Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŽABÍ POSTESK

07. 08. 1999
0
0
2615
Autor
Merle

Kváááááák!

Za našich časů to byla jiná, ale jen našinec na to vzpomíná. Dneska už mouchy nejsou co bývaly, a taky komáři mnohem líp zpívali. Slunce bylo větší, v noci lepší vzduch, taky z toho kanálu nešel tak zlej puch. Žabinec taky byl o dost mněkčí, celkově svět prostě byl celej lepší. A dnešní mládež! No ta vám kváká... Do vody a nám i do řeči skáká! Ha, úcta ke stáří, to mladým chybí. No a ta muzika co se jim líbí... Dneska to máte samá much krádež. Já bych moch povídat. Ta dnešní mládež...
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*ŽABÍ POSTESK: dost pitomoučké..až protivně...souhlas s nelibostí k frázi "Ta mládež!"..jak to slyším, skáču z kůže ven a pak někam do...jojo, ale dle mě blboučkej obsah i forma...máš na víts... m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Ten prolog je krásnej ! Podobnost s lidskou realitou čistě náhodná, zvlášť u voličů některých politických stran...

MM
11. 08. 1999
Dát tip
.ano.tak.tohle.sedlo.
:)

Merle
10. 08. 1999
Dát tip
Ehm Bibšo, kdyby jsi mě viděla, těžko by jsi mi tipovala víc než 18. Ono je to psaný z tý druhý strany...

Bibša
09. 08. 1999
Dát tip
Stejně jste na nás, na mládež, dnes hrdí, co všechno dokážem bez vodění za ruku, na co všechno seberem odvahu a úcta ke stáří? Věř, že v nás je, jenom ji neradi dáváme na sobě znát ...

Kvááááááák.

Krytyk
09. 08. 1999
Dát tip
Moc pěkné!!

slavek
09. 08. 1999
Dát tip
ach tak sladká matička nostalgie :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru