Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nekonvenčně strávené odpoledne

08. 01. 2001
0
0
2492
Autor
Pavel_Daneš

Ze sbírky "Zneuctění se trestá"

Každý týden chodím odpoledne na hokej. Nejkrásnější je, když hráč nezvládne půlobrat, puk se vymrští, čísne obránce po tváři, roztříští plexisklovou bariéru a vzápětí hobluje tváře diváků. Hokejka se láme o tyč branky, přičemž podtrhává nohy brankáři, který se kácí na branku, jenž s třeskem puká ve svaru, proráží jeho přilbu a zajíždí mu lebkou hluboko do mozku. Hokejistova noha se vymrští, brusle rozpárá obráncovo břicho, prorazí plexisklo a noha se o hranu mantinelu s praskotem láme, tříští a poltí bruslí stehna sedících náhradníků. Hokejistovo tělo drtí mantinel, helma puká a lebka praští mezi koleny spoluhráčů. Přijíždějící protivník ho odstředivou silou presuje do diváků, přičemž stačí hokejkou přerazit vaz rozhodčímu a hokejku zarazit hluboko do hlavy náhradníka očnicovým otvorem. Hlava rozhodčího se pomalu kutálí po ledové ploše a zvolna se umisťuje mezi brankové tyče protivníka. Góóól!! Tisíc - nula!!
Kouř
08. 01. 2001
Dát tip
-!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru