
Dát tip
naději máš pořád, ta tě jednoduše neopouští.... jen ji občas nevidíš. když jsem v podobný situaci, chci spíš sílu a rozhodnost... něco s tím udělat. čekání na zázraky se mi příliš neosvědčilo... Jak tak koukám, dost se lišíme ve vnímání významu některých slov...

Rozervanec
09. 01. 2001
Dát tip
Merle, to máš asi pravdu, ale věřím, že to není na škodu. A není to myšleno tak, že čekám na zázraky. Jen právě odhazuji klapky, abych tu naději znovu spatřila. Přesně, tak, jak píšeš. :c))

Cavalera
08. 01. 2001
Dát tip
Rozárko, přeji Ti ať se ti podaří odhodit to co odhozeno být má a ať nejen najdeš svou naději, ale především ať se ta naděje v něco krásnýho promění TIP

Rozervanec
08. 01. 2001
Dát tip
Cavy....

IVANOL
08. 01. 2001
Dát tip
Čím víc chceš, tím míň dostaneš... Chci spoustu TIPů, chci spoustu věrných čtenářů, chci... Co tedy dělat? Buď TY tou nadějí ! *§*

alina
08. 01. 2001
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru