Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O psaní

31. 07. 2005
0
0
2537
Autor
Nečech

 

Nepíšu rád a každé psaní jest mi protivno. Nejen proto, (…) že pracuji těžce, ale proto též, že s napsaným nejsem nikdy spokojen, že nejprotivnějšími knihami na světě jsou mi moje vlastní, kde bych v touze zachytit plný původní tón duše měnil a piloval donekonečna.

 

(J.S. Machar)


Norsko
31. 07. 2005
Dát tip
slíbils něco vlastního..., to je prolog?

Nečech
31. 07. 2005
Dát tip
to je citát!!! (viz kategorie)

Norsko
31. 07. 2005
Dát tip
tvůj vlastní?

Silvita
31. 07. 2005
Dát tip
jaký je to styl písma (či jak se tomu říka)? Ta grafika je super :o)

Nečech
31. 07. 2005
Dát tip
Norsko - Obvykle se nepodepisuji jako J.S. Machar!

Norsko
31. 07. 2005
Dát tip
já jsem to nechtěl říct, ale skutečně už pochybuju o tvé inteligenci..., vždyť ty ani napotřetí nepřiznáš, cos na začátku nepochopil!!! ani do autu to nezahraješ..., šílenství

Nečech
31. 07. 2005
Dát tip
Norsko - Auto nemám, nevím co bych měl přiznat a nerad si nechám nadávat. Buď se začneš srozumitelně vyjádřovat, anebo začnu pochybovat o TVOJÍ inteligenci!

Norsko
31. 07. 2005
Dát tip
já ti nenadávám, já se směju, ani toto jsi nepochopil, promiň důvod přece nemám, terorista nejsi, o mně nepíšeš, tak co

Nečech
31. 07. 2005
Dát tip
Norsko - Jsem známý taky pod jménem Abdul Razullah, literární terorista. Ale na tebe nebudu plýtvat náboje, jsi chudák s ubohým humorem. Mám morální zásadu: Nebudu útočit na slabomyslné, polemizovat s blázny, trýznit slaboduché, týrat nepříčetné, ani když mi dají příčinu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru