Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tichá slepota v mých očích.

09. 01. 2001
3
0
2798
Autor
Lasy

Blind, silent in my eyes . . .

Tichá slepota v mých očích. Zvedni hlavu a nikdy nikdy nemluv o tom, že vidíš a pozor si dej na srdce, vlastní i cizí neotáčej se zády ani bokem a čelem nerozbíjej Zeď zavaž si oči raději šátkem a něco skromného si naposledy přej před popravou. Tak zvedni bradu a nikomu neříkej to kruté tajemství neříkej nikomu, že vidíš znáš to, sám a dobře, drápy drásající Tvé oči, rvoucí na kusy Tvá rozhodnutí i sebelepší předsevzetí Zahozené, Zahanbené, Zatracené v Niveč. Poslechni a raději nemluv o tom, že vidíš.
yoyo
13. 01. 2004
Dát tip
krásné.... takřka "do duše promlouvající" tip

Doorsanda
23. 04. 2001
Dát tip
Je to dobré, moc dobré............................................................

Kovi
11. 03. 2001
Dát tip
o tom se těžko dá nemluvit... ale i ticho je slyšitelné (viditelné) - tedy kontrast... přesto budu křičet : VIDÍM (budu to ale i mlčet..) dlouho jsem tě nečetla - byla to chyba... tak zas příště, básníku :) jo... málem bych zapomněla...tip

Miracleion
15. 01. 2001
Dát tip
Líbí, je pravda, že se to ke konci trochu vytrácí, ale není to až zas tak hrozný... Je to poměrně silný, dost to na mne působilo, ale je pravda, že trochu proklestit by to sneslo.

Adelan
11. 01. 2001
Dát tip
První sloka dokonalá, dál by to možná sneslo trochu zkrátit..., nevím, ale celkově líbí.

Jákob
09. 01. 2001
Dát tip
První sloka je totálně dobrá ... líbí ... už mlčím

Miroslawek
09. 01. 2001
Dát tip
Zpočátku dost dobrý křik z hloubi duše, pak jsi to s tou rozervanou dramatičností přehnal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru