Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SEN

02. 08. 2005
5
0
1790
Autor
protiproudu

SEN  Byl jsem pozván kohoutem na palouk, kde se právě cosi chystalo. Kolkolem voněly mlhy a jemný jinotaj na mě mával. Kohout čekal u vrátek a na sobě měl košili, nebo chcete-li kabátek z látky motýlí. Vypadal trochu legračně až jsem se uchichtával. Pak jsem byl zaveden do kurníku, neboť začalo poprchávat. Tam seděly v řadě dámy,v klídku, hezky načesané, některé s pány, některé s dětmi, některé s ondatrami na vodítku. A navzájem si povídali o manželství, o starostech, o členství v dámských klubech, o dětech a o letech strávených za zdmi kurníku. Všechny seděly v řadě na svých vejcích a čekaly si. K tomu hrála hudba Mendelssohna. Linula se do dáli, kde pasoucí se stařeny, stály s výrazem indického slona. Jedna dáma pobídla mě k posezení. Bylo mi to trapné sedět na vejcích cizí ženy. Tak jsem přisedl jen jako, abych neurazil. Dámy se mě ptaly na bydlení a jak se mám a proč jsem sám. Já povídal do rozednění,vůbec jsem se nenudil, když cos pode mnou se zdvíhá. Mezi námi, nevěděl jsem, co se děje, když však vyběhlo malé dítě a řeklo mi „mami“, sklátil jsem se do závěje sena a náhle jsem se probudil.


Siral
15. 10. 2005
Dát tip
hezky zčerstva*

protiproudu
03. 08. 2005
Dát tip
děkuji :-)

overflow
03. 08. 2005
Dát tip
Mendelssohn s H, jestli je to Ten jinak skvělý indický slon! tralala*

protiproudu
03. 08. 2005
Dát tip
ajo, díky moc, hnedka opravím...sakra to bylo chyb až se červenám:-)))

Hanka13
02. 08. 2005
Dát tip
Jo! Jo! Jo! Ty jo! Kokodák...jen tak, potěšeně, pobaveně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru