Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je ...

09. 01. 2001
2
2
2153
Autor
blázen

Život ti jako ryba pod rukma klouže, ani to necítíš. Život je moře nebo jedna velká louže, když nad tím přemýšlíš. Život je louka, na ni z mraků slunce kouká a občas začne hřát. Život je strouha, v které utápí se touha, ať tě má někdo rád. Život je skokan, skáče rychle jako klokan, nikdo ho nechytí. Jedem po dálnici, co stejně vede k márnici. Není to na blití? Život je řeka, každý jako ryba čeká, že najde správný proud. Život se zbláznil, no a my jsme všichni blázni. Každý chce jenom plout. Život je krysa, když je malá, tak se lísá, a potom začne růst. Rána co hnisá nebo jídla plná mísa, jednou však přijde půst. Život je mráček, můžeš lítat jako ptáček, spadneš na tvrdou zem. Buď pánem hraček, zkoušej plavat v míse sraček, stejně jsi pro smích všem. Život je bůžek, jako na ramínkách nůžek osud se rozvírá. Život je nebe, a z něj padá sníh, co zebe. Brána se zavírá?

2 názory

blázen
15. 07. 2009
Dát tip
Zlodějce naděje ... s velkým zpožděním ale přece děkuju za ocenění. Bohužel ty úpravy písmaka (ani už nevím, kdy k nim odšlo) nějak rozházely všechny verše a udělaly z tihi jeden chaos...:(

blázen
05. 05. 2002
Dát tip
Jo, nahoru a dolů, něžně a hrubě, přesně tak to vymýšlí... :)

Jeanette
04. 05. 2002
Dát tip
Tak kdo ???? Zivot je jako jizda na horske draze....jo, to je...:-)

blázen
29. 04. 2002
Dát tip
Ale ne-e ...schizofrenie je jednou z mála psychických poruch, které mě ještě netrápí:) Ale to míchání témat jsem si nevymyslel. Tak to prostě v životě chodí.

blázen
25. 04. 2002
Dát tip
To nedělám já, ale on...

Jeanette
25. 04. 2002
Dát tip
Hmmm??? Tvé druhé já?

Jeanette
24. 04. 2002
Dát tip
Tak tohle se mi libi...az na urcity verse urcitych slok :-)....zda se mi, ze michas neznoucka temata s temi - jaksi hrubsiho charakteru....:-) ...ale stejne ....*

blázen
14. 05. 2001
Dát tip
No, zrovna tohle jsem psal s takovou melodií v hlavě, ke teré by t rytmicky pasovalo. Ale čistě z hlediska básnického to asi opravdu kulhá. Budu nad tím přemýšlet. Ale tohle bude nejspíš říkudlanka, že :) ?

blbjenka
14. 05. 2001
Dát tip
no jo, blázne, když já ti do hlavy nevidim, takže nevim, jakou tam máš melodii :o) říkudlanka ? JO ! trochu jako " Manon je motýl, Manon je fčela... " ....

blbjenka
11. 05. 2001
Dát tip
jo, někdy je to fakt na blití, ten život :o) nevychází to rytmicky, což asi víš. je to takový hraní si se slovy, trochu pořád dokola, ale některý přirovnání jsou "prauda praudoucí" :o)

clovrdik
30. 01. 2001
Dát tip
Blázne, kdyby tam byla jenom ta první sloka, asi bych se neubránil TIPu, ale ten zbytek mě až tak nenadchnul. V podstatě bych Ti dal stejnou radu, jako Merle. I když chápu, že škrtat se nechce a věř tomu, že já bych ze svých básní taky neškrtnul ani slovo, i kdyby to po mně chtěl básnickej pánbůh :-)

Merle
10. 01. 2001
Dát tip
doporučil bych ti báseň značně zkrátit... vím že se ti to moc líbit nebude, sám jswm to zažil ale opravdu v krátkosti je větší síla

blázen
10. 01. 2001
Dát tip
Hmmm, je to těžké, popravdě řečeno, už takhle jsem dvě sloky vypustil a snad ... ještě jsem dost uvažoval nad předposlední a předpředposlední slokou, ale ... když člověk se toho nechce vzdát

Merle
10. 01. 2001
Dát tip
blázen: přesně vím, o čem mluvíš... věř ale, že to tvý tvorbě jen prospěje... ozkoušeno na sobě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru